Hoe oud is te oud in jouw beleving?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen normen en waarden op relatiegebiedZolang het maar legaal is en meneer niet té oud word, maar dat is een aantrekkelijkheidskwestie
hmm, ik ben nogal voorzichtig met zulke zaken, alles wat enigszins verslavend kan zijn en schadelijk. Beperk ik het gebruik voor mezelf van. ?uv Fok!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
Ah kom op. It's 5 o' clock somewhere.
45-50 jaar en ouderquote:
Dat red ik nog net.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
45-50 jaar en ouderMaar dat heeft ook te maken met de levensfase
34quote:
Ik heb die föhn ook echt nog maar 8 jaar ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Blame schakeldender en onfatsoenlijke start-up installaties.
Toch slaak ik een zucht van verlichting.quote:
Toch een respectabele leeftijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb die föhn ook echt nog maar 8 jaar ofzo
Waarom dat dan? 34 is toch niet oudquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch slaak ik een zucht van verlichting.
De spanning dat je mij met terugwerkende kracht zou afwijzen en negeren natuurlijk.quote:
Jawel he?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch een respectabele leeftijd.
je haar droogt ook wel zonder fohn hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel he?
Gelukkig heb ik in Utrecht nog een vrij nieuweBetekent alleen dat ik in Purmerend beter m'n haar niet meer kan wassen
Geheel terecht natuurlijk. Maar vrees nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De spanning dat je mij met terugwerkende kracht zou afwijzen en negeren natuurlijk.
Ielquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel he?
Gelukkig heb ik in Utrecht nog een vrij nieuweBetekent alleen dat ik in Purmerend beter m'n haar niet meer kan wassen
Ik ben hier in het vervolg hooguit 1 nacht per week. Ik was m'n haar sowieso niet iedere dag, dus zo "iel" is dat niet.quote:
Als een enorme pluizebol ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je haar droogt ook wel zonder fohn hoor
Dat stond er niet bij hequote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben hier in het vervolg hooguit 1 nacht per week. Ik was m'n haar sowieso niet iedere dag, dus zo "iel" is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |