SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Superweberquote:
Selectie: http://i51.tinypic.com/2ex4kdh.jpgquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsi is zo random dat zegt niet veel. Als je gerichtere hulp wil moet je toch echt met stats ed komen.
heb je ook een teamid of teamnaam?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Selectie: http://i51.tinypic.com/2ex4kdh.jpg
Oud programma, wel overzichtelijk.
Bedankt voor de hulp tot nu toe
Ik zou slechts 1 keeper houden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Selectie: http://i51.tinypic.com/2ex4kdh.jpg
Oud programma, wel overzichtelijk.
Bedankt voor de hulp tot nu toe
Redenering was 1 basiskeeper, 1 reserve. Die laatste is momenteel trainer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou slechts 1 keeper houden.
aan je ratings te zien kan je het makkelijk hebben om je beste verdedigers te verkopen, een aantal jonge trainees te kopen en met de rest van het geld je middenveld of je aanval te versterken..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Redenering was 1 basiskeeper, 1 reserve. Die laatste is momenteel trainer.
Team: M FC International (1281082)
Je moet geen keeper als trainer nemen. Deze zijn duur in salaris, en ook dat betaal je elke week. En een reserve keeper is niet echt nodig. Op het moment dat je basiskeeper geblesseerd raakt, koop je gewoon voor die tijd een andere, dat spaart nogal wat geld als je alles bij elkaar telt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Redenering was 1 basiskeeper, 1 reserve. Die laatste is momenteel trainer.
Team: M FC International (1281082)
De 'goeie' oude tijd.quote:
Ok voor die laatste zal ik niet veel vangen maar voor die andere 2......quote:Moederclub
Teunis Hakvoort (237208571) Nog geen bod
Deadline: 11-01-2011 18:17 (7/44) (2 dagen 15u 28m)
Vorige club & Moederclub
Ricky Reuvers (265594690) Nog geen bod
Deadline: 10-01-2011 19:18 (7/44) (1 dag 16u 29m)
Vorige club
Javiero Gajardo (126297782) Nog geen bod
Deadline: 11-01-2011 09:13 (7/44) (2 dagen 6u 24m)
Primaquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Raemon Verberne en hij is 16 jaar en 16 dagen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
15j83d, [Snel], matig allround, potentieel goed Passen en huidig slecht Positiespel. Had die 2 skills liever andersom gehad, wie weet echter zit er nog een ander leuk potentieeltje verstoptquote:Om earlik te wêzen ik tink dat ik hjir in takomstige stjer skoute ha. Hy fertelde my dat syn namme Sjef Fleck wie en hy 15 âld wie.
Sjoen de mooglikheid dat hy syn Oerspyljen feardigens ferbetterje sil, is it hyl goed mooglik dat hy it nivo fan bêst berikket. Dizze spiler hat min Posysjespul op dit punt yn syn karriêre. Mei syn matich all round feardigens, koe hy wol wat foar ús wêze.
It is wis dat dizze spiler fluch is, en dat is nea min foar in hjoeddeiske fuotballer.
Wat fynst do, sille we him in kâns jaan?
Ik refereerde naar de TTquote:
We zullen zien. Zonder die mid was 'ie vrijwel zeker voor een counter gegaan, nu met kan hij ook proberen het middenveld te pakken. Aan mij om goed te gokken en niet met een overkill op de verkeerde linie te blijven zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Drassss het volgende:
Zal een leuk potje worden dus Diepfries
Ik moet tegen de nummer 8.. Manager al 45 dagen niet ingelogd dus lekker piccen en hopelijk geen blessures..
Je kent New Kids toch wel? Ik weet dat je mijn Brabants soms niet kan verstaan, maar die zin moet toch wel lukken?quote:
En dan nog moet je er echt heel wat commissie van op strijken wil je het tot in de tonnen oplopen, dat gebeurt bij deze drie ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
Een klein voorbeeldje over zo maar een dagje transvers. (Die ik zo zo vaak heb) Waardoor ik zei laatst dat ik dacht dat mijn gemiddelde (van een paar seizoenen terug) niet klopte.
[..]
Ok voor die laatste zal ik niet veel vangen maar voor die andere 2......
En ja dat soort transvers had ik toen ook al.
37 dagenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Eli Biesma en hij is 15 jaar.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Ik denk dat je die 2 en 3 procenten nogal overschat. Die computers van hattrick kunnen wel rekenen hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
Een klein voorbeeldje over zo maar een dagje transvers. (Die ik zo zo vaak heb) Waardoor ik zei laatst dat ik dacht dat mijn gemiddelde (van een paar seizoenen terug) niet klopte.
[..]
Ok voor die laatste zal ik niet veel vangen maar voor die andere 2......
En ja dat soort transvers had ik toen ook al.
52 dagen helaas. Het is wachten op nieuwe toppers voor mij, want er loopt niet zoveel meer......quote:Scout Comment
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Joseph Boezewinkel and he is 16 years old.
This player has inadequate Defending at this point in his career. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Winger before joining the senior squad. His overall abilities are inadequate, in my opinion.
Can I offer him a place at the academy?
Weinig reden tot klagen voor jou jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Is lang niet allemaal voor 17j0d uit getraind, mag echter niet klagen:
[ afbeelding ]
Afgelopen week 17j0d goed PM/matig Passen+Scoren Elbert Ader (snorremans) gepromoveerd. Deze week promoveer ik Gait-Jan Crezee, zal in principe nog tot formidabel Verdedigen worden opgetraind alvorens verkocht. Volgende week zal Stan Dijkslag wel uitgetraind zijn, dus dan gaat die ook de deur uit. Daniël Witteman kan over 7 dagen gepromoveerd worden, die volgt de week erop waarschijnlijk om nog een paar euries op te leveren.
Kortom gaat er na een periode relatieve rust een hoop talent weg deze weken, er dient zich gelukkig ook het nodige alweer aan2 weken terug redelijk allrounder Briët (potentieel Scoren?), vorige week Micha Zwier (vandaag: potentieel redelijk def) en vanochtend Sjef Fleck gescout.
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:31 schreef Drassss het volgende:
Top nog niemand heeft op de trainee geboden die al 2 weken te koop staatNog een uurtje volhouden en ik kan de manager weer een sarcastisch mailtje sturen
" Belachelijk " in de zin van hij is 1k waard, maar staat er voor 15k opquote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Staat ie nu weer voor een belachelijk bedrag te koop dan?
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Om 't helemaal af te maken kun je 'm mocht 'ie er tzt voor 1k op komen te staan door iemand van hier op laten pikken en dan voor 15-20k overnemen
quote:Your chance to win this week: 25,01%
quote:Hey maat, goed om jou in HfU te zien!
Het enigste wat je niet mag vergeten is om supporter te worden van de manager die de lotterijen waar je in meedoet organiseert, anders kan je niet winnen
Grtz Maxim
Nee, is het ook niet... Ik ga het de komende weken eens proberen! Intrekken en de federatie weer verlaten is met twee keer klikken ook gebeurtquote:Op zondag 9 januari 2011 13:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Fries; vooral waalwijk en briet zijn erg geil zeg!
Lachen, ik ga me binnenkort ook maar eens beter bezighouden met vlaggetjes halen. Doe het nu alleen nog maar met de oefenpot namelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet... Ik ga het de komende weken eens proberen! Intrekken en de federatie weer verlaten is met twee keer klikken ook gebeurt
Bleek ook in mijn gastenboek gepost te hebben. Heb me ook maar aangemeld, voor vlaggetjes en eventueel een logo/match kit.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet... Ik ga het de komende weken eens proberen! Intrekken en de federatie weer verlaten is met twee keer klikken ook gebeurt
Ja, ik hoop nu ook via deze wegen wat exclusievere vlaggetjes te krijgen. Boven Nigeria op de Maptrick lijst blijkt het heel moeilijk nog wat binnen te halen met de random uitdagingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Lachen, ik ga me binnenkort ook maar eens beter bezighouden met vlaggetjes halen. Doe het nu alleen nog maar met de oefenpot namelijk.
Wat een bidwar op mijn spelertje zeg .. gaat echt ver boven de TV uitquote:Mike Waldbott (278780361)
Germany 19 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 15-01-2011
Dat is goed verklaarbaar, aangezien spelhervatting niet in de TV wordt meegenomenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat een biswar op mijn spelertje zeg .. gaat echt ver boven de TV uit
quote:József Füri (270197640) Hungary 22 jaar en 36 dagen, volgende verjaardag: 26-03-2011
09-01-2011 LFJ Breda Wulkan II Biesiadki 358 586 ¤ 3 190
28-12-2010 Hello C.F LFJ Breda 117 000 ¤ 2 980
Exactquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef DutchieBre het volgende:
oow, en omdat hij daar formidabel op is ?
ik had hem in Augustus aangekocht voor 2000 euro en hij is nu weggegaan voor 279.001 euro .. Prima handelswaar geweest dusquote:
Jeugdpull klonk veel belovend tot ik het aantal dagen zag.quote:Jozias van Groningen (309678334)
redelijk vleugelspel (wordt getraind tot goed)
goed positiespel
matig passen
zwak verdedigen
Maar goed met wat geluk kan ik hem in mijn training inpassen en als ie bijna 18 is verpatsen.. als ie ergens uitstekend kan worden levert dat vast nog wel wat op..quote:Milo Fokkert heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en 101 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Scoren!
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ah en die sloeg op mij.quote:
Samen denk ik wel aan aan ton oid maar goed we zullen wel zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En dan nog moet je er echt heel wat commissie van op strijken wil je het tot in de tonnen oplopen, dat gebeurt bij deze drie ook niet
quote:Joep Beusmans: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels slecht.
Ferdinand Veth: Hij is nu al wat beter in Verdedigen, maar hij kan zich hierin absoluut nog verder ontwikkelen. Wanneer je hem hierop een seizoen of twee laat focussen, dan heeft dat zeker effect.
Ferdinand Veth: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
Deze week viel me op dat Olger Brunott enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Passen is redelijk.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Gerbrand van Hoof waardeloos kan worden in Keepen.
Zo jammer dat de trainer daar (met dat uitstekend) nu pas mee komt nu ie al bijna 17 is....quote:4. Ferdinand Veth (86427236)
16 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 17-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 43 dagen.
Specialiteit: Krachtig
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 01-11-2010 10:33 (69 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: zwak (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. zwak)
jammer van zijn hoge dagenquote:Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ernst Bernlef heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik ben benieuwd of ik er nog wat voor vangen kan.quote:Matthias van Slooten (310141321)
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 09-01-2011 (6/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
vast wel.. zeker met die snellere training die vorig seizoen is ingegaan..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
spelertje gepromoveerd.
[..]
Ik ben benieuwd of ik er nog wat voor vangen kan.
Een [Snel] winger is natuurlijk sowieso wel interessant. Dus te hopen voor je dat 'ie potentieel op Vleugelspel/Positiespel heeft en dat in je trainingsprogramma pastquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jeugdpull klonk veel belovend tot ik het aantal dagen zag.
[..]
Maar goed met wat geluk kan ik hem in mijn training inpassen en als ie bijna 18 is verpatsen.. als ie ergens uitstekend kan worden levert dat vast nog wel wat op..
Daarom probeer ik ook altijd zo snel mogelijk van de jongere/interessantere spelers alle huidig niveau en potentieel van m'n trainingsvormen te achterhalen. Gewoon een beetje spelen met posities en primaire/secundaire training, dan ben je er meestal vrij snel achter en kun je daar je training op afstemmen..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat de trainer daar (met dat uitstekend) nu pas mee komt nu ie al bijna 17 is....
Dat klinkt als gewoon zoals normaal spelenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef BrandX het volgende:
Iemand tips? Ik moet vanavond tegen een tegenstander die altijd pressie speelt.
Volgens onze fans is hij licht in het voordeel, wat ik niet zo goed snap, maar goed.
Het gaat om deze wedstrijd, ik moet dus tegen delfzijl: match ID: 312320883
Blijkbaar gokt hij op zo min mogelijk tegendoelpunten dit seizoen.
Over het algemeen scoort mijn team vrij makkelijk. Ik heb veruit de meeste doelpunten en het beste doelsaldo.
Tips, suggesties?
Ok dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als gewoon zoals normaal spelenmisschien nog even kijken naar zijn zwakke plekken. Wat de fans zeggen zegt over het algemeen niet zoveel.
Volgens mij zijn jullie teams aardig aan elkaar gewaagdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ok dat vermoeden had ik al.
Dus alleen nog even de keus maken tussen mijn drie favo speelmethodenEchte zwakke plekken heeft hij niet. Ja zijn keeper
Dus ik denk dat ik weer eens voor centrumaanval ga lekker vol op de keep.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ BrandX:
Jullie hebben beide een (aanzienlijk) sterkere verdediging dan aanval. Centrumaanval of Vleugelaanval zal derhalve weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang voor je. Middenveld zal ongeveer gelijk zijn (nu jij uit speelt) en qua specs ziet het er bij hem iets beter uit. Kortom, proberen zoveel mogelijk middenveld proberen te pakken zonder je verdediging te verwaarlozen. Kan zijn dat jullie beide dan niet scoren, dat maak je in de thuiswedstrijd tegen 'm echter wel goed
Ik zou centrumaanval eraf halen, gewoon normaal spelen dus..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik net gedaan. Een van mijn twee spitsen is in zwakke vorm, die heb ik verruild voor een extra middenvelder. Hopelijk geeft dat me het winnende stukje
Hij speelt 3-4-3 ik nu dus 4-5-1, waarbij die ene spits in goede vorm is.
En dan centrumaanval
hoezo dat? wat zie jij daarbij als voordeel?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou centrumaanval eraf halen, gewoon normaal spelen dus..
Centrumaanval betekent ook een verzwakking van je vleugelverdediging. En met 1 aanvaller heeft centrumaanval sowieso vrij weinig zin, aangezien je aanvalsratings niet eens in de buurt gaan komen van zijn verdedigingsratingsquote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo dat? wat zie jij daarbij als voordeel?
Juistemquote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bovendien wil je ook heel graag winnen vanavond, zodat je weg kunt uit die verschrikkelijke (qua aanvangstijd van de competitiewedstrijden) VII
Hoe kwam je tegen SVOza1 zonder PIC aan een matig (hoog) trouwens? Of zijn de ratings van vorige week zoveel (relatief) lager door vorm en blessures?
edit: lama, derby zie ik al..
Hier kan het mogelijk voor de derde week op rij 0-0 worden. Laten we maar hopen van nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Gijs_ het volgende:
Bij mijn ontloopt het elkaar vanavond ook niet erg. Winnen zou mooi zijn, dus ik ga er dit keer eens vanuit dat de kansen erin gaanInmiddels wel genoeg kansen gemist dit seizoen, als is dat natuurlijk inherent aan een onervaren aanvalsduo.
Dat is ook niet best. Dan mag ik nog blij zijn met mijn vijf doelpunten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja, en proberen mn derde competitiegoal van het seizoen te maken.
Ik heb er pas 10, maar sta toch bovenaan. Met een belachelijk laag salaris ook nogquote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet best. Dan mag ik nog blij zijn met mijn vijf doelpunten.
Dat lage salaris valt wel weer te verklaren vanuit je goede jonge multiskillersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er pas 10, maar sta toch bovenaan. Met een belachelijk laag salaris ook nog
Klopt...ik vertel de aanschafprijzen van de spelers er ook niet bijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat lage salaris valt wel weer te verklaren vanuit je goede jonge multiskillersJe hoogste ratings in je competitie trouwens ook
Ja, ik heb het hele seizoen tot nu toe ook nog PIC gespeeldquote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt...ik vertel de aanschafprijzen van de spelers er ook niet bij![]()
Wat ook helpt, is veel PICcen
Is altijd fijn! Heb er de eerste wedstrijd door verloren, maar uiteindelijk betaalt het zich wel uitquote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hele seizoen tot nu toe ook nog PIC gespeeld
Dat kloptquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daarvoor hoef je, ook als je niet meer in de beker zit, toch niet iedere wedstrijd te PICcen? Met redelijk/goed Leiderschap zak je in 1,5 week van POA naar tevreden (gemiddeld), het niveau waarbij een volgende PIC je weer naar POA brengt. Daarbij, de hogere TS die je na 7 updates hebt wordt dan alweer grotendeels teniet gedaan door je (volgende) PIC.
Uiteraard, als het kan qua mv-ratings zoveel mogelijk PICcen. Maar om je TS hoog te houden hoeft het echt niet iedere week (wedstrijd)
quote:Hermannus Cloo (309935599)
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-01-2011 (6/44), 3d)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 09-01-2011 19:36
Deadline: 09-01-2011 19:36 (0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 125 000 ¤ door The Silmarillia
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Klopt, maar ik door mijn uitschakeling in de eerste ronde beker en veel TS-hits bij transfers speelde ik vorige week pas voor het eerst met 'dolgelukkig'. En aangezien ik vaak counter maakt het niet zo veel uit, mocht het van pas komen dan speel ik gewoon een keer normaal tussendoor uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daarvoor hoef je, ook als je niet meer in de beker zit, toch niet iedere wedstrijd te PICcen? Met redelijk/goed Leiderschap zak je in 1,5 week van POA naar tevreden (gemiddeld), het niveau waarbij een volgende PIC je weer naar POA brengt. Daarbij, de hogere TS die je na 7 updates hebt wordt dan alweer grotendeels teniet gedaan door je (volgende) PIC.
Uiteraard, als het kan qua mv-ratings zoveel mogelijk PICcen. Maar om je TS hoog te houden hoeft het echt niet iedere week (wedstrijd)
Wel!quote:
Half vol, er zit een dak op sukkels!quote:Dark skies made the crowd of 27797 at Amsterdam ArenA a little nervous, but the rain held off.
De ArenA-bezoekers zijn nu eenmaal niet zo slim he?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Half vol, er zit een dak op sukkels!
Hehequote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De ArenA-bezoekers zijn nu eenmaal niet zo slim he?
En dat met all1 goed passen.quote:FK Donja Ljubata bood 10 000 ¤ voor Matthias van Slooten en nam daardoor de leiding bij het bieden.
VV Eendracht Elsloo bood 9 000 ¤ voor Matthias van Slooten en nam daardoor de leiding bij het bieden
quote:Hi
do you want Pakistan friendly this week?
Das niet verkeerd!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Gijs_ het volgende:
Nou, die federatie waar ik het vanmiddag even over had brengt me woensdag al naar Pakistan!![]()
Kreeg in eens een Ht-mailtje:
[..]
Begint het alweer...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mijn (magisch) spelhervatter met briljant ervaring mist een penalty
Kijk er niet van op. Zit in een divisie met 4 (waaronder ikzelf) teams die allen Catenaccio spelen. En mijn aanval is niet echt heel denderend. Oh well, ik wil niet degraderen en dat gaat sowieso niet gebeuren, die aanval pompen we wel weer een keer omhoog.quote:
Nou, mijn aanval is er ook afgeschoptquote:17:17
Na 17 minuten moest Ed van Laer worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Vladimiro Omoretto kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou, mijn aanval is er ook afgeschopt
Die is 1 tot 3 weken zoet.
quote:In de 20e minuut had de tegenstander geen weerwoord tegen een snelle counteraanval van Bifröst over de rechtervleugel. William Muntz rondde doeltreffend af: 0-1.
De nummer 2 gaat eraan!quote:22:20
Mattheus took the lead 22 minutes into the game by 1 to 0, as Konrad Bogner elegantly received a long range pass through the middle, finishing off with a half-volley shot just below the bar.
quote:
quote:
36 jarige rollatoreigenaar.quote:24:31
Proving his experience, Amaël Lhotellier scored 2 - 0 for Mattheus after putting some pressure on the opposing defence at a critical moment.
je bent lekker bezig.. of moet ik zeggen dat Jennings lekker bezig is?quote:
De kansen moesten toch een keer afgerond gaan worden!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
BAM! Seizoenstotaal verdubbeld!
[..]
36 jarige rollatoreigenaar.
We kunnen ze ook nog steeds missen hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De kansen moesten toch een keer afgerond gaan worden!
Maar goed, 2 uit 4 tot nu toe vandaag.quote:26:23
A great save by keeper Detlef Delwaide after 26 minutes kept the visitors in the game after Norat Subirat struck from the left with a real cannonball.
Maar die invaller is een heldquote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou, mijn aanval is er ook afgeschopt
Die is 1 tot 3 weken zoet.
Dat wel, misschien maakt die met zijn ervaring ook nog een kans af vandaag!quote:
quote:
Of met zn snelheidquote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat wel, misschien maakt die met zijn ervaring ook nog een kans af vandaag!
Of dat idd ja!quote:
quote:
quote:Er waren 39 minuten gespeeld toen Jannes Prent van PRT een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 0-1 te scoren.
Mijn spelers spelen ook echt overal he?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet flap zijn oude keeper na bijna 3 jaar trouwe dienst toch eens gaan vervangen binnenkort, nu hij nog niet heel veel aan waarde heeft ingeboet.
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn spelers spelen ook echt overal he?
Alleen de naam noemen deed het hem alweer!quote:
Hij heeft het me vast horen zeggen vanaf de doellijn, en wil zich nog even bewijzen:quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn spelers spelen ook echt overal he?
quote:41:37
José Alfonso Marina made a brilliant save 41 minutes into the match, blocking a rocket of a shot from Achacy Habowski on the right hand side.
Goede tactiek van de manager...dreigen met vervangingquote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft het me vast horen zeggen vanaf de doellijn, en wil zich nog even bewijzen:
[..]
Misschien nog een keertje serieus proberen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
Dat wordt dus degraderen!Morgen maar eens over mn hattrick toekomst na denken......
Haha,quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
Dat wordt dus degraderen!Morgen maar eens over mn hattrick toekomst na denken......
zal ik voortaan je opstelling makenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
Succes!quote:
Ah je bent weer oldschool bezig Gijs.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Gijs_ het volgende:
Weer een kans om zeep! Het wordt spannender en spannender.
Nog maar twee vandaagquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah je bent weer oldschool bezig Gijs.
en die blessure aan het begin van de wedstrijd helpt natuurlijk ookquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en die blessure aan het begin van de wedstrijd helpt natuurlijk ook
En deze ookquote:Snir Maman van Vrouwelijk moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Fabian Zwaga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Gied Prent van PRT buitte in de 59e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-2.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Met 50% balbezit pas 1 kans gehad... ook maar raar, want ik bal tegen 0,0 verdediging.
Edit:
[..]
![]()
Jij scoort wel altijd als je klaagt héquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Met 50% balbezit pas 1 kans gehad... ook maar raar, want ik bal tegen 0,0 verdediging.
Edit:
[..]
![]()
Ik klaag nooit zo snel, ik vond het alleen frappantquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij scoort wel altijd als je klaagt hé
quote:In de 65e minuut stelde een fout in de linkerverdediging van de thuisploeg Gied Prent in staat om de bal te onderscheppen. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte 0-3 binnen.
misschien moet je vaker klagen, dan zijn de uitslagen wat groterquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik klaag nooit zo snel, ik vond het alleen frappant
En mijn tegenstander zijn tweede. Hij scoort wel zijn 3de gele kaart.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Gijs_ het volgende:
En mijn tegenstander mist zijn derde kans!
quote:Na 20 minuten demarreerde de snelle Miguel Vera langs zijn tegenstander Peter Salverda en scoorde eenvoudig de 0-1.
Spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef BrandX het volgende:
al 20 minuten doodse stilte hier
meestal betekent dat een raar eind van de eerste helft.
Deze telt zeker niet voor de VJ?quote:Vrouwelijk had alle wissels al gebruikt toen Simone Daddario last kreeg van zijn hamstring en in de 67e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door.
hier ook nog niks.. behalve de melding dat een speler van de tegenstander het moeilijk had in de regen..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef BrandX het volgende:
al 20 minuten doodse stilte hier
meestal betekent dat een raar eind van de eerste helft.
lol, ja bij mij dat de tegenstander mij onmiddelijk onder druk wilde zetten. Wat we al wisten voor ze begonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier ook nog niks.. behalve de melding dat een speler van de tegenstander het moeilijk had in de regen..
BAM!quote:William Muntz breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0-2.
quote:27:19
Jamess stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak.
02:15
In deze fase van de wedstrijd voerde Delfzijl succesvol de druk op de tegenstander op.
Als het goed is wel ja!quote:
Hoeveel heb je? Ik zit nu op 1 x geel, een veroorzaakte blessure en een niet veroorzaakte pleister.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik week winnaar voor de VJ iig
1x geel en 3 blessuresquote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je? Ik zit nu op 1 x geel, een veroorzaakte blessure en een niet veroorzaakte pleister.
BAM!quote:In de 29e minuut kwamen de bezoekers op 0-2 via Zion Va'aknin, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
quote:
BAM!quote:Pieter-Paul Frerichs van KKA strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 33e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 0-3.
Heb je ook veel balbezit?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe kan het dat ik wekelijks een SE + doelpunt tegen krijg, en ze zelf nooit krijg ondaks 7 basis specialties?
quote:
quote:32:29
Wolfgang Davensberg stoomde in de 32e minuut door het midden op. Hij wist de bal bijna langs de keeper van de bezoekers te schieten, maar de alerte Diego Hernán Boldrini blokte het schot en hield zo de stand gelijk.
gebeurd vaak bij een 3 - 0 voorsprong.. vind ik toch altijd een beetje jammer..quote:
Ik speel Counter.quote:
Inderdaad! En als het nou opgeheven zou worden als het 3-2 wordt... maar daar is ook geen sprake van!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gebeurd vaak bij een 3 - 0 voorsprong.. vind ik toch altijd een beetje jammer..
Als ik het goed heb krijg je in 10% van alle kansen een SE? Dan valt het dus wat tegen bij counter gok ikquote:
precies.. ik heb eigenlijk liever dat je dat zelf kan instellen om bij 3 - 0 de voorsprong te consolideren of dat je gewoon doorgaat voor een grote uitslag..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad! En als het nou opgeheven zou worden als het 3-2 wordt... maar daar is ook geen sprake van!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
Tegenstander balt nu met zijn 3e aanvoerder
BAM!quote:41:47
Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Anthony van Groningen in de 41e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Dynamo een 1-0 voorsprong.
quote:
Een echte Johnny van de Beukering dusquote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef MrMoon het volgende:
die Anthony is de minste van mn 2 A-spitsen, maar scoort het meest..
Wanneer gaat die scoren dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een echte Johnny van de Beukering dus
ik mag toch hopen dat Anthony wel sneller in de sprint isquote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een echte Johnny van de Beukering dus
hier 64% balbezit..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
56% balbezit, goede keus geweest om niet te PICcen
Gewoon niet in Oost-Vlaanderen ballen, want daar heb je als technische spits niks te zoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat Anthony wel sneller in de sprint is
edit: of iig niet altijd last heeft van tegenwind
leuke stats idd..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen record, maar wel leuke stats gehaald en net als Gijs ook naar plaats 3 met een 2-0 overwinning!
[ afbeelding ]
Do I see dark clouds in the sky, moving towards my way?quote:45:00
Met 55 procent balbezit was Delfzijl in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
De teams gingen met een 0-0 stand de rust in.
Dat hoeft niet, de kans dat één van jullie gaat scoren tijdens deze wedstrijd is niet zo gek groot...0-0 zou een logische uitslag kunnen zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Do I see dark clouds in the sky, moving towards my way?
Bij Alltid gaan ze altijd al uit van alle spelers die in een seizoen bij je gespeeld hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Reljem het volgende:
Wordt Alltid tegenwoordig niet meer ge-update? Heb het weer opgepakt sinds 4 week, allemaal nieuwe spelers gehaald maar mijn dreamteam blijft bestaan uit oude spelers..
Zijn al die nieuwe spelers beter dan je oude spelers? Alltid wordt gewoon netjes iedere zondagnacht ge-updatequote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Reljem het volgende:
Wordt Alltid tegenwoordig niet meer ge-update? Heb het weer opgepakt sinds 4 week, allemaal nieuwe spelers gehaald maar mijn dreamteam blijft bestaan uit oude spelers..
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, de kans dat één van jullie gaat scoren tijdens deze wedstrijd is niet zo gek groot...0-0 zou een logische uitslag kunnen zijn
dat zijn zeker mooie stats in je aanval..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook prima stats hier. Aanval heeft er de laatste weken echt zin in
Je kunt ook wel zien dat de wedstrijden bijgewerkt worden! Maar in mijn dreamteam staat ook nog een speler die ik na 1 pot verkocht heb! Dat is naar mijn weten ook altijd zo geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Reljem het volgende:
Thanks, dacht toch echt dat er bij de vorige zondagavond update nieuwe spelers bij moesten komen, ook omdat er links in beeld download en import shizzle staat (wel op 100%, maar staat nog 'pending' onder). Nouja, zal wel goed zijn, morgen maar even checken!
quote:
BAM JONGUH!quote:Toen KKA een vrije trap mocht nemen vanuit een moeilijke hoek, werd gekozen voor een variant die trouwe fans wel zullen kennen van de training. De opzij gelegde bal zette de verdediging volledig op het verkeerde been en dat bood Onno Kruijdenberg een vrije doorgang richting het doel. Zonder te aarzelen zorgde hij na 47 minuten in de wedstrijd voor de 0-4.
quote:
Dat komt wel vaker voor (ook met de nieuwe regels). 15-0 is geloof ik de grootste uitslag ooit.quote:
Hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
Oh Gijs, hij heeft die speler nu voor 10k op de TL gegooid
quote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Jac Leunk van Jamess in de 50e minuut helemaal vrij om te scoren. 0-1 voor de bezoekers.
quote:
heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor (ook met de nieuwe regels). 15-0 is geloof ik de grootste uitslag ooit.
Twijfel.. ik ben denk ik niet thuis bij de deadline. Eigenlijk heb ik hem niet nodig, maar dit is wel mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hahagoede vooruitziende blik!
Ga je nu wel bieden btw?
quote:
Wordt saai zo, maar..... BAM!quote:Volkert Aerts breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0-5.
quote:
hier niet.. maar goed deze stand is ook voldoende voor de 3 punten..quote:
quote:59:12
Erich van Groningen kreeg in de 59e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van Dynamo uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over.
58:19
Bennie van Groningen had in de 58e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Leo Ånghult bracht uitkomst voor de bezoekers.
quote:In de 70e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Zion Va'aknin van KKA recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-6 om.
zes-tien doelpunten (300675556)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor (ook met de nieuwe regels). 15-0 is geloof ik de grootste uitslag ooit.
KLA BAM!quote:71:28
In de 71e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Bennie van Groningen kon doorbreken en de 2-0 voor Dynamo liet aantekenen.
quote:
Ben hard op weg....sta na deze wedstrijd 5 of 6 punten boven de streepquote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Gijs_ het volgende:
Als iedereen van hier in de VII nou gewoon even promoveert...
het heeft wel iets onzekersquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker, maar gewoon een kwestie van willen winnen
nah niet zo bedoeldquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft wel iets onzekers
ik hoop eigenlijk nog op een gelijkspel van de nr1.. dan sta ik nog maar 1 punt achter de nr1..
Vechten tot het bittere eindquote:86:17
Duman Mengi van Jamess kreeg in de 86e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen.
en daar staat het 1-1quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft wel iets onzekers
ik hoop eigenlijk nog op een gelijkspel van de nr1.. dan sta ik nog maar 1 punt achter de nr1..
HIer nu ookquote:
quote:87:49
De 1-1 kwam uit de lucht vallen: een schijnbaar nonchalante lob van Delfzijl-speler Sandu Tudose landde voor de voeten van Nicolas Müller, die dit buitenkansje meteen verzilverde!
88:34
In de 88e minuut sneed Marinus Tragter vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Delfzijl.
Altijd fijn de dubbele cijfers. Hoe kom ik er trouwens bij dat jij veel hoger zou moeten spelen? Eerder een team gehad en eind 2009 opnieuw begonnen of ben ik in de war?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Had het niet verwacht dit seizoen maar het is toch gelukt.
http://www.screencast.com/t/OOoorlac
wtf?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef BrandX het volgende:
ik heb het nog niet gezegd, of dit gebeurt
![]()
[..]
jah, dat vind ik dan wel weer onterecht, dat team scoort zelden, nee dan in ene 2x in 2 minutenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, dat vind ik dan wel weer onterecht, dat team scoort zelden, nee dan in ene 2x in 2 minuten
verloren dus
zie je jullie hebben het gejinxed
Een SE (wat ik vanmiddag al min of meer voorspelde) en beide een gewone kans.. Wat ik alleen niet snap, de verwarring? Waarom koos je een formatie waarin je geen/nauwelijks ervaring had? Nu verlies je (door de verwarring) het middenveld en dus balbezit.. Had je misschien net dat puntje of zelfs de overwinning opgeleverd..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, dat vind ik dan wel weer onterecht, dat team scoort zelden, nee dan in ene 2x in 2 minuten
verloren dus
zie je jullie hebben het gejinxed
Nee, heb nog nooit eerder een team gehad. Weet trouwens niet of ik wel wil promoveren, competitie hoger is veels te sterk voor mijn team volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Altijd fijn de dubbele cijfers. Hoe kom ik er trouwens bij dat jij veel hoger zou moeten spelen? Eerder een team gehad en eind 2009 opnieuw begonnen of ben ik in de war?
True story!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
Tja ik denk dat als hij geen pressie balde hij met veel hogere cijfers had gewonnen...
mjah, een van mijn beide spitsen is slecht in vorm, en mijn 5 middenvelders (waarvan 2 wing) zijn redelijk tot goed in vorm, dus vandaar de keuze voor de tactiek die ik weinig gebruik. You win some you lose some.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een SE (wat ik vanmiddag al min of meer voorspelde) en beide een gewone kans.. Wat ik alleen niet snap, de verwarring? Waarom koos je een formatie waarin je geen/nauwelijks ervaring had? Nu verlies je (door de verwarring) het middenveld en dus balbezit.. Had je misschien net dat puntje of zelfs de overwinning opgeleverd..
kan, hoewel hij altijd pressie speelt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
Tja ik denk dat als hij geen pressie balde hij met veel hogere cijfers had gewonnen...
whehehequote:Een sprankelende combinatie door het midden zette Helmunt-speler Avri Shefer in de 40e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om in te checken op Foursquare: ‘I just ousted the goalkeeper as mayor of the penalty box’. Vervolgens omspeelde hij rustig de keeper en tikte de bal binnen: 1-3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |