Nee volgens mij ook nog nietquote:
Als je Nederlandse berichten typt, is het wel zo handig de spellcheck ook op Nederlands te zettenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dom van me dat ik 'godsnaam' typ, het moet natuurlijk Godavari zijn.
Nederlands doet 'ie dat net zo hard hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je Nederlandse berichten typt, is het wel zo handig de spellcheck ook op Nederlands te zettenIn dat plaatje staat ie op engels.
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef mickeyD het volgende:
is t een HOAX?
http://forum.iculture.nl/(...)kvrij-officieel.html
ik heb hem net 2 dagen, ik wacht maandag (meer nieuws) wel ff af..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.
Waarom zou je het afwachten? Het is onmogelijk om een iPhone te bricken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.
dat kan dus gratis en door iedereen? Ik heb alleen wat moeite met het invoeren van een andere simkaart, heb verder geen microsims.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef mickeyD het volgende:
t staat ook gewoon op de T-mobile site nu
http://toestelhulp.t-mobi(...)imlock-verwijderen/1
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:25 schreef TheGeneral het volgende:
Damn de fok! iPhone versie is cool
fyah![]()
Vreemd idd.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.
Vreemd. Daar heb ik hier geen last van.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.
Je kunt laatste reactie instellen in je opties.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Skv het volgende:
Ik zit in de MyAT op mobiel geen usernames en laatste updates. Plus dat alles nu heel irritant weergegeven wordt met van die tekstbalonnetjes, ik vond de oude fijner omdat die veel simpeler was. Al die ingewikkelde acties met bookmarken en smiles e.d. wil ik niet eens gebruiken op mijn telefoon. Iets zonder al te veel poespas wat gewoon simpel en snel werkt is het belangrijkst. Blijft de oude lay-out wel gewoon beschikbaar?
Heb je op je mobiel al opties aangepast?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vreemd. Daar heb ik hier geen last van.
Nee, ik ben daar nog niet in geweest.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je op je mobiel al opties aangepast?
Hier nu hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef Skv het volgende:
Ik blijf er bij dat al die extra frutsels behoorlijk onhandig zijn op zo'n klein scherm. Wat boeit een PI nou?
En een groot gedeelte op FOK! kan de helft van de geplaatste posts niet meer lezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Skv het volgende:
Ik gebruik ze niet vaak en het vult de helft van je scherm. Ik vind een compacte en overzichtelijke lay-out persoonlijk prettiger.
De 16GB kost ¤649,00 en de 32GB kost ¤749,00quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Skv het volgende:
Ik moest 280 bijbetalen. Is toch niet zo raar? Die dingen kosten los rond de 900 Euro.
¤900quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Skv het volgende:
Ik moest 280 bijbetalen. Is toch niet zo raar? Die dingen kosten los rond de 900 Euro.
Toen ik dat kreng nam waren de prijzen hoger (eerste dag dat 'ie uitkwam in Nederland), was toen niet los te verkrijgen in NL.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef braddofiel het volgende:
[..]
De 16GB kost ¤649,00 en de 32GB kost ¤749,00
http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone
Die prijs van ¤900 is derhalve dus totaal irrelevant omdat hierop de officiële prijzen van abonnementen niet zijn gebaseerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen ik dat kreng nam waren de prijzen hoger (eerste dag dat 'ie uitkwam in Nederland), was toen niet los te verkrijgen in NL.
Wat loop je nou te zeiken, vent, ik zeg alleen dat toen ik dat kreng kocht ik de aanbetaling niet zo veel vond.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die prijs van ¤900 is derhalve dus totaal irrelevant omdat hierop de officiële prijzen van abonnementen niet zijn gebaseerd.
Ik denk dat de enige optie is om in de tussentijd een Vodafone prepaid aan te schaffen, met daarbij Internet blox (10 e p/maand). Maarja, dan betaal je voor niks je T-Mobile abo. Volgens mij welke optie je ook kiest het kost je dan wel geld...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Swatch het volgende:
Mag ik jullie iets vragen? Mijn abonnement bij T-mobile loopt tot 21 april. Ik zou deze week al een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Ik wil graag naar Vodafone met een iPhone 4. Ik heb nu geen internet bij m'n abonnement en het Vodafone abbo gaat dan pas in april in. Is er een mogelijkheid om in de aankomende 3 maanden toch gebruik te kunnen maken van mn iPhone (met internet)? Heb geen Wifi...
En als je over je datalimiet zit, wat gebeurt er dan? Betaal je bij, krijg je langzamer internet of helemaal geen internet meer?
Het slaat gewoon nergens op wat je zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken, vent, ik zeg alleen dat toen ik dat kreng kocht ik de aanbetaling niet zo veel vond.
[/quote]Bedankt voor je reactie. Ik denk, misschien is er een oplossing waar ik niks vanaf weet. Omdat ik me niet kan voorstellen dat iedereen braaf z'n abonnement uitzit haha...ik wil nu die iPhone ;-)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Swatch het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige optie is om in de tussentijd een Vodafone prepaid aan te schaffen, met daarbij Internet blox (10 e p/maand). Maarja, dan betaal je voor niks je T-Mobile abo. Volgens mij welke optie je ook kiest het kost je dan wel geld...
Bedankt voor je reactie. Ik denk, misschien is er een oplossing waar ik niks vanaf weet. Omdat ik me niet kan voorstellen dat iedereen braaf z'n abonnement uitzit haha...ik wil nu die iPhone ;-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |