Ik kende het in De Haag ook.quote:
Nee, dat was één van de twee keuzes. Ik heb voor de ander gekozen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ging jij je niet omkleden en bakkies doen?
Ging jij niet naar een heel vet feestje?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ging jij je niet omkleden en bakkies doen?
Mindere keuze, ofnie? Ik heb hetzeldequote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat was één van de twee keuzes. Ik heb voor de ander gekozen.
Ahaa.. goede keuze als je vermoeid bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat was één van de twee keuzes. Ik heb voor de ander gekozen.
het is toch echt van het brabantse land, dus 1 of andere hagenees zal ooit dan wek met een brabootje gesproken hebbenquote:
Rammstein knallen vanuit een Duitse Alfa in Nederland...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is maar goed dat ik nu niet in de auto zit..
Helaas helaas,,vanavond niet. Volgende week dan maar weer, en wellicht de 29e. Er schijnt ergens iets leuks te zijn, weet alleen niet waar precies.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ging jij niet naar een heel vet feestje?
Ik, die zo niet de straat op kan. Wilde naar een technofeest, maar zo kom ik niet binnen, denk ik...quote:
Sja, ik weet wel waar de Fun is...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Helaas helaas,,vanavond niet. Volgende week dan maar weer, en wellicht de 29e. Er schijnt ergens iets leuks te zijn, weet alleen niet waar precies.
was C toch niet ziek meer, en waarom zou je niet binnen komen?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik, die zo niet de straat op kan. Wilde naar een technofeest, maar zo kom ik niet binnen, denk ik...
Ik zou het nieteens oppakkenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik, die zo niet de straat op kan. Wilde naar een technofeest, maar zo kom ik niet binnen, denk ik...
Das toch geen biggetje?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
E.M. da's een biggetje, daar kan ik toch niet naar kijken?
Jawel, kijk maar naar die hoefjesquote:
Laat maar een trailer zien..ff wat sfeerimpressies opdoen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, ik weet wel waar de Fun is...
Mijn lip verdroeg die Vietnamees van vanavond niet zo goed...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:51 schreef Delan het volgende:
[..]
was C toch niet ziek meer, en waarom zou je niet binnen komen?
poten van een kuus maar het hoofd van een aap, ik zeg photoshop.quote:
Maar dat kopje.. dat klopt toch niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar naar die hoefjesMijn biggenmama hartje kan er niet tegen
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 januari 2011 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
poten van een kuus maar het hoofd van een aap, ik zeg photoshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |