Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui lacht zich een ongeluk. En terecht.²
dat is het wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.
Wij willen weer eens kampioen worden, dan moet je dit soort wedstrijden winnen. Ajax heeft laten zien dat je ze niet serieus hoeft te nemen in die strijd. Even met zijn allen druk zetten en Ajax stort in elkaar. We proberen het volgend jaar wel weer.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.
Oh ja, 0 uit 6 nu zie ik het. Dat thuis verliezen was ook wel een schande. Maar uit verliezen toch minder erg.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen
Supporters zijn amper origineel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen
Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.
El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.²
kwaliteit jonge,quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef cherrycoke het volgende:
jezus hoe kan suljemani dat nou verprutsen te veel tijd genomen
Oh, dit seizoen zeer zeker. Hij is topscorer van dit elftal en heeft over het algemeen beter gespeeld dan Suarez. De Moun kwam inderdaad in een dip, maar dat was sinds hij een trap kreeg tegen zijn enkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.
wat een excuusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
ze laten iig geen goede indruk achter. Die van ajax althans.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
hij loopt inderdaad steeds van de bal wegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Zeeuw doet zijn best om vooral niet aangespeeld te kunnen worden heb ik het idee.
ajax komt er niet door, utrecht gaat op eigen helft spelen wat logisch is met een 2-0 voorsprong, en af en toe een blunder van ajax counteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ze zijn lekker aan het rondpassen op eigen helft bij ajax. Daar heb je veel aan
Stuur maar naar Groningen die jongen!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Hij moet eens vragen om een fatsoenlijke linksback.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?
FC Groningen heeft geen belang bij afval van Ajax. Ze verkopen alleen maar afvalspelers aan Ajax, zoals ene Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Alxander het volgende:
[..]
Stuur maar naar Groningen die jongen!
Daar heeft Leo inderdaad een handje van. Volgens hem kan iedere wedstrijd in 7-8 eindigen ofzoiets. Twee keer scoren in 6,7 kansen is gewoon vrij normaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Leo doet weer net alsof elke kans een goal moet zijn.
Welke mogelijkheden heeft Frank the Farmer nog meer? Ik mag toch aannemen dat een club als Ajax wel meer opties heeft op die plek dan kleurloze Blind.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?
Precies.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef 0634 het volgende:
[..]
Daar heeft Leo inderdaad een handje van. Volgens hem kan iedere wedstrijd in 7-8 eindigen ofzoiets. Twee keer scoren in 6,7 kansen is gewoon vrij normaal.
Anita, Urby, Vertonghen noem maar op.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke mogelijkheden heeft Frank the Farmer nog meer? Ik mag toch aannemen dat een club als Ajax wel meer opties heeft op die plek dan kleurloze Blind.²
Ehm Jan staat al een jaar in het centrum, ze hebben eindelijk door dat Anita niet geschikt is voor de linksback positie en Urby is op weg naar Milan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Anita, Urby, Vertonghen noem maar op.
De trolls keren weer terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Wat een dag, nu moet Groningen nog winnen.. Dat zou geweldig zijn..
Ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm Jan staat al een jaar in het centrum, ze hebben eindelijk door dat Anita geschikt is voor de linksback positie en Urby is op weg naar Milan.
Ik was het woord niet vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Anita is juist NIET geschikt voor de linksback...
Anita, is dat niet die talkpoeder bips boy die 11 van de 10 ballen terug speelt?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heeft Ajax supportes dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef coronatus het volgende:
pff nou in 1x against blind kop op zeg is niet zijn fout , misselijk de teletekst supporters die gelijk lopen te zeiken willen ze jonge spelers lopen ze alsnog te zeiken willen ze blind erin en nu mag ie opdonderen wat zijn dit voor supporters sjees
HAHAHA daarom juist. Jouw probleem!! LOOOLLLLLL suc6 met je teampie.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
Heeft Ajax supportes dan?![]()
De enige echte clubs die supporters hebben zijn PSV, FC Groningen en Feyenoord.
Ja want zodra er druk wordt gezet of wordt gejaagd op ze zijn ze waardeloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Bert van Marwijk stelt nooit meer een Ajacied op in het Nederlandse Elftal
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
En jij bent van '78?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
HAHAHA daarom juist. Jouw probleem!! LOOOLLLLLL suc6 met je teampie.
Van der Wiel schreef zojuist iets op z'n buik. De transfer naar Manchester City.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
Hier moest ik lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ajax gaat deze pot gewoon nog winnen
Beetje respect voor Stekelburg is wel gepast. Is na Casillas wel de beste keeper ter wereld, hij speelt alleen bij de verkeerde club.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Bert van Marwijk stelt nooit meer een Ajacied op in het Nederlandse Elftal
Conclusie: Vechten voor degradatie..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk, elke nieuwe trainer van Ajax die vol arrogantie de volgende idealistische teksten bezigen:
- We willen herkenbaar voetbal spelen
- Met druk op de bal
- Veel over de vleugels
- Goed positiespel
- Dominerend
- Totaalvoetbal
En na 3 wedstrijden vervallen ze in de realiteit en laten ze dit alles vallen.²
Dat is Feyenoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Conclusie: Vechten voor degradatie..
DRAMATISCH!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Kut, eerste helft gemist. Ajax pech of slecht?
Nee dat zijn wij.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax staat nog steeds boven utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij praat over Ajax, niet feyenoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spelen gewoon goed. Of dat boven hun niveau is weet ik niet, ik zie ze niet wekelijks spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus Utrecht speelt ook niet bijzonder of wel boven niveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |