Ah relaxed man. Central Studios is een topplek vond ik. Hoop gesnack daar?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Techno en house..o.a. Secret Cinema, Man zonder Schaduw, Joost van Belle, Bart Skills...
Central Studios, Utrecht.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Delan het volgende:
[..]
ja we waren een mooi stel bij elkaar allemaal
Been there done thatquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:22 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is de leukste foto van kloontje en mij vind ik!
Vind ik ook. Ook wel lekker dat je daarna meteen door kan naar de shop die er dichtbij is.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah relaxed man. Central Studios is een topplek vond ik. Hoop gesnack daar?
Zag er wel zo uit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ook wel lekker dat je daarna meteen door kan naar de shop die er dichtbij is.
Haha, dat zeker. Was zelf te nuchter om goed op te letten, maar de meesten zaten wel ergens aan ja
Hoe was jouw party nog?waar, muziek etc.. ?
Kloon + Knuffelmeisjequote:
Hahaha,,klinkt allenaal mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zag er wel zo uit ja.
Ja, was vet! Heerlijk gefeest, Enschede, taxi, bed&breakfast, 2 1/4, knuffelmeisje, nieuwjaar, gezellige mensen, hardstyle, uitslapen
Nopequote:
Ja he, taxi is zooo relaxed, zeker als je naar de kika bent, en dat waren wequote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hahaha,,klinkt allenaal mooi.
Had meer consumptie van je verwacht.![]()
Welke dj's o.a.? En wel goed dat je "taxi" apart benoemd..kon die gasten ook op die dag heel goed waarderen.
Hehe..okee.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef Delan het volgende:
[..]
nee joh!!! 1 foto daarboven samen met mij is gvse
Was t leuk?quote:
tofquote:
Slechte date? Dat ie nu al afgelopen is?quote:
Jawel. Alleen jammer dat ik zelf moest rijden en dus niet kon drinken.quote:
Idd!quote:
haha daar gaaaaaaaaaaat tie weer met die foto! ik weet echt niet over welke foto jij het hebt. er is er eentje van gvse die in de rook staat de dansen een beetje van onder genomen, maar dat is de enige die ik me kan herinneren maar daar staat ze niet op een tafelquote:Op zondag 9 januari 2011 01:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe..okee.
Had al eerder fotos van der gezien, maar dacht een oude foto misschien, omdat Mata "kloon" zei.
Waar blijft jouw foto? Die ene waarop je op een tafel o.id. danst? Of was dat misschien gsve..
Vond hem wel geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |