Nee dat hoeft niet. Je doelt op de nieuwe mobiele lay-out? Hij staat bovenaan in het midden gewoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef nelisb het volgende:
Moet in op m'n iPhone en iPad weer tvp gaan plaatsen? Kan de volg topic knop nergens vinden
je kan bij je huidige t-mobile abo gewoon internet nemen tot 21april. micro-sim vragen en dan bij vodafone een iphone nemen kan je gewoon internettenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Swatch het volgende:
Mag ik jullie iets vragen? Mijn abonnement bij T-mobile loopt tot 21 april. Ik zou deze week al een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Ik wil graag naar Vodafone met een iPhone 4. Ik heb nu geen internet bij m'n abonnement en het Vodafone abbo gaat dan pas in april in. Is er een mogelijkheid om in de aankomende 3 maanden toch gebruik te kunnen maken van mn iPhone (met internet)? Heb geen Wifi...
En als je over je datalimiet zit, wat gebeurt er dan? Betaal je bij, krijg je langzamer internet of helemaal geen internet meer?
3G: 11 July 2008quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand enig idee wanneer de v5 uit zou kunnen gaan komen?
4Gquote:Op maandag 17 januari 2011 14:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
3G: 11 July 2008
3GS: 19 Juni 2009
4G: 24 Juni 2010
1 | Hiermee machtig ik ClickandBuy om de te betalen bedragen voor het gebruik van de aanbiedingen van firma iTunes in naam van firma iTunes te incasseren. |
1 2 3 | Betaal gemakkelijk met ClickandBuy Easy Collect U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd. |
Dat probleem had ik een paar dagen geleden ook. Gewoon een mailtje sturen naar iTunes support afdeling, zij verhelpen het dan voor je. Het schijnt een bekend probleem te zijn van de iTunes Store.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Parvus het volgende:
Ok help iemand?
in iTunes klik ik op een app om te kopen. Dit scherm verschijnt:
[ afbeelding ]
Hier vul ik m'n gegevens in en klik vervolgens op 'betaalgegevens'
Dan verschijnt dit scherm
[ afbeelding ]
Hier klik ik op 'Click and Buy' en dan op 'Ga door' en hij gaat naar de site van Click and Buy.
Ik heb al een account aangemaakt op deze site.
[ code verwijderd ]
Hier klik ik op "Bevestigen" en zie dan de melding
[ code verwijderd ]
Hier klik ik dan op "Verder".. Site stuurt me terug naar iTunes en kom ik weer uit bij dit beginscherm :/
[ afbeelding ].
En vervolgens gebeurt er verder niks... Click and Buy account is ook al geverifieerd enzo.
wtf? :-/
Hehe held! Dat werkt inderdaad thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef zomer86 het volgende:
Ik weet de oplossing, maak je internet explorer even de standaard browser en probeer het dan nog een keer. Heb dit probleem ook lange tijd gehad, dit lost het op. Met OS X weet ik het niet zo snel, want die gebruik ik bijna nooit met iTunes.
Steek jouw kaart erin en probeer het. Niet meteen vragen, gewoon eerst proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef LorM het volgende:
Geachte Fok!kers,
Mijn vader heeft vandaag bij zijn KPN abbo een Iphone 4 gekregen, alleen hoeft hij hem niet. Ik zit zelf bij Vodafone en ik vroeg me af of ik de telefoon gewoon kan gebruiken, of zit er een simlock op. Zo ja, is deze simlock makkelijk er af te halen?
Bij voorbaat dank,
LorM
Alsof iedereen een micro simkaart gebruiktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Steek jouw kaart erin en probeer het. Niet meteen vragen, gewoon eerst proberen.
Er zijn wel tuts te vinden hoe je een normale sim kaart kan verbouwen, lees verknippen, naar het micro sim formaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef LorM het volgende:
Het probleem is dat er een mini sim in moet, deze heb ik nog niet.
Alle iPhones 4's die nu gaan uitkomen in NL zijn simlock vrij, dus die van KPN ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef LorM het volgende:
Geachte Fok!kers,
Mijn vader heeft vandaag bij zijn KPN abbo een Iphone 4 gekregen, alleen hoeft hij hem niet. Ik zit zelf bij Vodafone en ik vroeg me af of ik de telefoon gewoon kan gebruiken, of zit er een simlock op. Zo ja, is deze simlock makkelijk er af te halen?
Bij voorbaat dank,
LorM
Je moet gewoon elke keer een stukje eraf knippen, zo doe ik het elke keer nog nooit mislukt. Gewoon om de chip heen knippen, en dan net zo lang stukjes aan de zijkant eraf halen totdat die past.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn wel tuts te vinden hoe je een normale sim kaart kan verbouwen, lees verknippen, naar het micro sim formaat.
Bij vodafone is dat alleen bijzonder kut, omdat microSIM-formaat kleiner is dan de chip die op een gewone SIM zit.. Dus moet je toch in die chip gaan zitten knippen. Terwijl je net zo makkelijk ook even de vodafone-shop in kunt lopen en een MicroSIM kunt laten activeren. Gratisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke keer een stukje eraf knippen, zo doe ik het elke keer nog nooit mislukt. Gewoon om de chip heen knippen, en dan net zo lang stukjes aan de zijkant eraf halen totdat die past.
Ja weet ik, maar ik woon in een hol wat geen Vodafone, KPN of whatever shop heeft. Dus dan is knippen wel the way to go, anders moet je weer weken wachten op zo'n micro-sim via de post.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij vodafone is dat alleen bijzonder kut, omdat microSIM-formaat kleiner is dan de chip die op een gewone SIM zit.. Dus moet je toch in die chip gaan zitten knippen. Terwijl je net zo makkelijk ook even de vodafone-shop in kunt lopen en een MicroSIM kunt laten activeren. Gratis
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er zo'n onderscheid is tussen verschillende landen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
quote:5:08PM iPhone is killing it in enterprise, is what we're hearing.
Spot on.quote:5:32PM Q: How do you view the iPad's competitors?
5:34PM A: Tim -- if you look at what's out there today, there's not much. There's the ones that use Windows, they're generally big and heavy and expensive. They have weak battery life, they require a keyboard and style. Customers are just frankly not interested. Then you have Android tablets, and the operating system wasn't designed for tablets. Google has said this, this isn't just Apple saying this. That means you have the size of a tablet that just isn't reasonable for what we call a 'real tablet experience.' That's just a scaled-up smartphone, which is a bizarre product category. If you do a side-by-side with an iPad, you'll pick an iPad.
Even snel binnenhalen dan, een US account heb je zo gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
Hey!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef dill het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnen gekregen
Drie vraagjes die jullie wellicht kunnen beantwoorden. Ik zoek nog een goede wifi-finder, een goede data-verbruik app en ik vroeg me af of iemand weet of je de levels die je in Angry Birds hebt gehaald op een andere iPod of iPhone kunt unlocken nadat je de game hebt overgezet? Moet nu alle levels opnieuw gaan doen...
Thanx!
quote:Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van ¤ 39,50 en meer).
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
Als Vodafone daar tegen mij ook maar één keer over zou klagen, was ik daar meteen weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?
Nja, ik betaal gewoon voor mijn sms en belminuten. Ik maak ze bij langer na niet op, dat is dan toch mijn probleem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.
Je collega maakt zich druk om niks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Dacht ik ook. Het is immers een besturingsscherm en heeft het software nodig. En als er een iOS iPhone 4 software voor nodig is acht ik die kans ook zeer klein.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....
waar een wil is...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |