quote:
heb de kolder in mn kop gehaald om hier even alles te texen, haha, maaaaaaar het zit er weer fris uit hier! wilde het eigenlijk niet doen want ik ga hier hoop ik snel weg maar ik zat me er zo aan te irriteren dat ik het toch maar even gedaan heb. en verder is alles goed hier!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed, leuke dag gehad.Heb alleen kleine man al de hele week ziek.
En met jou?
Lost Highway? Zegt me niets..quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
Jofunekenukleinemanfukineuken, heb jij Lost Highway gezien? Zoniet: kijken!
Ik realiseer het me, dank u. Zel es even puinruimen. Tozzo.quote:
dus is het kudtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lost Highway? Zegt me niets..
Artic: Feuer Frei komt van Mutter trouwens
Jij hebt hele mooie blauwe ogen...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Delan het volgende:
[..]
heb de kolder in mn kop gehaald om hier even alles te texen, haha, maaaaaaar het zit er weer fris uit hier! wilde het eigenlijk niet doen want ik ga hier hoop ik snel weg maar ik zat me er zo aan te irriteren dat ik het toch maar even gedaan heb. en verder is alles goed hier!
aaaah wat zielig voor die kleine man, mijn klein mannetje is ook niet helemaal fit, snel moe de laatste tijd, maandag maar even mee naar de dokter
Film van Lynch. Niet toegankelijk, wel ubervet. En Rammstein speelt mee.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Delan het volgende:
[..]
heb de kolder in mn kop gehaald om hier even alles te texen, haha, maaaaaaar het zit er weer fris uit hier! wilde het eigenlijk niet doen want ik ga hier hoop ik snel weg maar ik zat me er zo aan te irriteren dat ik het toch maar even gedaan heb. en verder is alles goed hier!
aaaah wat zielig voor die kleine man, mijn klein mannetje is ook niet helemaal fit, snel moe de laatste tijd, maandag maar even mee naar de dokter
Gokje.. Latexen - vervenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is texen?
Ja er heerst een naar, hevig griepvirus, hij heeft 3 dagen lang min. 40 koorts gehad, gelukkig nu minder, maar nu hoest hij weer de longen uit zijn lijf. Ik hoop dat die van jou het niet zo zwaar te pakken krijgt!
ja he? af en toequote:Op zondag 9 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt hele mooie blauwe ogen...![]()
quote:
dat, texen, je muren verven met latex...zal wel wer Brabonees zijnquote:
muurverven, alle muurtjes zijn weer wit.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is texen?
Ja er heerst een naar, hevig griepvirus, hij heeft 3 dagen lang min. 40 koorts gehad, gelukkig nu minder, maar nu hoest hij weer de longen uit zijn lijf. Ik hoop dat die van jou het niet zo zwaar te pakken krijgt!
zeer zeker weten brabants ja!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat, texen, je muren verven met latex...zal wel wer Brabonees zijn
ge wit utquote:
Eg nie!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat, texen, je muren verven met latex...zal wel wer Brabonees zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |