Ben je al in het Crea forum geweest ?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik morgen haken, maar dan in blauwtinten
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik morgen haken, maar dan in blauwtinten
Dankquote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb je plaatjes even gerepareerd Muck
Andere oplossing: beeldvullend suikertaartje op de monitor, hoeft ik de sticker niet telkens te verplaatsenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht net ook al...maar ja.
dat dus, ze is gewoon een sweetiequote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan nog. Je kan niet van die foto afleiden dat zij het is. Ik vind Suiker gewoon een tof persoon, alhoewel ik haar natuurlijk niet zo heel goed ken.
dankjequote:
maar deze is ook uit een foto van mij hoorquote:
Dat vind ik echt heel lief, dat je dat zegtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan nog. Je kan niet van die foto afleiden dat zij het is. Ik vind Suiker gewoon een tof persoon, alhoewel ik haar natuurlijk niet zo heel goed ken.
Nee, dat hoeft je dan nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere oplossing: beeldvullend suikertaartje op de monitor, hoeft ik de sticker niet telkens te verplaatsen.
Zat ik toch in de buurtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje
[..]
maar deze is ook uit een foto van mij hoor
[..]
Dat vind ik echt heel lief, dat je dat zegt
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel lief, dat je dat zegt
quote:
Welterusten Bosquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben overigens weg, over 11 uurtjes moet ik op het centrum zijn voor Yoga..
ooooh, veel plezierquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben overigens weg, over 11 uurtjes moet ik op het centrum zijn voor Yoga..
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
![]()
Is wel een langetermijnproject hoor
Moet minimaal 1.80 m lang worden om fatsoenlijk over mijn gamestoel te passen
[ afbeelding ]
Het is wel een prettig uitzichtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
Beeldvullend suikertaartje, nou, dat is ook niet zo moeilijk![]()
maar dan zie je de rest toch niet meer?quote:
Ik ben CGM niet, maar wil wel even zeggen: huuuuuu, mijn ouderlijk huis moet ontruimd worden als het zo doorgaatquote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Hoe is het met het water bij jou in de buurt?
hoezo water?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Hoe is het met het water bij jou in de buurt?
daccht al snap er geen reet meer vanquote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben CGM niet, maar wil wel even zeggen: huuuuuu, mijn ouderlijk huis moet ontruimd worden als het zo doorgaat
damn, dat is niet bestquote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben CGM niet, maar wil wel even zeggen: huuuuuu, mijn ouderlijk huis moet ontruimd worden als het zo doorgaat
Leuk klusje voor 's avonds op de bankquote:
Daarom heb ik de laptop aangezetquote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dan zie je de rest toch niet meer?
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, soms is het verschil bijna niet te zien hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..](ik een kerel met weinig affiniteit zoals je ziet)
Neequote:
dan heb je toch alsnog hetzelfde probleem?quote:
Dijk bij Duurstedequote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, soms is het verschil bijna niet te zien hoor
[..]
Nee
Ze wonen in Wijk bij Duurstede, vóór de dijk.
Als de Rijn boven de 1560 komt, zijn ze het haasje
En woensdag is het 1550
pffffff dat is echt spannend... Duimen dat het bij 1550 blijft...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Muck het volgende:
Nee
Ze wonen in Wijk bij Duurstede, vóór de dijk.
Als de Rijn boven de 1560 komt, zijn ze het haasje
En woensdag is het 1550
Hehehehequote:
Doe maarquote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
pffffff dat is echt spannend... Duimen dat het bij 1550 blijft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |