quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef maickeltje het volgende:
Durf het haast niet te vragen maar wil de volgende zo beginnen met
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swomp toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Monopoly of iemand! Wie heeft het logo gemaakt?
Weet ik niet meer, iets van 4 topics terug geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Welk logo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Wim Denie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me morgen helemaal wijden aan het skype instellen en de mic enzo, zodat ik kan interviewen voor mijn happy hardcore / 90's setje morgenavond
Moet je nog hulp?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me morgen helemaal wijden aan het skype instellen en de mic enzo, zodat ik kan interviewen voor mijn happy hardcore / 90's setje morgenavond
dag dank voor liederenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik moest eens gaan tot straks of morgen
Ja, ik kan het niet alleen, ik ben echt n00b wat dat betreftquote:
Baasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ga in bad en zet em aan op mn smartphone via wifi
en dan gaan praten hehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet alleen, ik ben echt n00b wat dat betreft
Maar iig morgen , als dat lukt voor je, ik ga me zometeen lekker bezatten, en dan lukt het helemaal niet meer
whaalloowww diisss radioooo onsssiinnnnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Dhaha het volgende:
hoeveel luisteraars?
[..]
en dan gaan praten heh
Ik weet niet waar je het aantal luisteraars kan zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Dhaha het volgende:
hoeveel luisteraars?
[..]
en dan gaan praten heh
http://78.159.97.251:7222/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het aantal luisteraars kan zien
Barbie
Probeerde ik ook, maar hoe moet dat? Kan niet via de sitequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ga in bad en zet em aan op mn smartphone via wifi
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef ElmoFan het volgende:
Wanneer komt mijn ElmoFan Hiphop (half) hour?
Ik kopieer die link die windows media player opentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Probeerde ik ook, maar hoe moet dat? Kan niet via de site
Volgens mij heb je daar speciale apps voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 5000 luisteraars grens hebben we binnen 2 dagen bereiktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef Dhaha het volgende:
HET KAN MAAR 5000 LUISTERAARS AAN DIT IS NIET GOED
als dit op de frontpage komt wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 5000 luisteraars grens hebben we binnen 2 dagen bereikt
is het niet unieke luisteraars tegelijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 5000 luisteraars grens hebben we binnen 2 dagen bereikt
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
is het niet unieke luisteraars tegelijk?
Dat krijg je als je per ongeluk rips download zonder ze te eerst te beluisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
mensen ik moet nokken !
Tot morgen bazen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mensen ik moet nokken !
Tot morgen bazen !Dag baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
mensen ik moet nokken !
Tot morgen bazen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga douchen.
Bel even als JB on air is.
http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
en hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
volgens mij was jij aan de beurt hierna
thanks! 10x betere kwaliteitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef wiebelstront het volgende:
als jullie dat willen luisteren via VLC, dan moet je naar deze link gaan:http://78.159.97.251:7222/
en dan op listen duwen. je download nu een bestadn dat je met VLC kan openen.
Handig, bedankt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef wiebelstront het volgende:
als jullie dat willen luisteren via VLC, dan moet je naar deze link gaan:http://78.159.97.251:7222/
en dan op listen duwen. je download nu een bestadn dat je met VLC kan openen.
Thxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asx
a maar die doe ik niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Heb je : Brennan Heart - Just as easy ?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Misschien kan ook van niet, moet ik eerst ff kijken, maar reken er maar op van wel
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef dockx het volgende:
Is er vanavond nog een gaatje waarin er gedraaid moet worden Mono?? *meldt zich
Rivalo draait van 10 tot half 11, en daarna kunnen jullie om en omquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ook nog wel een half uurtje draaien als het mag
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Rivalo draait van 10 tot half 11, en daarna kunnen jullie om en om
Een van half 11 tot 11, en de volgende van 11 tot half 12
Ik heb de link nu geopend in iTunes, dat werkt ook lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef wiebelstront het volgende:
en het coole is: met VLC krijg je ook een ballon-popup met het nummer dat gedraaid wordt!
Denk gewoon een beetje house en trance. Geen idee wie ik moet interviewenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wat word je stijl, en komen er interviews?
Die kan je vantevoren natuurlijk opnemen en dan afspelen
Ik weet wel wat, even wat proberen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Denk gewoon een beetje house en trance. Geen idee wie ik moet interviewen
Zal ik die van half 11 tot 11 doen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
tijdstip maakt mij niet uit
Is goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef dockx het volgende:
[..]
Zal ik die van half 11 tot 11 doen dan?
niemand denk ik, 's avonds weer verder.. ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef wiebelstront het volgende:
een vraagje: wie gaat Radio ONZ verzorgen als jullie allemaal maandag naar werk zijn?
Alleen 's middags draaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef wiebelstront het volgende:
een vraagje: wie gaat Radio ONZ verzorgen als jullie allemaal maandag naar werk zijn?
lijkt me het beste ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand denk ik, 's avonds weer verder.. ?
Zo handigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef wiebelstront het volgende:
dit is best wel cool, die melding:
[ afbeelding ]
Ja idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef wiebelstront het volgende:
dit is best wel cool, die melding:
[ afbeelding ]
Ja per uitzending.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:25 schreef maickeltje het volgende:
ik dacht dat we meer van alles door elkaar gingen draaien?
Dit is toch alleen maar hardstyle en hardcore..
Straks komt hiphop, dus het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:25 schreef maickeltje het volgende:
ik dacht dat we meer van alles door elkaar gingen draaien?
Dit is toch alleen maar hardstyle en hardcore..
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan toch niet draaien straks, sorry. Misschien morgen.
niet dat het mij uitmaakt, maar dit is meerdere malen gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Straks komt hiphop, dus het komt wel goed schatje
dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
niet dat het mij uitmaakt, maar dit is meerdere malen gezegd.
Als je luisteraars wilt trekken dan moet je van alles wat draaien
Dat gaat uiteindelijk ook wel gebeurenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
niet dat het mij uitmaakt, maar dit is meerdere malen gezegd.
Als je luisteraars wilt trekken dan moet je van alles wat draaien
dat is gewoon DE plaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch wel DE plaat van ONZ radio aan het worden volgens mij
Elk uur een keertje draaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch wel DE plaat van ONZ radio aan het worden volgens mij
Dan moet je muziek binnenhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef kaching02 het volgende:
ik wil morgen middag/avond draaien (nederlandstalig) maar ik heb nog geen muziek
GO GO GOquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
En ik ga eventjes die sirene uitproberen
Goede switchquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
En ik ga eventjes die sirene uitproberen
quote:
Ja net nog op ONZ radio.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Driepink het volgende:
is dit serieus wel eens op de radio geweest ?
neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Driepink het volgende:
Ja nu tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Driepink het volgende:
Doe daarna Still Drequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef ElmoFan het volgende:
Straks komt Kush van Dr.Dre en snoop dogg
jeuhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef Driepink het volgende:
dit nummer ga ik zeker weten aanvragen vanavond
akon - i just had sex
gewoon zo ?
Goeden lied.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef ElmoFan het volgende:
Deze is ook nog niet op de radio geweestWat een primeur
ik weetz man, ik weetzquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef jesperrrrsss het volgende:
YOYOYOYO gangster ik ga douchA'en , ik laat die verbinding aan staan je weet!!! .
extra luisterrrrss
Frans Bauer?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:37 schreef kaching02 het volgende:
mag ik morgen nederlandstalig draaien ?
ja hopelijk rond een uur of 1 smiddags..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zou ik nog moeten downloadenquote:
heb ik, dus die komt zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef OverRated het volgende:
Eminem - Till I Collapse
Bazennummer
Tuurlijk, we zullen eens kijken hoe laat het kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:37 schreef kaching02 het volgende:
mag ik morgen nederlandstalig draaien ?
ik heb steen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die zou ik nog moeten downloaden
[..]
heb ik, dus die komt zo
Die moet gedraaid worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:40 schreef maickeltje het volgende:
in wat voor genre valt dit
ik vraag hem al een paar uurtjes aan maar...geen resultaat
tijdens het ElmoFans hiphop half hourquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
Ik kom binnen tijdens het rapuurtje hoor ik.
Negers overalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
Ik kom binnen tijdens het rapuurtje hoor ik.
Ah okee prima muziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
tijdens het ElmoFans hiphop half hour
Die komt na het volgende nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
zowiezo 1 nummertje steen jonguhhh
en de jingle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |