abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91114822
Oud huisgenoot van me kreeg het voor elkaar eieren te laten verbranden terwijl hij ze kookte -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_91119554
Ik ging tiramisu maken. Eiwit perfect opgeklopt, eigeel heel mooi schuimig, toen door elkaar geschept.
Mascarpone vergeten ;( Moet ik weer 5 eieren scheiden en kloppen en alles. Vreselijk werk.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:28:33 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_91122504
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef isildur1 het volgende:

[..]

:') wie legt er nou koekjes in de oven 8)7 .
Google
"koekjes in de oven"
Ongeveer 16.200 resultaten (0,32 seconden)
  maandag 10 januari 2011 @ 17:33:58 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91122744
gelukkig gaat er zelden iets mis. want ook al ben ik een geduldige jongen, als eten mislukt kan ik onzettend gaan vloeken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91122811
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oud huisgenoot van me kreeg het voor elkaar eieren te laten verbranden terwijl hij ze kookte -O-
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had avondeten gekookt, en daarna wilde ik alvast even eitjes koken voor door de sla die ik de volgende ochtend mee moest nemen. Dus ik die eieren zachtjes opgezet terwijl ik alvast ging eten in de andere kamer, leuke film op tv, eieren finaal vergeten tot de rookmelder afging. Keuken blauw van de rook, eieren ontploft, pan heb ik weg kunnen gooien :')
pi_91122936
quote:
Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had avondeten gekookt, en daarna wilde ik alvast even eitjes koken voor door de sla die ik de volgende ochtend mee moest nemen. Dus ik die eieren zachtjes opgezet terwijl ik alvast ging eten in de andere kamer, leuke film op tv, eieren finaal vergeten tot de rookmelder afging. Keuken blauw van de rook, eieren ontploft, pan heb ik weg kunnen gooien :')
Dit overkomt de 'meesten' 1 keer... Hem minimaal 3 keer :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_91123471
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit overkomt de 'meesten' 1 keer... Hem minimaal 3 keer :{
Dat is wel een beetje kansloos dan :P
pi_91123774
ik een chocoladetaart bakken, doe ik ipv de oven de grill aan, toen de taart daaruit kwam was hij een beetje boel zwart en zo hard als beton...
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_91124200
Aardappels afgieten, ging opzich prima, tot ik met mijn duim naast de pannenlap kwam en in een reflex de pan met inhoud op de grond liet kletteren, in mijn sprong achterwaarts nam ik met een mooie zwaai de steel van de steelpan waar de net afgegoten sperziebonen in zaten mee. Die belandden dus naast de aardappels op de vloer. Nadat ik mijn klauwen even onder de koude kraan had gehouden heb ik dus maar brood met saucijsjes gegeten :')
A mind with a heart of it's own
  maandag 10 januari 2011 @ 18:13:30 #60
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91124381
Keer koekjes gemaakt. Het deeg paste niet allemaal in de oven, dus na de serie op de lage bakplaat, de rest maar op de hoge gedaan. Na 20 minuten waren ze nog steeds bleek terwijl de vorige serie net na 15 minuten al klaar was. Dus even de bovengrill erbij aangezet.

Twee minuten later was heel het huis zwart van de rook, net op het moment dat m'n ouders thuiskwamen :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91128169
Ik heb ook een keer de oven in de fik gezet omdat mijn moeder zo slim was de gebruiksaanwijzing erin te leggen :')
pi_91128361
Mijn vriendje had vorige week ook bedacht dat het handig was om de ovenwanten op te ruimen in de oven, gelukkig nét voor het allemaal echt in brand stond achter gekomen :')
pi_91128780
Een collega van ons dacht eens aardig te zijn door snacks voor ons te gaan bakken tijdens een borrel. Het duurde allemaal zo lang, en uiteindelijk kwam ze met een schaal snacks aan. Helemaal doordrenkt met vet, zompig, te ranzig gewoon. Had ze dus de snacks gebakken op 140 C ipv 180-200 :')
pi_91139736
Knakworstjes in een pan gedaan en ondertussen een minuutje naar boven. Het minuutje werd een half uur, totdat mn broertje riep dat de worstjes een vreemd geluid maakten. Worstjes waren zo goed als weg en de pan hebben we uiteindelijk kunnen weggooien. :@
pi_91140611
Geen blunder van mezelf, maar wel van mn oom.

Zijn vrouw bakte vroeger alles in de Croma. Toen zij een weekje weg was wilde mn oom patat bakken voor hem en zn zoon. Hij kocht een frituurpan (back in the day een gadget :') ) en inderdaad... pleurde er wat pakjes Croma in.

Nee ik geloof niet dat de patatjes zo goed gelukt waren :P
pi_91141234
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Elvi het volgende:

Zijn vrouw bakte vroeger alles in de Croma. Toen zij een weekje weg was wilde mn oom patat bakken voor hem en zn zoon. Hij kocht een frituurpan (back in the day een gadget :') ) en inderdaad... pleurde er wat pakjes Croma in.

:D!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:59:07 #67
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_91147538
keer vlees gewoon direct op het gaspitje gelegd en hoppa vuur an, man man wat was dat niet lekker
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_91151311
Keer buiten een perfecte biefstuk op de grill gemaakt, echt voor een fortuin (voor mij dan) gekocht dat ding, mooi op een bord gelegd met aardappeltjes, sla en wat saus. Even gauw naar binnen om wat muziek te pakken. merk ik ineens dat het echt belachelijk hard aan het regen is. Het lag allemaal in een laagje water. Toch opgegeten later natuurlijk.

Ook natuurlijk vaak dingen laten vallen, aanbranden, dat soort dingen.
pi_91156753
Voor mn vriendin 's avonds een lekkere beker chocolademelk klaarmaken. Even snel de melk in de magnetron, die staat bij ons in de bijkeuken in een houten stellingkast.

Oud beestje, niet erg krachtig, dus ik zette m op 4 minuten ofzo, en daarna even weggelopen. <Ping> klaar, beker pakken, whut? :? beker leeg. Alle melk lag op de draaischijf, en was ook daaruit overgelopen over de bodem, door de opening van het asje van de draaischijf naar binnen, en via gaatjes in de onderkant uit de magnetron, in een plastic bak met allemaal zakjes en pakjes eten.

Goed, heel kut allemaal, alles opruimen, magnetron uitschudden, plastic krat + inhoud schoonmaken, stellingkast en vloer dweilen. Na een half uur eindelijk een nieuwe beker melk in de magnetron, ik denk: ik doe m nu wel iets korter, 3 minuten. Gebeurde het weer, alleen deze keer was de beker maar halfvol geweest, was het laatste beetje melk in huis. Deze keer lag tenminste alleen de draaischijf vol, en was de rest van de bijkeuken niet ondergelopen. :')

De magnetron heeft nog steeds zo'n zure, weeïge melklucht om zich heen hangen, ook al wordt het elke keer dat we m gebruiken een beetje minder. En voortaan weer gewoon melk in een pannetje, dan zie je tenminste wat er gebeurt...

(Hoewel, mijn vriendin heeft met pannetjes dan juist de neiging om m ook op te zetten en dan weg te lopen. Verleden week was ik voor iets heel anders in de keuken, zie ik ineens in een ooghoek melk omhoog komen borrelen in een pan :') )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Donald Duck held dinsdag 11 januari 2011 @ 17:52:07 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_91170447
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Elvi het volgende:

Briljant. Dat sommige mannen een absolute ramp in de keuken zijn, ok. Maar Croma in de frituur gooien is toch wel een nieuw dieptepunt :D
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:44:57 #71
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91172552
Leuk topic!

Ik ben een keer een hele middag en avond bezig geweest met een veel te uitgebreide lasagna.
Wijntje erbij en nog een en het duurde maar. Uiteindelijk straalbezopen geworden en zonder eten naar bed gegaan.

Volgende dag kwam die lasagna op tafel. Iedereen een paar hapjes en bomvol.
Het was lekker maar veel en veel te machtig. Nooit meer gemaakt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91175537
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Die ken ik ook! Broodjes afbakken op 220, ging prima. Daarna nog trek in 2 broodjes, dus nog een keer de combi aan, deze keer vergeten combi stand te doen en dus 12 minuten op 1000 watt. 2 Klompjes kool en een rook! Daarna combi magnetron weg kunnen gooien.
broodje ook neem ik aan? :P
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:05:42 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91176724
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Staal het volgende:
Leuk topic!

Ik ben een keer een hele middag en avond bezig geweest met een veel te uitgebreide lasagna.
Wijntje erbij en nog een en het duurde maar. Uiteindelijk straalbezopen geworden en zonder eten naar bed gegaan.

Volgende dag kwam die lasagna op tafel. Iedereen een paar hapjes en bomvol.
Het was lekker maar veel en veel te machtig. Nooit meer gemaakt.
Het leverde een geweldig topic op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_91176924
Net weer een momentje.... simpel maaltijdje, alleen even opwarmen in de pan, gas aangeze, beetje roeren en na 4 minuten toch een beetje vreemd kijken omdat het nog helemaal niet warm leek te worden.......... verkeerde gaspit aan :')
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:38:12 #75
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91178451
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het leverde een geweldig topic op.
Elke post een glas wijn. :'). Lasagna
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')