Lekker toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Een beetje bier en een beetje wijn, en nu wordt het cranberry wodka shizzle gemixt met orangina!
zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ik heb 1 biertje op. En wat kaas en energy drink. Hardstyle voor de buren.
Over een uur gaat m'n wekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:27 schreef ArTiC het volgende:
je halve huis afzoeken naar je ipad...lag ie gewoon 2 meter van me af
duidelijk bedtijd
Ik heb t hier over een persoonquote:Op zondag 9 januari 2011 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bloemenbuisness? Wie kent dat nou niet
dus?quote:
Je weet niet hoe hard ie staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hard ie staatIk wilde al reageren, dat je vanavond wat over mij zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
waar?quote:
[..]
Je weet niet hoe hard ie staatik weet niet of je de nieuwe show van jochem myjer gezien hebt maar is idd een gele kaart waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
blaf em er in danquote:
ze helpt wel een handjequote:
[..]
Je weet niet hoe hard ie staatDat ben ik van jou niet gewend zo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Goeie gast!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |