quote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
Om een midlife crisis te hebben moet je toch eerst een leven hebben
Ik snap je gevoel wel. Ik had bij opa hetzelfde. Juist omdat hij zo'n lang ziektebed heeft gehad en gewoon lichamelijk helemaal op wasquote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedniks anders dan anders eigenlijk, begin me bijna schuldig te voelen ofzo dat ik niet mega verdrietig ben maar tis goed zo voor oma
Wil je iets te drinken van me?quote:
Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. Daar is geen goed of fout in.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdag
Hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]Maar gezien je leeftijd heb je nog wat jaar om een leven op te bouwen, dus maak je niet teveel zorgen.
Ook al ben je niet verdrietig, toch *knuf*quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdag
hoef je je niet schuldig over te voelen, en het kan ook nog komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedniks anders dan anders eigenlijk, begin me bijna schuldig te voelen ofzo dat ik niet mega verdrietig ben maar tis goed zo voor oma
Je bent er vroeg bij vandaag. Dat gaat me het dagje nog wel worden dan.quote:
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel. Ik had bij opa hetzelfde. Juist omdat hij zo'n lang ziektebed heeft gehad en gewoon lichamelijk helemaal op wasHij had er ook vrede mee.
Nu al?quote:
Een biertje bij het ontbijtquote:
Het is nooit te vroeg voor bierquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij vandaag. Dat gaat me het dagje nog wel worden dan.
* AirwiN haalt een biertje voor Samzz
ik ben gewoon nuchter en oma was ook wel klaar met het leven, ze is 85 geworden zonder echt heel lang te hoeven lijden, het is goed en geen reden om verdrietig te zijn, oude mensen gaan dood,. zo is t levenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoef je je niet schuldig over te voelen, en het kan ook nog komen.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.
Als ik 85 mag worden op de manier van oma (behalve laatste week) zou ik er voor tekenen en geef een feestje omdat ik zo lang heb mogen leven
Dan is het ook mooi zoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.
Als ik 85 mag worden op de manier van oma (behalve laatste week) zou ik er voor tekenen en geef een feestje omdat ik zo lang heb mogen leven
Zo'n midlifecrisis wijst je ook wel keihard op de generatiekloof voor wat normaal is en wat niet.quote:
Wie bepaalt wat normaal is en wat niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n midlifecrisis wijst je ook wel keihard op de generatiekloof voor wat normaal is en wat niet.
Nou echt niet! Dat doe ik alleen op een zuip vakantie.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou echt niet! Dat doe ik alleen op een zuip vakantie.
Jouw normen en waarden tegenover die van mij.quote:
Nee, okequote:Op zondag 9 januari 2011 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw normen en waarden tegenover die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |