Mooi kut is dat. Mijn laptop geeft sinds een paar weken random piepjes waar ik ook niet helemaal gerust op ben. Het is wachten op de dag dat 'ie ook niet meer opstart!?quote:
geen idee, ik heb er de ballen verstand van, als het de HD is, vind ik het niet zo erg want windhoos staat op een andere schijf dan voor mn data. Volgens mij is t geen hardware, mar sotfware, want hij wil wel opstartherstel uitvoeren, maar zoals gewoonlijk loopt dat ook vast bij mijquote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Mijn laptop geeft sinds een paar weken random piepjes waar ik ook niet helemaal gerust op ben. Het is wachten op de dag dat 'ie ook niet meer opstart!?
Jij wordt toch niet ook weer ziek hequote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man's koorts loopt weer op...
En ik heb al de hele dag buikpijn en spierpijn, net weer geslapen.ik vre eshet ergste
Als je het niet vertrouwt gewoon naar de weekendpost gaan he. Dit duurt te lang, en jij kan t niet gebruiken om (weer) ziek te worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man's koorts loopt weer op...
En ik heb al de hele dag buikpijn en spierpijn, net weer geslapen.ik vre eshet ergste
Ben t wel met je eens, het weer oplopen zou voor mij wel reden zijn om te gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwt gewoon naar de weekendpost gaan he. Dit duurt te lang, en jij kan t niet gebruiken om (weer) ziek te worden.
Beterschap voor jullie beiden
Hihi. Ik kan het helaas niet vandaag nog voor je regelen want de IKEA is dicht.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
Barendrecht en Haarlem hebben nog 6 en 4st van de kabelgoot die ik moet hebben
Dan zou ik nu de telefoon pakken en erop aandringen dat die kleine man naar de weekendpost kan.quote:
hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik kan het helaas niet vandaag nog voor je regelen want de IKEA is dicht.
Veel plezierquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef Yuki het volgende:
Ik ga Peuter blij maken met een cadeautje (hoop ik)
Tot later!![]()
Ik zou 'r wel op tijd bij zijn, want Plundraaaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaals die open was zou ik vandaag nog gaan.
Nee, ik niet. Ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik nu de telefoon pakken en erop aandringen dat die kleine man naar de weekendpost kan.
Jij zelf geen koorts?
weet ik, we waren er gisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel op tijd bij zijn, want Plundraaa
Haha.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, we waren er gisteren![]()
Overigens hebben ze em volgens de website in Hengelo ook nog
1 moet voldoende zijn, t is zodat de snoeren niet meer losliggen, nu rij ik er elke keer overheen met mn bureau (ik verplaats em nogal eens).quote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha.
Misschien in het vervolg eerst even een belletje wagen ofzo. Hoeveel stuks/meter heb je nodig?
't Gaat om de Signum van 9,99?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 moet voldoende zijn, t is zodat de snoeren niet meer losliggen, nu rij ik er elke keer overheen met mn bureau (ik verplaats em nogal eens).
En je kan niet bellen, ze willen niks apart leggen
Ze had em die ochtend wel nog gezien zei ze. Ik vermoed dat iemand halverwege de winkel bedacht dat ze em toch niet wilde en gewoon ergens neer gepleurd heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ja de vooraadinfo is niet helemaal correct wanneer er 5 of minder beschikbaar staan is het tricky
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Gaat om de Signum van 9,99?
Dan zal ik die morgen voor je "reserveren" in Haarlem.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze had em die ochtend wel nog gezien zei ze. Ik vermoed dat iemand halverwege de winkel bedacht dat ze em toch niet wilde en gewoon ergens neer gepleurd heeft![]()
[..]
Kan je dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal ik die morgen voor je "reserveren" in Haarlem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |