Hoe lang ben je gister opgebleven dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf vandaag zeker niet zo lang op als gisteren
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hahaha dat zei ik dus ook al
Tot een uur of half 3 geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je gister opgebleven dan?
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn je eerste en laatste dan?quote:
Dat ga ik vandaag ook niet halenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
straks lekker douchen
morgen nog op tijd op ook
D. Galant Rosequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste en laatste dan?
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook niet halen
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actie
Ik wist dat je dat ging zeggen...quote:
Echt Hemaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerEn die is vele malen goedkoper dan die van Philips
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijk
niks poetsen johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMorgenochtend koken en bakken en poetsen
Morgen? Op zondag? Handig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Nagenoeg niets. Ben 2x weggeweest om wat rommel te kopen maar verder dus nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Soms is voorspelbaar zijn helemaal niet ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen...
Alleen als jij in het midden Galant heetquote:
Ja, HEMAquote:
Ik hoop ook dat het wat isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |