Ondanks dat het een trolltopic is (kan niet anders) wil ik best zeggen dat je een pauper bent en dat ik hoop dat je geen uitkering krijgt. Door paupers als jou krijgt men een hekel aan uitkeringstrekkers.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Confession het volgende:
Ik heb al een enige lange tijd geen werk en school... maar bij dit alles was er dus een vrouw die mij begeleidde voor werk en of de juiste opleiding.. Ze wou me dus even aan een baan helpen iig tot en met september... Ik dacht hier blijkbaar anders over, elke week belden ze mij of er al vooruitgang in de zaken waren , dan moest ik keer op keer zeggen dat ik geen werk had gevonden en ook verder niet veel er aan gedaan had.. Zij vond het toen der tijde beter dat ik niet aan een opleiding begon, omdat ze totaal geen inzicht kreeg wat ik nou precies wilden ze dacht dat het maar een opwelling van me was om van het probleem af te zijn en dat het dan alleen slechter met me zou gaan. Toen ben ik dus ook niet aangenomen op een school, Maar eigelijk gaat het nu veel slechter... Ik heb toen in een gesprek gezegd van anders wil ik wel een uitkering... zegt ze van ja uitkering zo gaat dat niet we kunnen je ook aan een baantje bij de Mcdonalds helpen.. en als je die dan weigerd dan heb je werk geweigerd en krijg je dus geen uitkering.. intussen al 4 maanden of langer geen werk, en ze beld geen eens meer.
dus andere woorden zoek het je maar uit ofzo, maakt me niet uit ...
Maar vandaag kwam ik er dus achter dat ze jongeren van 18 veplicht zijn om een stukje te financieren..![]()
Mijn vraag moet ik een hele verklaring afleggen voor een uitkering tot en met September als 18 jarige of moeten ze het me gewoon toezien.. Heb ik daar recht op als iemand zonder opleiding en werk... of gaan ze dan met allerlei rotbaantjes aankomen..en klopt het wat die begeleider zegt?
..
rotwichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef Confession het volgende:
[..]
Secretaresse enzoiets kwam eruit.
Stewardess kwam er eens uit.
Dierenverzorger![]()
![]()
Doktersassitente /appothekers..
.......................
ik hoop het, maar ik ben zo bang van niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ondanks dat het een trolltopic is (kan niet anders) wil ik best zeggen dat je een pauper bent en dat ik hoop dat je geen uitkering krijgt. Door paupers als jou krijgt men een hekel aan uitkeringstrekkers.
Ik bedoelde geeneens uitkering... en heb nooit uitkering gekregen, trouwens die mensen die hier zo uber gefrustreerd reageren, kan ik er wat aan doen dat jij waarschijnlijk een loonslaaf bent.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ondanks dat het een trolltopic is (kan niet anders) wil ik best zeggen dat je een pauper bent en dat ik hoop dat je geen uitkering krijgt. Door paupers als jou krijgt men een hekel aan uitkeringstrekkers.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik bedoelde geeneens uitkering... en heb nooit uitkering gekregen, trouwens die mensen die hier zo uber gefrustreerd reageren, kan ik er wat aan doen dat jij waarschijnlijk een loonslaaf bent.
quote:
Ik denk niet dat jij wordt aangenomen op een secretaresse-opleiding.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef Confession het volgende:
[..]
Dierenverzorger![]()
![]()
.......................
btw, ik heb secretaresse gedaan dus, en Tandarsassistente..
maar ben denken omterugtevallen op secretaresse. omdat ik het anders toch niet weet, en secretaresse was dan ook beter dan tandartsassistente
uiteindelijk wel voor een gelukkiger leven..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Liever niks doen dan een loonslaaf?
Sorry, ik neem je niet meer serieus. Zoek het maar uit.
[..]
Dus je bent bezig met een opleiding tot secretaresse? Of begrijp ik je nou verkeerd? En tandartsassistente er tijdelijk 'even' naast gedaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef Confession het volgende:
[..]
Dierenverzorger![]()
![]()
.......................
btw, ik heb secretaresse gedaan dus, en Tandarsassistente..
maar ben denken omterugtevallen op secretaresse. omdat ik het anders toch niet weet, en secretaresse was dan ook beter dan tandartsassistente
Je kunt ook gewoon een rijke vent trouwen, maarja dan moet je wel knap zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:53 schreef Confession het volgende:
[..]
uiteindelijk wel voor een gelukkiger leven..
maar beter ander mogelijkheid..
Maakt me verder niet uit wie me serieus neemt of niet.
Nee na mn middelbare ben ik gelijk secretaresse gaan doen, doordat ik toen in de knoop zat met me zelf enz. dacht ik te weten dat ik de opleiding misschien niks aan vond en dat het daar aanlag.. ben toen ook gestopt , bleek dus minder waar te zijn... toen heb ik dat jaar niks meer gaan.. toen ben ik dat jaar erna begonnen aan tandartsassistente, maar dit vond ik al helemaal niks.. nu zit ik beetje te denken weer aan secretaresse omdat ik verder niet echt iets anders weet...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dus je bent bezig met een opleiding tot secretaresse? Of begrijp ik je nou verkeerd? En tandartsassistente er tijdelijk 'even' naast gedaan?
Ja maar ik wil ook niet doelloos zijn uiteindelijk.. en sowieso dan hoe meer mensen zoiets tegen me zeggen , hoe minder ik het als een optie zie. Zou wel fijn zijn uiteindelijk misschien..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een rijke vent trouwen, maarja dan moet je wel knap zijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik bedoelde geeneens uitkering... en heb nooit uitkering gekregen, trouwens die mensen die hier zo uber gefrustreerd reageren, kan ik er wat aan doen dat jij waarschijnlijk een loonslaaf bent.
Ohh... je bedoelde dus NIET uitkering.... nee dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Confession het volgende:
Ik heb toen in een gesprek gezegd van anders wil ik wel een uitkering... zegt ze van ja uitkering zo gaat dat niet we kunnen je ook aan een baantje bij de Mcdonalds helpen.. en als je die dan weigerd dan heb je werk geweigerd en krijg je dus geen uitkering.. intussen al 4 maanden of langer geen werk, en ze beld geen eens meer.
dus andere woorden zoek het je maar uit ofzo, maakt me niet uit ...
Maar vandaag kwam ik er dus achter dat ze jongeren van 18 veplicht zijn om een stukje te financieren..![]()
Mijn vraag moet ik een hele verklaring afleggen voor een uitkering tot en met September als 18 jarige of moeten ze het me gewoon toezien.. Heb ik daar recht op als iemand zonder opleiding en werk... of gaan ze dan met allerlei rotbaantjes aankomen..en klopt het wat die begeleider zegt?
..
Ik dacht dat het uitkering heette maar is iets anders dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Ohh... je bedoelde dus NIET uitkering.... nee dan las ik het verkeerd![]()
pauper.
achhh zo serieus niet eens , het is meegenomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Sosha het volgende:
Um, ik schrik ervan dat je Daniels suggestie nog best serieus lijkt te nemen
oh.. 'gift van de staat'.... zoiets?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik dacht dat het uitkering heette maar is iets anders dus.
Jij bent echt gefrustreerd he , nee iets anders..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
oh.. 'gift van de staat'.... zoiets?
Ik bedoelde het sarcastischquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Sosha het volgende:
Um, ik schrik ervan dat je Daniels suggestie nog best serieus lijkt te nemen
Ik ben helemaal niet gefrustreerd. Ik moet alleen om je lachen en wil je best op je eigen uitspraken wijzen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Confession het volgende:
[..]
Jij bent echt gefrustreerd he , nee iets anders..
Secretaresses moeten ook brieven schrijven, neem ik aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Aan je taalgebruik te zien kan wat meer opletten op school ook geen kwaad...
welke school?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Aan je taalgebruik te zien kan wat meer opletten op school ook geen kwaad...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Confession het volgende:
[..]
welke school?![]()
![]()
Laat ook maar, jullie krijgen een niet verdiende verkeerde indruk over mij...
jullie pakken het veelste zwaar op, dat zie ik al goed gefrustreerd. Bekijk het gewoon eens zwart wit , ik heb geen zin in gefrustreerde mensen die een hekel hebben aan zogenaamde uitkeringstrekkers..
wat ik duidelijk niet ben maar goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |