Ik droeg een top met een waterval-neklijn. In maat S. Wat voor kleding draag jij dan dat er niet een beetje gesmolten kaas en wat stukjes paprika tussen jou en je trui passen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef fotostarter het volgende:
Jezus, wat voor maat trui heb jij dan als daar een hele pizza in kan schuiven?
Oh bloody hellquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit op een tweede date zelfgemaakte pizza gebakken. Toen ik de kamer inliep met de pizza op een groot bord wilde ik charmant a la Nigella opkijken naar de man in kwestie en om de een of andere reden - het was niet de eerste keer dat ik met een bord liep - kiepte ik zo die pizza mn decolleté in. Ik gooide de bodem (en het bord) meteen van me af, maar het beleg (gloeiend hete kaas o.a.) gleed juist nog verder mn shirt in. Dus ik gillen en mn shirt uit getrokken en naar de douche gerend![]()
deed echt verrot pijn, twee dagen later had ik blaren, vet sexy
Neuh. Het was ook niet mn type denk ik achteraf. Toen het gebeurde bleef hij aan de tafel met zn telefoon zitten spelen en pizza eten "want ja ik dacht ik kan toch niks voor je doen" terwijl ik snel onder de douche ging, maar vervolgens later wel tegen anderen zo opscheppen "dus ik zeg, metéén lauw douchen, niet koud, LAUW"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Oh bloody hell![]()
!
werd het nog wat met date ?
sjees zeg, wat een slampamperquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neuh. Het was ook niet mn type denk ik achteraf. Toen het gebeurde bleef hij aan de tafel met zn telefoon zitten spelen en pizza eten "want ja ik dacht ik kan toch niks voor je doen" terwijl ik snel onder de douche ging, maar vervolgens later wel tegen anderen zo opscheppen "dus ik zeg, metéén lauw douchen, niet koud, LAUW"
Hmmm, was er toch nog iets positief aan dat ongelukje. Je wist meteen wat je aan je date had: niks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neuh. Het was ook niet mn type denk ik achteraf. Toen het gebeurde bleef hij aan de tafel met zn telefoon zitten spelen en pizza eten "want ja ik dacht ik kan toch niks voor je doen" terwijl ik snel onder de douche ging, maar vervolgens later wel tegen anderen zo opscheppen "dus ik zeg, metéén lauw douchen, niet koud, LAUW"
Precies, grote bek maar slap in de ruggegraat. Dus ook al was ik op die avond helemaal vanquote:
Die gaat het maken bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Sorry, mijn reactie klonk/leek neerbuigend. Dit was echter niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik droeg een top met een waterval-neklijn. In maat S. Wat voor kleding draag jij dan dat er niet een beetje gesmolten kaas en wat stukjes paprika tussen jou en je trui passen?
die papiertjes :/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ik had een pan met water en een pan met blok gehakt opgezet (gehakt was nog half bevroren). Gehakt (gelukkig) op een laag vuur. In de tussentijd even snel scheren.
Kom ik beneden; blijkt het papiertje wat altijd onder het gehakt ligt ook in de pan te zitten. Onder het vlees. Het vlees was zelfs al bruin aan het bakken.
Papier maar snel weg gehaald.
PS. Ja, het eten werd lekker!![]()
Het is geen papier maar een soort maandverbandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die papiertjes :/
waar zijn die eigenlijks goed voor
Omdat het vlees ingevroren is geweest.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waarom drijft t gemiddelde supermarkt gehakt dan bijdens t braden als NOG de pan uit? :|
Omdat je teveel tegelijk in een te koude pan bakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waarom drijft t gemiddelde supermarkt gehakt dan bijdens t braden als NOG de pan uit? :|
Komt bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Een van mijn vader: vanavond had mijn vader gekookt. Biefstuk, sla, aardappelschijfjes, verder had hij 2 dingen die verdacht veel op mini-paprika leken, hij ze lekker vullen met brie en tomaat, neem ik er vanavond een enorme hap van, bleken het gewoon pepers te zijn
Klassiekertjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigen blunder
Sambal maken, pepers snijden zonder handschoenen aan en dan een uurtje later even je lenzen uit proberen te doen.
Tis leuker als de ander het doet, en jij vervolgens de tranen (van het lachen) uit je ogen wrijftquote:
je kan in theorie zelfs een EI in de oven "koken"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef Dipstaart het volgende:
Twee eieren proberen te koken zonder water in de pan... :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |