Ook als Suarez weer mag spelen?quote:
Valt allemaal wel mee dus.quote:Suárez is niet langer aanvoerder maar wil gewoon bij Ajax blijven
Zaterdag, 8 januari 2011 om 20:13
Luis Suárez is niet bezig met een winters vertrek bij Ajax. De aanvaller, die zijn aanvoerdersband is kwijtgeraakt aan Maarten Stekelenburg, wordt de laatste tijd steeds vaker in verband gebracht met het Engelse Tottenham Hotspur. Suárez laat zich echter niet gek maken: Ik blijf bij Ajax. Er worden allerlei clubs genoemd, maar ik weet van niets.
Na de 4-2 nederlaag tegen Hamburger SV stelde de Uruguayaan de fans van Ajax gerust: Er zijn veel verhalen geschreven, ook in Nederland. Maar ik heb maar één interview gegeven en daarin nooit gezegd dat ik weg wil. Alleen dat ik een contract heb tot 2013, zei Suárez tegen NUSport. Ik hoop kampioen te worden met deze club.
De aanvaller wil zich op zijn eigen spel gaan richten en bevestigt dat hij niet langer aanvoerder van Ajax is. Het was mijn eigen initiatief. Iedereen kijkt nu naar mij. Het is beter voor mij als dat niet meer zo is, zei Suárez. Maarten zit al heel lang bij de club, hij kan goed Nederlands praten. Ik heb een heel druk jaar achter de rug met het WK en de geboorte van mijn eerste kind. Ik wil nu alles geven voor het team.
Oke.. heeft De Boer dat gezegd dan?quote:
Oke... mijn vorige post is dus gelukkig niet waar!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee dus.
quote:Op een groot bord staat: Der Hamburger Weg. Wij verdenken Verhoeven. #hsvaja
Ja en hij zei in dat zelfde interview dat hij niet weggaat in de winterstop.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke.. heeft De Boer dat gezegd dan?
Maakt voor mij de kans dat Suarez deze winter al weg is wel groter..
Zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en hij zei in dat zelfde interview dat hij niet weggaat in de winterstop.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee dus.
Klinkt goed allemaal.
je bent niet de enige denk ik, ik verwacht dat de supporters dat duidelijk zullen maken tijdens de wedstrijd tegen feyenoord, al hoop ik dat ze het team gewoon zullen steunen....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoop nog steeds dat El ham opflikkert.
Tja, beters doen ze dat niet. Want we moeten sowieso wachten tot de zomer dan. Maar ik hoop dat fullham of waar jol heen gaat concreet wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
je bent niet de enige denk ik, ik verwacht dat de supporters dat duidelijk zullen maken tijdens de wedstrijd tegen feyenoord, al hoop ik dat ze het team gewoon zullen steunen....
Waarom zouden Castillon en Ebicilio vertrekken. Vooral Ebi gaat echt niet weg nu hij juist kansen krijgt in het eerste van Ajax...quote:Deze zomer vertrekken er zo'n 30 spelers als je ook de jeugd meetelt waaronder Mido, Castillon, Ebecillio, Suk en Bodul dus elke aanvaller die we houden is een geschenk.
Nee daar doet hij het voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Als suarez dat echt heeft gezegd, wat net is gequote, vind ik hem weer aardig.
Klinkt goed. Daley gaat ook sowieso een goeie linksback worden bij ons denk ik.quote:De Boer ziet Anita niet als geschikte linksback
Vurnon Anita was bijna anderhalf jaar lang de vaste linksback van Ajax, maar hoeft zich niet langer op die positie te richten. De nieuwe coach Frank de Boer geeft de voorkeur aan Daley Blind en Urby Emanuelson.
Waar Anita onder Martin Jol de vaste keuze was op links, moet hij zich onder De Boer richten op de rechtsbackpositie en het midddenveld. "Anita is voor mij voorlopig geen linksback. Ik wil iemand die goed met links kan passen", legt de trainer zijn keuze uit tegenover Ajax Life.
Behalve het passeren van de 21-jarige Anita had De Boer nog een verrassing in het oefenduel met Hamburger SV. Het was namelijk niet Luis Suarez die aanvoerder was, maar Jan Vertonghen.
Wat heeft dit nou met hem te maken? Het gaat over mijn meningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee daar doet hij het voor
overigens :
[..]
Klinkt goed. Daley gaat ook sowieso een goeie linksback worden bij ons denk ik.
Iek wete waar jij huis woont!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met hem te maken? Het gaat over mijn mening. Dus, vechten?
quote:Demy de Zeeuw slachtoffer inbraak
Demy de Zeeuw zit in zak en as. Vrijdag is er ingebroken in het huis van de voetballer. Zelfs zijn auto is gestolen.
"Fucking brutaal ingebroken in mijn huis", twittert Demy. "Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren. Signalement bekend + vluchtauto."
De boeven hebben sieraden en een laptop meegenomen. Ook de auto van de middenvelder hebben ze niet laten staan. Demy twittert dat het om een parelmoer witte Fiat 500 gaat met het kenteken 96 LBB 8. "Kijk alsjeblieft goed rond in Den Haag en omgeving!"
Pfft had dan in iedergeval zijn Mercedes meegenomen..quote:
Ok ik houd vanaf nu officieel van de trainer De Boer. Eindelijk van de middenvelder Anita als verdediger verlost, al heeft het natuurlijk wel goed uitgepakt met Vertonghen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee daar doet hij het voor
overigens :
[..]
Klinkt goed. Daley gaat ook sowieso een goeie linksback worden bij ons denk ik.
Op het middenveld bakte hij er vandaag ook niet veel vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft had dan in iedergeval zijn Mercedes meegenomen..
.
[..]
Ok ik houd vanaf nu officieel van de trainer De Boer. Eindelijk van de middenvelder Anita als verdediger verlost, al heeft het natuurlijk wel goed uitgepakt met Vertonghen.
We hebben het hem nooit zelf horen zeggen, alleen via kranten die het weer hebben van een krant in Uruquay etc. Hij zegt zelf van niet, ik weet niet wat hij denkt. Ik denk dat hij alsnog weggaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
ik snap suarez niet... Eerst zegt ie dat ie weg wilt en nu wil ie ineens blijven
Mwa toen hij debuteerde onder Van Basten vond ik hem wel een goede afjager, en verrassend sterk in de duels zelfs in wedstrijden tegen Fiorentina en HSV. Natuurlijk mis hij ook voor die linie de lengte zeker met de spelers die er nu al spelen, maar toentertij zag ik hem zeker als bruikvolle speler in sommige wedstrijden.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Op het middenveld bakte hij er vandaag ook niet veel van
Maar wel mooi dat iedereen zo positief was over Daley vandaag. Misschien nu eindelijk een echte linksback.
Die krant suggereerde ook dat hij al in de winterstop zou weggaan. Ik denk eerder dat hij in de zomer weggaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben het hem nooit zelf horen zeggen, alleen via kranten die het weer hebben van een krant in Uruquay etc. Hij zegt zelf van niet, ik weet niet wat hij denkt. Ik denk dat hij alsnog weggaat.
Hij gaat pas in de zomer.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben het hem nooit zelf horen zeggen, alleen via kranten die het weer hebben van een krant in Uruquay etc. Hij zegt zelf van niet, ik weet niet wat hij denkt. Ik denk dat hij alsnog weggaat.
Ja hij zou in 2009 ook weggaan in de zomer. Toen bleef ie.quote:
Niet als hij het zelf juist wou, omdat hij vond dat er te veel druk op zijn schouders kwam daarmee.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Tarado het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd dat hij geen aanvoerder meer is, hij lijkt me een jongen die wel gevoelig is voor zo'n "degradatie"
Heeft hij de band zelf ingeleverd? dat was mij niet zo duidelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet als hij het zelf juist wou, omdat hij vond dat er te veel druk op zijn schouders kwam daarmee.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij de band zelf ingeleverd? dat was mij niet zo duidelijk
Ja dus.quote:Het was mijn eigen initiatief
Beter, Suarez moet zich bezig houden met scoren, niets meerquote:
Ik lees net in het Parool dat het niet zijn keus was maar dat hij wel Frank de Boer had gevraagd of die erover dacht een ander aanvoerder te maken.quote:
Dat is ook al een paar dagen geledenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef mcdaniels het volgende:
Ik lees net op fcupdate dat Frank de Boer Vurnie niet meer als linksback ziet maar gewoon als middenvelder... Dit is de enige conclusie die je als wel denkend mens kan trekken als je naar Anita kijkt want een speler als Blind doet het op die positie veel beter terwijl Anita ze er voorin in knalt met een mooie actie erbij![]()
Wilde Ajax niet Onweyu al een keer huren, maar ging dat niet door?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Concurrent FC Twente huurt Onweyu ..
Dat tweede, hij kwam van Standard Luik (toendertijd club van Preud d'Homme)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wilde Ajax niet Onweyu al een keer huren, maar ging dat niet door?
Of wilden ze hem kopen en ging hij toen naar Milan?
Vi.nlquote:'Ik blijf bij Ajax', liet Luis Suarez nog maar een keer aan de wereld weten afgelopen week. Vooralsnog maakte de Uruguayaan die woorden telkens waar. Volgens Engelse media is er echter een biedingswedloop bezig tussen Liverpool en Tottenham Hotspur om de gewezen aanvoerder van de Amsterdammers aan te trekken.
De managers van de clubs (Kenny Dalglish en Harry Redknapp) zijn erkende bewonderaars van de Ajacied en zijn bereid verder te gaan dan de prijs die Ajax had gesteld als prijskaartje. De Amsterdammers wilden minimaal twintig miljoen euro, maar volgens de tabloids is de wedloop tussen de clubs al boven de 23 miljoen euro uitgekomen.
Een aangehaalde bron weet te melden dat Suarez een voorkeur voor The Spurs heeft, omdat hij Londen ziet als een perfecte stad om zijn dochter in op te laten groeien.
quote:
bronquote:Redknapp: "Geen bod uitgebracht op Suarez"
8 januari 2011
Hoewel Tottenham Hotspur-coach Harry Redknapp nadrukkelijk heeft aangegeven erg gecharmeerd te zijn van Luis Suarez, heeft hij zaterdag aan Sky Sports laten weten dat de 'Spurs' nog geen bod hebben neergelegd bij Ajax.
Eerder deze week kwam er een geruchtenstroom op gang dat de huidige nummer vier van de Premier League Suarez in de winterstop afhandig wenst te maken van Ajax en circa twintig miljoen euro zou overhebben voor de grillige Uruguyaan, maar Redknapp ontkent dat er een bod is uitgebracht. "Hij is een goede speler, maar hebben nog geen bod op hem gedaan."
De oefenmeester acht de kans gering dat de 'Spurs' er in slagen om Suarez tussentijds los te weken bij de club uit Amsterdam. "Ik betwijfel ten zeerste dat er iets gaat gebeuren. Ik heb hem wel vaak bekeken. Hij is geen typische spits, maar hij zou overal kunnen spelen."
Geen idee, daarom deed ik het ook, heb hem echt een tijd niet meer zien posten in VBLquote:
Mis hem wel ..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, daarom deed ik het ook, heb hem echt een tijd niet meer zien posten in VBL.
Ja waar is diequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het was toch wel een held, net als HaagsPietje.
en DAMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja waar is die. Nu zitten we met Doublepain
http://forum.fok.nl/user/history/13462quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja waar is die. Nu zitten we met Doublepain
quote:Arveladze: 'Ik ben écht heel teleurgesteld in Ajax'
12/01/2011 08:08
Ajax en Shota Arveladze leven al sinds september 2010 op voet van oorlog. De hoofdstedelingen eisen 350 duizend euro van de ex-aanvaller, die tussen 1997 en 2002 in Amsterdam speelde.
'Ik ben écht heel teleurgesteld', aldus de huidige trainer van Kayserispor in De Telegraaf. 'Is dit de club waarvan ik heb gehouden? De club die zo veel voor me heeft betekend? En de club die ik zo veel doelpunten heb gegeven? Maar voor alle ins en outs moet je Rob (Cohen, red.) bellen. Ik wil me met voetbal bezighouden. Ajax heeft het talent om je ongelooflijk van de club te laten houden, maar ook het talent om je hart weer te breken. Het lijkt of er twee Ajaxen zijn. Het Ajax waarvoor ik speelde en het Ajax van nu.'
'Uitgangspunt is dat Ajax en Shota dezelfde mening zijn toegedaan over deze zaak', reageerde een woordvoerder van Ajax. 'Al jaren. Echter, de Hoge Raad denkt daar gedeeltelijk anders over en heeft loonbelasting in rekening gebracht. En loonbelasting wordt door de werknemer betaald en niet door de werkgever, zo werkt dat nou eenmaal, dat geldt voor iedere werknemer in Nederland. De fiscus heeft dit geld bij ons opgehaald en wij verhalen het nu bij de werknemer.'
'Niet alleen omdat hij een gewaardeerd oud-speler is, maar ook omdat veel mensen bij Ajax een heel goed contact met Shota hebben en hij ook regelmatig meedoet met ons team van oud-Ajacieden, hebben we in de dagen rondom de beslaglegging contact met hem gelegd. Om hem op de hoogte te brengen van wat we gingen doen. Dat vonden we wel zo netjes. We zijn dan ook verbaasd over de berichten die we nu horen. Meer willen we er niet over kwijt, aangezien de zaak nog loopt.
Dat is bij ons heel gewoon, bij hem misschien niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Gast moet gewoon betalen. Net zoals wij ook loonbelasting mogen neerleggen.
Wat lul je nouquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Suarez met zijn baard, hij wil een bad boy worden?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat lul je nou
Alsof iedereen met een baard bad is
Ja of een hippie dat kan ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat lul je nou
Alsof iedereen met een baard bad is
Hij laat er ook gelijk een paardenstaart bij groeien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of een hippie dat kan ook.
Zo meteen krult hij ook nog even een bal in de bovenhoek. Zo 1 waar Maradonna nog een puntje aan kan zuigenquote:
QFTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Haha, de havenslaven krijgen praatjes en denken wel even te kunnen winnen van Ajax
Dat laatstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wilde Ajax niet Onweyu al een keer huren, maar ging dat niet door?
Of wilden ze hem kopen en ging hij toen naar Milan?
BansheeBoy doet alleen maar mee in live topics, verder zie je hem niet veel hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Bah, nu moet ik bij nieuws kijken om hem te trollen
gelukkig, wat heb ik een haat aan die kerelquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
BansheeBoy doet alleen maar mee in live topics, verder zie je hem niet veel hier.
Ligt aan de opstelling ..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig, wat heb ik een haat aan die kerel
Zaterdag Galatasaray![]()
wat wordt het denken jullie?
ik gok op een 3-1 verlies helaas
Ligt aan wat Frank er van vindt. Als hij duidelijk maakt dat de spelers voluit moeten als echt een oefenwedstrijd, dan denk ik dat we wel winnen. Wordt het gewoon een vriendschappelijke wedstrijd met b-elftal en Galatasaray heeft het A-elftal dan verliezen we.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig, wat heb ik een haat aan die kerel
Zaterdag Galatasaray![]()
wat wordt het denken jullie?
ik gok op een 3-1 verlies helaas
Galatasaray is niet meer echt goed hehquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt aan de opstelling ..
Sterktste opstelling - gelijkwaardig, dus gelijkspel.
Zo goed zijn ze toch niet? Te vergelijken met HSV.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Galatasaray is niet meer echt goed heh
Galatasaray zit niet eens meer in de EL. Een AZ zal Galatasaray verslaan, met gemak. Galatasaray staat 9e, BUrsaspor staat 2e en Trabzonspor 1e. Ruim boven Besiktas, fenerbache etcquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo goed zijn ze toch niet? Te vergelijken met HSV.![]()
Ohw, volg het niet zo. Weet wel dat ze een paar leuke spelers hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Galatasaray zit niet eens meer in de EL. Een AZ zal Galatasaray verslaan, met gemak. Galatasaray staat 9e, BUrsaspor staat 2e en Trabzonspor 1e. Ruim boven Besiktas, fenerbache etc. De "grote" clubs in Turkije hebben echt een dip dit jaar.
Het is voor hun nog wel een redelijk speciale wedstrijd, Ajax zal toch wel wat meer de rem er op houden denk ik wat terecht is aangezien je over een week alweer tegen de aartsrivaal moet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Galatasaray zit niet eens meer in de EL. Een AZ zal Galatasaray verslaan, met gemak. Galatasaray staat 9e, BUrsaspor staat 2e en Trabzonspor 1e. Ruim boven Besiktas, fenerbache etc. De "grote" clubs in Turkije hebben echt een dip dit jaar.
quote:Voor Mounir El Hamdaoui kan het oefenduel met Galatasaray zaterdag wel eens een heel bijzondere betekenis krijgen. De aanvaller van Ajax is bij de Turkse club aangeboden, zo bevestigt een bron binnen Galatasaray.
De Turken zijn vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een spits, hebben nog twee kandidaten op de lijst staan, maar overwegen de komst van de Rotterdammer serieus. Galatasaray bekijkt momenteel of de de spits, die in onmin leefde met Frank de Boer, haalbaar is. Zijn salaris zou binnen het budget passen. Maar de transfersom van vijf miljoen euro kan een obstakel vormen.
Eerder in de week werd ook doelman Sergio Romero van AZ met Galatasaray in verband gebracht. De gevallen Turkse topclub heeft al laten weten deze winter een buitenlandse keeper en spits aan te trekken.
Eerder gezien zijn walgelijke instelling. Eerst dat gelul met die sportzaak, nu na 1 keer op de bank "niet in staat om te spelen"quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef Kremers het volgende:
Apart dat Ajax hem aangeboden heeft, dacht ook dat het gedoe nu afgelopen was maar schijnbaar toch niet.
Waarschijnlijk omdat ze weten dat hij toch niet zo heel veel zal spelen in ht 4-3-3 systeem. Dan kun je hem beter verkopen gezien zijn salaris...
Even een goede spits scouten is natuurlijk niet bepaald makkelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja. Dat is het beleid van Ajax, de weg die zij willen.
ElHam was natuurlijk ook een aankoop welke niet binnen het Ajax-systeem past, maar dat krijg je met een passant als coach. Wat wel goed om te zien, is dat Jol oudere spelers zonder meerwaarde geen langdurige contract aangeboden heeft. Dit zal het voor de Boer ook weer makkelijk maken om afscheid van ze te nemen.
Ajax moet een goede, jonge spits scouten welke in het systeem past. Poepon weet wat er verwacht word, maar is denk ik te licht. v Wolfswinkel is onhaalbaar.
quote:
quote:UPDATE 13:22 uur: Ajax heeft het bericht van de Telegraaf over El Hamdaoui afgedaan als een onzinbericht. Dat meldt RTL Z. De Amsterdamse club biedt sowieso nooit spelers aan laat een woordvoerder weten.
"Dat hebben we nog nooit gedaan", laat de woordvoerder weten. "Of er gesprekken met Galatasaray plaatsvinden, daar kan ik niet op ingaan. We gaan nu eenmaal niet in op mogelijke transfers. Tenzij een andere club het wereldkundig zou maken, dan is het een ander verhaal."
quote:El Hamdaoui mist training door knieklachten
Mounir El Hamdaoui heeft de training van Ajax in het Turkse Belek vandaag laten schieten. De Marokkaanse aanvaller kampt met lichte knieklachten en bleef daarom uit voorzorg binnen. Ajax bereidt zich in Turkije voor op de tweede seizoenshelft, waaraan het volgende week woensdag begint met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
Voor Ajax staat zaterdag eerst nog een oefenwedstrijd tegen Galatasaray op het programma. Volgens De Telegraaf wordt de Turkse topclub mogelijk de nieuwe werkgever van El Hamdaoui. De aanvaller, die sinds de komst van trainer Frank de Boer bij de Amsterdammers op een zijspoor lijkt te zijn beland, zou Galatasaray ongeveer vijf miljoen euro moeten kosten.
Ik heb nu toch goede hoop dat hij naar Galatasaray gaatquote:
Zeker, speelde BATE in de CLquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mooi verhaal van de persvoorlichter van bate borisov
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ije-9-Fan-Andrei.htm
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb nu toch goede hoop dat hij naar Galatasaray gaat
Nou, Ajax ontkende heel selectief het "wij hebben hem niet aangeboden gedeelte". In plaats van iets in de trend dat men uberhaupt niet wist dat galatasaray interesse had.quote:
Nou, Ajax wil het en Hamdaoui wil het ook. Alleen Galatasaray moet het willen, en heel toevallig wilde ze een spits kopen. Maar hamdaoui wil natuurlijk op 10quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou, Ajax ontkende heel selectief het "wij hebben hem niet aangeboden gedeelte". In plaats van iets in de trend dat men uberhaupt niet wist dat galatasaray interesse had.
Hun kunnen niet zo 5miljoen op tafel gooien, moet echt een serieuze optie zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, Ajax wil het en Hamdaoui wil het ook. Alleen Galatasaray moet het willen, en heel toevallig wilde ze een spits kopen. Maar hamdaoui wil natuurlijk op 10
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)-hamdaoui-kwijt.html
Donderdag 13 januari 2011, 10:17
Mounir El Hamdaoui is door Ajax aangeboden bij Galatasaray. De Amsterdammers spelen komende zaterdag een oefenduel tegen de Turkse topclub en willen de transfer zo snel mogelijk afronden.
Volgens diverse Nederlandse en Turkse media verlangt Ajax een afkoopsom van 5 miljoen euro voor de Marokkaan. Galatasaray is vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een extra spits en Ajax is van mening dat de aanvaller een stoorzender in de selectie is. Cim Bom Bom bekijkt op dit moment de haalbaarheid van de transfer.
De spelersgroep van Ajax dreigt nog meer uitgedund te worden, want AC Milan heeft zijn pijlen gericht op Christian Eriksen. De Rossoneri zijn zeer onder de indruk zijn van de 18-jarige Deen, die begin december een geweldige wedstrijd speelde op bezoek in San Siro. De Italianen willen Eriksen in de zomer overnemen voor een bedrag van 11 miljoen euro.
el hamdaoui mogen ze hebben, graag zelfs. Maar laat eriksen aub nog minimaal 2 jaar bij ajax blijven, voor zover het nu al te zien is lijkt hij de dragende speler onder f. de boer te worden...
denk dat 15 miljoen echt wel maximaal is voor eriksen op dit moment hoor. Een speler die pas sinds kort zeker is van de basis en die pas een paar echt goede wedstrijden heeft gespeeld gaat echt niet voor veel meer verkocht worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]11 miljoen voor Eriksen, klopt niet veel van.
11 miljoen is veeslte veel manquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
denk dat 15 miljoen echt wel maximaal is voor eriksen op dit moment hoor. Een speler die pas sinds kort zeker is van de basis en die pas een paar echt goede wedstrijden heeft gespeeld gaat echt niet voor veel meer verkocht worden.
Als je uitgaat van zijn talent, en je hoeft hem niet te verkopen. Dan kan je ook veel vragen mochten ze echt interessen hebben. Vergeet niet dat hij pas net 18 is en toch al zo goed is ondanks dat hij pas net het vertrouwen van de trainer krijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
11 miljoen is veeslte veel manHij is misschien net 5 miljoen waard.
Klopt, maar een club gaat zeker geen 5 miljoen uitgeven aan een speler die talent heeft, maar nog niet veel heeft laten zien. Als Ajax slim is houden ze hem gewoon nog minimaal 5 jaar, dan zal hij (als hij door blijft groeien) rond de 20-25 miljoen waard zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je uitgaat van zijn talent, en je hoeft hem niet te verkopen. Dan kan je ook veel vragen mochten ze echt interessen hebben. Vergeet niet dat hij pas net 18 is en toch al zo goed is ondanks dat hij pas net het vertrouwen van de trainer krijgt.
beter van niet, Eriksen is een baasjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Eriksen zal Ajax ook niet verlaten denk ik.
Dat bericht was alweer geupdate naar een onzin bericht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)-hamdaoui-kwijt.html
Donderdag 13 januari 2011, 10:17
Mounir El Hamdaoui is door Ajax aangeboden bij Galatasaray. De Amsterdammers spelen komende zaterdag een oefenduel tegen de Turkse topclub en willen de transfer zo snel mogelijk afronden.
Volgens diverse Nederlandse en Turkse media verlangt Ajax een afkoopsom van 5 miljoen euro voor de Marokkaan. Galatasaray is vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een extra spits en Ajax is van mening dat de aanvaller een stoorzender in de selectie is. Cim Bom Bom bekijkt op dit moment de haalbaarheid van de transfer.
De spelersgroep van Ajax dreigt nog meer uitgedund te worden, want AC Milan heeft zijn pijlen gericht op Christian Eriksen. De Rossoneri zijn zeer onder de indruk zijn van de 18-jarige Deen, die begin december een geweldige wedstrijd speelde op bezoek in San Siro. De Italianen willen Eriksen in de zomer overnemen voor een bedrag van 11 miljoen euro.
el hamdaoui mogen ze hebben, graag zelfs. Maar laat eriksen aub nog minimaal 2 jaar bij ajax blijven, voor zover het nu al te zien is lijkt hij de dragende speler onder f. de boer te worden...
2014 dacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Eriksen heeft net zijn contract verlengt tot 2013 toch?
Dat klopt, maar 11 miljoen is toch een aardig bedrag voor een talentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat bericht was alweer geupdate naar een onzin bericht.
Alleen dat van Eriksen is nieuw.
Ik denk dat het niet eens een optie is voor Eriksen. Als ik me niet vergis heeft die heel bewust voor Ajax gekozen, omdat dit het beste voor zijn ontwikkeling zou zijn. Dan gaat hij na een jaartje echt niet ineens naar Milan.
Dat wel, maar als je zomaar een talent weg doet dat nog veel meer waard kan worden... Moet je die gok dan niet gewoon nemen? Het kan natuurlijk dat hij het niet haalt, maar investeren is nu eenmaal risico's nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 11 miljoen is toch een aardig bedrag voor een talent
Met je eens , ik hoop dat hij blijft maar het is veel geld als je ziet dat van der Vaart voor net zo'n bedrag naar Spurs is gegaan, ik bedoel ermee te zeggen, hoeveel geld meer wordt hij nog waard als hij in 2013 wordt verkocht (contract loopt tot 2014)nu alle clubs behalve City toch een stuk minder voor spelers betalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je zomaar een talent weg doet dat nog veel meer waard kan worden... Moet je die gok dan niet gewoon nemen? Het kan natuurlijk dat hij het niet haalt, maar investeren is nu eenmaal risico's nemen.
Wie zegt dat de geruchten waar zijn? En Eriksen zelf moet willen, Ajax wil hem dan misschien wel verkopen, maar ook hij moet het contract tekenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens , ik hoop dat hij blijft maar het is veel geld als je ziet dat van der Vaart voor net zo'n bedrag naar Spurs is gegaan, ik bedoel ermee te zeggen, hoeveel geld meer wordt hij nog waard als hij in 2013 wordt verkocht (contract loopt tot 2014)nu alle clubs behalve City toch een stuk minder voor spelers betalen
We moeten toch ergens over lullen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie zegt dat de geruchten waar zijn? En Eriksen zelf moet willen, Ajax wil hem dan misschien wel verkopen, maar ook hij moet het contract tekenen.
Dat kan in 2013 weer helemaal anders zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens , ik hoop dat hij blijft maar het is veel geld als je ziet dat van der Vaart voor net zo'n bedrag naar Spurs is gegaan, ik bedoel ermee te zeggen, hoeveel geld meer wordt hij nog waard als hij in 2013 wordt verkocht (contract loopt tot 2014)nu alle clubs behalve City toch een stuk minder voor spelers betalen
Het zijn nog maar geruchten maar het lijkt me sowieso voor de speler beter om nog een tijdje bij Ajax te blijven, over dat verlengen, dat hebben ze met Eriksen tot nu toe goed gedaan, (dit jaar tot 2014 verlengd) maar dat moet de speler ook willenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat kan in 2013 weer helemaal anders zijn.
Je moet sowieso jonge spelers (met de potentie) vrij vroeg hun contract laten verlengen zodat ze een langdurig contract blijven houden. Anders krijg je situaties zoals bij Emanuelson dat ze weer eens gratis de deur uit lopen.
Gewoon proberen 2 jaar voor beeindiging van het contract al een nieuw contract te regelen. Zo niet, wordt hij a.s.a.p. verkocht zodat je er nog wat geld aan over houdt.
Wil hij het niet, moeten ze hem verkopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn nog maar geruchten maar het lijkt me sowieso voor de speler beter om nog een tijdje bij Ajax te blijven, over dat verlengen, dat hebben ze met Eriksen tot nu toe goed gedaan, (dit jaar tot 2014 verlengd) maar dat moet de speler ook willen
Ook dat moet de speler willenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wil hij het niet, moeten ze hem verkopen.
Vrij simpele voorwaarde lijkt me. Dat is puur zakelijk.
Volgens mij loopt zijn contract pas in 2012 af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
weet iemand trouwens of er al gesprekken worden gevoerd met ebecillio? zijn contract loopt geloof ik in de zomer af, en het zou toch echt doodzonde zijn als hij dan vertrekt. Al lijkt me het niet het type dat ajax zomaar de rug toekeert.
volgens transfermarkt.de (http://www.transfermarkt.(...)/spieler_124870.html) loopt zijn contract in de zomer af, zou onbegrijpelijk zijn als er geen verlenging wordt aangeboden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij loopt zijn contract pas in 2012 af.
Zal al wel het een en ander aan gedaan zijn. Hij stond laatst op ajax ook niet meer bij de mensen met een aflopend contract (waar wel jozefszoon nog stond). Ik zie ook niet waarom iedereen hier zo'n probleem van maakt aangezien hij eigenlijk nog een jeugdspeler isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
volgens transfermarkt.de (http://www.transfermarkt.(...)/spieler_124870.html) loopt zijn contract in de zomer af, zou onbegrijpelijk zijn als er geen verlenging wordt aangeboden.
quote:De lucht tussen Mounir El Hamdaoui en trainer Frank de Boer is geklaard. De spits heeft een goed gesprek achter de rug met de oefenmeester, zo laat hij vrijdag weten op de website van Ajax.
De laatste tijd was het onrustig rond El Hamdaoui. De spits was, na zijn reservebeurt in Milaan, enige tijd ziek en had het daarnaast lastig met het feit dat er na het vertrek van Martin Jol een nieuwe situatie ontstond in Amsterdam.
"Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer", zegt El Hamdaoui, die zich begin januari na een weekje vrijaf weer op de club meldde. "We hebben beiden ons zegje kunnen doen en daarmee is de lucht geklaard. Ik hoop dat het goed uitpakt. We moeten de draad weer oppakken en hopelijk kan je het bekronen met het kampioenschap."
Ajax verblijft momenteel in Turkije. Daar heeft de club een trainingskamp belegd. De aanvaller moest de laatste twee trainingen van in Turkije laten schieten. Hij kampt met een lichte knieblessure. "Ik heb nog last van mijn knie, maar het gaat gelukkig steeds beter. De trainingsfaciliteiten hier zijn erg goed. Ik was nog niet eerder in Turkije geweest. Het is hier erg mooi."
HSV was op Eredivisie live, dus ik denk dat de kans groot is dat het morgen ook daar wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef child_of_the_matrix het volgende:
wordt de oefenwedstrijd morgen nog op nl tv uitgezonden?
19:40 LIVE Galatasaray - Ajax Live 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HSV was op Eredivisie live, dus ik denk dat de kans groot is dat het morgen ook daar wordt uitgezonden.
In een Fenerbache-shirtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef msnk het volgende:
Zin in morgen
Toch wel spijt dat ik niet mee ben gegaan, al was 't met een stel Galatasaraylilar.
Zou ook de beste keuze zijn denk ik...quote:Frank de Boer was de afgelopen weken nauw betrokken bij de invulling van de trainers bij Ajax, de nieuwe hoofdtrainer verwacht ook instemming te hebben bij het aanstellen van de technisch directeur of technisch manager.
"Daar zullen we samen uitkomen", zegt De Boer in gesprek met De Telegraaf. "Er moet een goede keuze worden gemaakt voor Ajax, waarbij de directie de klap geeft en ik mijn mening ventileer." Frank Arnesen, Frank Rijkaard, Danny Blind en Tonny Bruins-Slot zijn de namen die de laatste tijd in verband worden gebracht met de vacante positie.
De Boer ziet in Arnesen, voormalig technisch directeur bij Chelsea, een goede kandidaat. "Ik denk dat Arnesen met al zijn ervaring een goede technische man zou zijn. Maar dat geldt ook voor Blind. In Bruins-Slot zie ik meer iemand voor de analyses. Daar is hij geweldig in. Rijkaard mist wellicht een beetje de bagage, die bij die technische baan komt kijken."
Omdat het om een directeursfunctie gaat, doen formeel gesproken de raad van commissarissen en algemeen directeur Rik van den Boog de aanstelling.
Die heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Bruins Slot het wordt steek ik persoonlijk de arena in de fik
Geweldig ja. Jammer dat de laatste wedstrijd in de Ali Sami Yen zon bedroevend affiche was, maar ach...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef jrk1990 het volgende:
Mooi dat Ajax de openingswedstrijd mag spelen.
Zo'n openingsduel, Gaat dat niet sowieso naar de thuisploeg ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Ajax begint goed. Hoop dat ze winnen van Gala.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo'n openingsduel, Gaat dat niet sowieso naar de thuisploeg ofzo?
dan kan je hem net zo goed niet spelen hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo'n openingsduel, Gaat dat niet sowieso naar de thuisploeg ofzo?
Ik vond het er wel grappig uitzienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft die gast een masker op met een puntneus, ziet er niet uit
Op Turkse zenders willen ze wel 's reclame op de tribunes zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef BluesRebel het volgende:
Zou er nog meer reclame naast het doel kunnen?
Ja , en met oog op woensdag spelen ze langzamer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze proberen verzorgd voetbal te spelen, maar lukt niet helemaal. Ook wel te begrijpen.
Blijft een oefenpot.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Krediax het volgende:
Ligt het aan mij, of maakt ajax onnodig veel balverlies?
Als je niet geconcentreerd bent omdat het een oefenwedstrijd is gebeurt dat:pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef Krediax het volgende:
Tuurlijk, maar toch. Onnodig balverlies is en blijft onnodig
0-0quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Hoeveel staat het met nog hoeveel minuten te spelen?
Denk niet dat ze wisten dat hij uit Armenië kwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
Einde niet gezien. Hoe werd Özbiliz 'verwelkomd' door de Turken?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt aan de opstelling ..
Sterktste opstelling - gelijkwaardig, dus gelijkspel.
Klopt, ze gingen er beide niet 100% voor. Maar daar had ik natuurlijk rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pff. Lag aan de wedstrijdinstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik zie liever suarez vertrekken dan eriksen.... Ik heb het gevoel dat die eriksen nog wel eens een hele goede 10 kan worden. En die kans krijgt ie bij ajax. Bij milan kan ie de bank warm gaan houden.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
11 Miljoen, dat is wel erg veel hč.
als hij bij Ajax slaagt dan zal hij voor 25m weg kunnen. Maar slaagt hij niet, dan zal hij maximaal 5 waard zijn.
Maarja we gaan er mar vanuit dat hij slaagt, dus ik zeg blijven.
ik vond de wedstrijd nogal saai gisteren, maar bij vlagen was het voetbal best aardig, het was alleen ook bij vlagen erg ongeconcentreerd en onzorgvuldig. Dat moet woensdag toch echt beter kunnenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Aardige wedstrijd gisteren, alleen die kansen van Suarez
Ja dus nog lekker even hier houden.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
11 Miljoen, dat is wel erg veel hč.
als hij bij Ajax slaagt dan zal hij voor 25m weg kunnen. Maar slaagt hij niet, dan zal hij maximaal 5 waard zijn.
Maarja we gaan er mar vanuit dat hij slaagt, dus ik zeg blijven.
tja ze moeten toch elke keer wat nieuws verzinnen. Ik verwacht en hoop dat suarez pas in de zomer vertrekt naar een atletico madrid of valencia of zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:18 schreef Urquhart het volgende:
Op AjaxShowtime het gerucht dat Liverpool voor 32 miljoen Suarez + Emanuelson zou willen overnemen. Was het maar zo'n feest
Liverpool staat diep in het roodquote:Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tja ze moeten toch elke keer wat nieuws verzinnen. Ik verwacht en hoop dat suarez pas in de zomer vertrekt naar een atletico madrid of valencia of zoiets.
Simon Tahamata?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Onze buren uit Rotterdam krijgen de hoop dat als Simon komt dat ze een kans maken in de Arena
0-3, 3x simonquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Onze buren uit Rotterdam krijgen de hoop dat als Simon komt dat ze een kans maken in de Arena
Ach ik vind het knap dat ze nog durven te hopen op een goed resultaat, en het is aan Ajax om woensdag aan te tonen dat het inderdaad ongepast wasquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Waar slaat dat op?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
0-3, 3x simon
Vanaf nu mogen we niks meer verliezen zo simpel is het gewoon!
Dat zei ik de afgelopen jaren ook steeds en uiteindelijk kwamen we steeds wel weer een (doel)punt tekort. Leuk zo een inhaalrace als vorig jaar bijvoorbeeld maar wat heb je er nou uiteindelijk aan als je de titel steeds net misloopt? Er moet gewoon van feyenoord en kutrecht gewonnen worden, zeker gezien de meest recente editie van Ajax - utrecht.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Ik denk dat andere clubs ook nog wel steken laten vallen hoor.
quote:Sterspeler Luis Suarez wil Ajax verlaten. De aanvaller uit Uruguay hoopt voor het einde van de transfertermijn op 1 februari een droomtransfer naar Liverpool te realiseren. De topscorer van de eredivisie van het afgelopen seizoen heeft via zijn zaakwaarnemer aangegeven dat hij openstaat voor onderhandelingen met de club van Dirk Kuyt en nu nog Ryan Babel.
De directie van Ajax is sinds zaterdagavond officieel op de hoogte van de belangstelling van Liverpool, dat zich niet via makelaars maar rechtstreeks tot de Amsterdamse clubleiding heeft gewend om zaken te doen. Zondag was er opnieuw contact tussen beide partijen.
Trainer Kenny Dalglish, die zondag in de Merseyside-derby tegen Everton zag dat Kuyt in de laatste minuut een derde achtereenvolgende nederlaag voorkwam (2-2), ziet in Suarez de man die zijn ploeg de broodnodige doelpunten moet gaan geven. Op Anfield Road is men de wanhoop nabij nu de ploeg nog maar vier punten boven de degradatiezone in de Premier League staat.
Ajax was al op de hoogte dat Tottenham Hotspur serieuze interesse in zijn Zuid-Amerikaanse topschutter had. De Londense club van Rafael van der Vaart moet echter eerst spitsen verkopen alvorens bij Ajax te kunnen aankloppen. Liverpool heeft daarentegen laten weten direct concreet zaken te willen doen.
Voor Suarez is Liverpool de meest interessante club in Engeland, omdat in de selectie een groot aantal Spaanstalige spelers zit. De Ajacied denkt met de Spaanse international Fernando Torres een goed koppel te kunnen vormen, zoals hij tijdens het WK ook met Diex go Forlan een gouden combinatie vormde in de aanval van Uruguay.
Het blijft evengoed Liverpool.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, Suarez gaat naar een potentiele degradatiekandidaat
Lekker realistisch ook.quote:
Klinkt inderdaad wel serieus. Ondanks de recente prestaties van Liverpool is het natuurlijk wel een topclub met veel aanzien. Daarnaast denk ik dat Suarez zijn eisen wel iets heeft ingebonden, aangezien het dit seizoen bij Ajax ook niet lekker loopt. Misschien dat hij daar graag met een schone lei wil beginnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:05 schreef guru033 het volgende:
Ik denk dat dit wel aardig serieus is.. Maar zou een persoon als Suarez wel naar zo'n kwakkelende club willen? Hij wou toch alleen naar een topclub... Als je bijna in de degradatiezone zit mag je jezelf toch geen topclub noemen lijkt mij....
idd, de Stelegraaf...quote:
Dat kopen kopen kopen was toch juist niet meer de bedoeling?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop dat hij het seizoen afmaakt, want Ajax heeft geen tijd meer om zelf nog een spits te halen lijkt mij.. Dan wordt het wachten op de zomer.
een vervanger voor suarez loopt er momentele niet in de jeugd rond en dus is het logisch om een redelijk jonge speler van buiten aan te trekken.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kopen kopen kopen was toch juist niet meer de bedoeling?
Dat is noodgedwongen Feyenoord beleid geworden, en we zien wat het resultaat daarvan is... Je kunt niet alleen maar jeugd opstellen, wanneer een ervaren speler wegvalt zul je een nieuwe moeten halen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kopen kopen kopen was toch juist niet meer de bedoeling?
Lopen doet ie al weken niet echt voor Ajaxquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang El Ham nog rond loopt zal Ajax geen vervanger kopen voor Suarez...
Dat doet hij ook niet als hij zich wel lekker voelt. Hoe vaak die gast buiterspel staat is gewoon knapquote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopen doet ie al weken niet echt voor Ajax.
nee, dat zou echt bagger zijn. Die Babel is al jaren niets meer..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
op twitter gaat het gerucht dat er een akkoord is, 11 miljoen pond + Babel, morgen medische keuring suarez en babel zou al rond zijn met ajax. Weet niet of het erg betrouwbaar is en lijkt me een slechte deal voor ajax :S.
zou ook een slechte optie als spits zijn en zou op de linksbuiten alleen maar mounir en ebecillio in de weg zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat zou echt bagger zijn. Die Babel is al jaren niets meer..
laat het dan ook asjeblieft NIET waar zijn!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
zou ook een slechte optie als spits zijn en zou op de linksbuiten alleen maar mounir en ebecillio in de weg zitten
op het forum van liverpool zien ze zijn komst ook wel zitten http://www.est1892.co.uk/forums/showthread.php?p=1850973quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
laat het dan ook asjeblieft NIET waar zijn!!
En terecht tochquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
op het forum van liverpool zien ze zijn komst ook wel zitten http://www.est1892.co.uk/forums/showthread.php?p=1850973
Hij wil zelf alleen maar spits spelen dus dat is het probleem niet, daarbij is er wel een soort anti Babel hype ontstaan. Want natuurlijk loopt zijn carriere de laatste jaren niet als geplant, maar het blijft best een goede speler. Of hij is wat Ajax zoekt is een 2e want ik denk inderdaad dat ze meer aan een aanspeelpunt hebben dan een bewegelijke spits die voor zijn eigen actie kiest.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
zou ook een slechte optie als spits zijn en zou op de linksbuiten alleen maar mounir en ebecillio in de weg zitten
Babel kan het NL niveau echt wel aan maar daar zeg ik nog niet mee dat het een verstandige keus is, kan me trouwens niet voorstellen dat Babel zelf naar Ajax wilquote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat zou echt bagger zijn. Die Babel is al jaren niets meer..
Ik weet het niet afgelopen seizoen schijnt hij zelf om een huurperiode naar Ajax gevraagd te hebben. Alleen wilde Liverpool hem toen niet kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Babel kan het NL niveau echt wel aan maar daar zeg ik nog niet mee dat het een verstandige keus is, kan me trouwens niet voorstellen dat Babel zelf naar Ajax wil
waarom zou Babel niet willen, hij zit al jaren op de bank in Engeland en maakt inmiddels geen deel meer uit van oranje. Ajax is voor hem een prima plek om europees te spelen, een basisplaats af te dwingen en zo kan hij weer proberen in beeld te komen bij oranje en eventueel andere clubs.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Babel kan het NL niveau echt wel aan maar daar zeg ik nog niet mee dat het een verstandige keus is, kan me trouwens niet voorstellen dat Babel zelf naar Ajax wil
omdat hij dan aardig wat in moet leveren en er diverse PL clubs belangstelling hebben die hem wel goed kunnen betalenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
waarom zou Babel niet willen, hij zit al jaren op de bank in Engeland en maakt inmiddels geen deel meer uit van oranje. Ajax is voor hem een prima plek om europees te spelen, een basisplaats af te dwingen en zo kan hij weer proberen in beeld te komen bij oranje en eventueel andere clubs.
welke PL clubs hebben belangstelling getoond dan? dat heb ik even niet meegekregenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat hij dan aardig wat in moet leveren en er diverse PL clubs belangstelling hebben die hem wel goed kunnen betalen
Fulham, 1899 Hoffenheim, Schalke 04, VfB Stuttgart, West Ham United en Birmingham City hadden al interesse in hem deze transferperiode oftewel hij heeft genoeg optiesquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
welke PL clubs hebben belangstelling getoond dan? dat heb ik even niet meegekregen![]()
al zijn dat niet echt clubs waar hij champions leaugue kan spelen, terwijl ik Ajax dit seizoen wel minimaal 2e zie worden, wellicht dat dat meespeelt voor Babel. Bovendien kent hij de club en wonen zijn familie/vrienden in Nederlandquote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fulham, 1899 Hoffenheim, Schalke 04, VfB Stuttgart, West Ham United en Birmingham City hadden al interesse in hem deze transferperiode oftewel hij heeft genoeg opties
Sinds Babel bij liverpool op de bank zit komt eeen terugkeer naar ajax af en toe ter sprake en steeds geeft hij aan wel open te staan voor een terugkeer.(zie links)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Komakie het volgende:
Lijkt mij niet dat hij gaat komen.
Al is het maar omdat een speler van zijn leeftijd bijna nooit van een buitenlandse topclub terug gaat naar Nederland.
We gaan het zien maar ik verwacht het niet, lijkt me ook niet de spits die de Boer zoekt en als je kijkt naar deze deal is het natuurlijk veel te veel geld voor een speler die zich niet heeft waargemaakt bij Liverpool. Als je er vanuit gaat dat Suarez 20 miljoen euro waard is zou het betekenen dat Ajax 7 miljoen voor Babel betaaldquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Sinds Babel bij liverpool op de bank zit komt eeen terugkeer naar ajax af en toe ter sprake en steeds geeft hij aan wel open te staan voor een terugkeer.(zie links)
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85356
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-van-Huntelaar.htm
Ik denk dat vrijwel iedereen het er wel over eens is dat Babel een slechte aankoop van Ajax zou zijn, laten we gewoon op een smak geld hopen voor Suarezquote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien maar ik verwacht het niet, lijkt me ook niet de spits die de Boer zoekt en als je kijkt naar deze deal is het natuurlijk veel te veel geld voor een speler die zich niet heeft waargemaakt bij Liverpool. Als je er vanuit gaat dat Suarez 20 miljoen euro waard is zou het betekenen dat Ajax 7 miljoen voor Babel betaald
Dat had ook met het WK te maken. Hij hoopte dat hij meer zou spelen en dan weer in the picture zou komen bij Van Marwijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Sinds Babel bij liverpool op de bank zit komt eeen terugkeer naar ajax af en toe ter sprake en steeds geeft hij aan wel open te staan voor een terugkeer.(zie links)
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85356
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-van-Huntelaar.htm
Ik hoop dat Suarez het seizoen afmaakt, met hem heb je gewoon meer kans op het kampioenschap met directe plaatsing voor CL en aan het einde van het seizoen is hij ook nog wel 20 miljoen waard denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen het er wel over eens is dat Babel een slechte aankoop van Ajax zou zijn, laten we gewoon op een smak geld hopen voor Suarez
Jaa twitter is betrouwbaar. Net als dat bericht dat 'Lodeiro' op twitter zei dat ie per direct weg gingquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
op twitter gaat het gerucht dat er een akkoord is, 11 miljoen pond + Babel, morgen medische keuring suarez en babel zou al rond zijn met ajax. Weet niet of het erg betrouwbaar is en lijkt me een slechte deal voor ajax :S.
Hoe is het eigenlijk met Lodeiro?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Jaa twitter is betrouwbaar. Net als dat bericht dat 'Lodeiro' op twitter zei dat ie per direct weg ging
Hij ging in de winterstop naar Uruguay om verder te revalideren, dus ik denk denk dat ie nog niet fit is. Zag eens een interview van hem, in oktober, waar ie over zijn blessure vertelde. Dat ie halve wedstrijd (+ verlenging) door mocht voetballen met een gebroken voet omdat 'r geen wissels meer waren. Pfoehquote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Lodeiro?
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gerucht is dat Ajax kan kiezen. 20 Miljoen met Babel, en 15 miljoen zonder Babel
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gerucht is dat Ajax kan kiezen. 20 Miljoen met Babel, en 15 miljoen zonder Babel
En een nieuw kunstje ipv dat eeuwige heupschot?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef fathank het volgende:
Babel.
Heeft ie ondertussen al geleerd om een bal aan te nemen zonder dat ie 3 meter van z'n voet af springt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |