wat zijn de andere 4?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Naar mijn mening een van de 5 betere series.![]()
Maarja.. wat volg jij dan zoal, als je al wat volgt?
"Divide et impera" . Eerst het "divide" , in bed de "impera".quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
potentieeltje blijft in eigen beheerkwaliteit geef je niet weg
Scherp, jonge.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
"Divide et impera" . Eerst het "divide" , in bed de "impera".
ik voel je boyquote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
We spotifyen met onze teen met de radiofunctie jeweetz.
Fuck yes!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Vinden jullie Keira Knightley ook eigenlijk te dun, maar toch lekker?
[ afbeelding ]
Zullen we een Facebookgroup oprichten?quote:
Eefje mag die hebben, weet die ook alquote:Op zondag 9 januari 2011 02:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
"Divide et impera" . Eerst het "divide" , in bed de "impera".
1. 24quote:
Wel eens met een vriendin, ook wel eens met een vriendje.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie? En waar heb je t over?
Overigens moet ik zeggen dat bellen leuker is als je elkaar ook dingen laat zien door linkjes ed te sturen
Te dun, maar we neuken dr toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zullen we een Facebookgroup oprichten?
Zeker niet lelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Vinden jullie Keira Knightley ook eigenlijk te dun, maar toch lekker?
[ afbeelding ]
Lezen schat, t was skypequote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel eens met een vriendin, ook wel eens met een vriendje.
Vanalles. Niets.
En als je linkjes gaat sturen enzo, ga dan skypen of msnen
Hehe, "too skinny to fuck, but better than Jack Sparrow, eh?"quote:Op zondag 9 januari 2011 02:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dun, maar we neuken dr toch?![]()
Moet ik je eerst toevoegen op FB trouwens
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, "too skinny to fuck, but better than Jack Sparrow, eh?"
Ja DOEI!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe mij eens toevoegen op FB< ik kan jou niet vinden op je naam?
Ik las het verkeerdquote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezen schat, t was skypeLange gesprekken zijn dat sowieso bij mij vanuit huis, onbeperkt bellen
Ik ga niet 2u45min
*checkquote:
bellen is bellen, welke provider maakt niet zoveel uit. Ik kan ook skypen vanaf mn telefoon, alleen doe ik dat dan weer niet zo snel.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd
Bellen is voor mij altijd gewoon met telefoon, skypen is met skype.
Wat heb je op, Gasol?quote:
ik kan pypen vanaf mijn hippiebankquote:Op zondag 9 januari 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bellen is bellen, welke provider maakt niet zoveel uit. Ik kan ook skypen vanaf mn telefoon, alleen doe ik dat dan weer niet zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest toch nog ff terugkomen hier..
Bedoelde Eefje niet, maar "het potentieeltje" .![]()
En nu verder met Seinfeld.
Dat wilde ik dus wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
potentieeltje blijft in eigen beheerkwaliteit geef je niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |