hmmmm lekkah douchenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens even lekker HEET douchen
ik ben een ijsklompje *bibber*
Ja, dat had ik vraari en Trev al beloofdquote:
uhuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog even op mijn massagekussen gaan?
wat bekijk jij dan op tv??quote:
Ik hou niet van HEET douchen maar succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat kan ter plekke hoorquote:
ik moet vandaag ook nog douchenquote:
kan jij dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
niet per definitie iets natuurlijk, dat leuk relatief is heeft weinig met tv kijken te makenquote:
Ja, dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
ja 42 graden is niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan jij dat?
ik val dan gewoon om![]()
geniet er van mopje
jah das nog een echtelijk discussie puntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Tot morgen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah das nog een echtelijk discussie punt
ik wil em ook op rtl4 maarwil em op alle andere zenders..
omg!quote:
Nee, zo'n programma met Jack Spijkerbroekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?
Ik vind 38 ook heetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
meestal tussen de 40 en de 41quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |