Jouw huis is voorzien van de nieuwste snufjes en volledig ingericht met trendy meubeltjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap ook wel dat het niet om die inrichting gaatmooi hoekhuisje.
Maar dan nog. Die inrichting
Opmerkelijke foto's van Funda #56
Rond dat tijdstip ga ik juist naar bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
Oke nu kak ik in
4:30 was toch niet zo'n beste tijd om uit bed te gaan
Ik las iets over een busreis naar limburg? Hoe was het? En als je gaat slapen: truste alvastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
Oke nu kak ik in
4:30 was toch niet zo'n beste tijd om uit bed te gaan
Ja ik had op whatsapp ook veel mensen die net serieus uit de stad kwamen rollen ghehe..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip ga ik juist naar bed
Ja brabant, we moesten dansen alleen viel vies tegen ook qua concurrenten die meededen enzo maargoed, zal wel..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik las iets over een busreis naar limburg? Hoe was het? En als je gaat slapen: truste alvast
Je hebt ze niet weggedanst?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja brabant, we moesten dansen alleen viel vies tegen ook qua concurrenten die meededen enzo maargoed, zal wel..
en hoe was jouw dag
Ik probeer nog even wakker te blijven maar lukt me moeilijk denk ikgezien ik gister in bed om 1 uur nog niet sliep
was klaar wakker
Ik kruup ook zo tegen mien vrouw anquote:
Loopt die niet harder?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Tja, je moet toch wat tijdens het autorijden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |