Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er zo'n onderscheid is tussen verschillende landen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
quote:5:08PM iPhone is killing it in enterprise, is what we're hearing.
Spot on.quote:5:32PM Q: How do you view the iPad's competitors?
5:34PM A: Tim -- if you look at what's out there today, there's not much. There's the ones that use Windows, they're generally big and heavy and expensive. They have weak battery life, they require a keyboard and style. Customers are just frankly not interested. Then you have Android tablets, and the operating system wasn't designed for tablets. Google has said this, this isn't just Apple saying this. That means you have the size of a tablet that just isn't reasonable for what we call a 'real tablet experience.' That's just a scaled-up smartphone, which is a bizarre product category. If you do a side-by-side with an iPad, you'll pick an iPad.
Even snel binnenhalen dan, een US account heb je zo gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
Hey!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef dill het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnen gekregen
Drie vraagjes die jullie wellicht kunnen beantwoorden. Ik zoek nog een goede wifi-finder, een goede data-verbruik app en ik vroeg me af of iemand weet of je de levels die je in Angry Birds hebt gehaald op een andere iPod of iPhone kunt unlocken nadat je de game hebt overgezet? Moet nu alle levels opnieuw gaan doen...
Thanx!
quote:Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van ¤ 39,50 en meer).
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
Als Vodafone daar tegen mij ook maar één keer over zou klagen, was ik daar meteen weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?
Nja, ik betaal gewoon voor mijn sms en belminuten. Ik maak ze bij langer na niet op, dat is dan toch mijn probleem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.
Je collega maakt zich druk om niks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Dacht ik ook. Het is immers een besturingsscherm en heeft het software nodig. En als er een iOS iPhone 4 software voor nodig is acht ik die kans ook zeer klein.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....
waar een wil is...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Software is pas de volgende stap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Het is immers een besturingsscherm en heeft het software nodig. En als er een iOS iPhone 4 software voor nodig is acht ik die kans ook zeer klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |