ben benieuwdddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Oke, het is mooi geweest voor mijn uitzending, hier komt ocean aan, hij neemt het over
Hopelijk gaat de switch goed
dankjewel voor de mooie plaatjes, heb echt zitte genieten hieroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Oke, het is mooi geweest voor mijn uitzending, hier komt ocean aan, hij neemt het over
Hopelijk gaat de switch goed
Die instellingen daarboven moet op shoutcast staan!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds can't connect
Heb ik, maar nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die instellingen daarboven moet op shoutcast staan!
En connect to broadcast server
Idd, misschien als iemand een mooie OP in elkaar kan flansen met hoe de instellingen moeten etc etc, dat je zo kan switchen zonder te kloten telkensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:43 schreef maickeltje het volgende:
op die switch moeten we echt wat verzinnen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:43 schreef maickeltje het volgende:
op die switch moeten we echt wat verzinnen
dat zou handig zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, misschien als iemand een mooie OP in elkaar kan flansen met hoe de instellingen moeten etc etc, dat je zo kan switchen zonder te kloten telkens
Misschien dat jij het niet helemaal fatsoenlijk uitgeschakeld hebt, waardoor hij niet kan connecten ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem de uitzending ff over, dan kunnen we het probleem ondertussen uitzoeken!
256 is toch beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Rivalo het volgende:
ik hoor hem, 190 kb/s zou ik alleen niet doen. Krijg je lange buffer.
ik hoor niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Graseter het volgende:
Ik heb ook even zo'n ding aangemaakt om te kijken of het werkt.
http://graseter.listen2myradio.com
Horen jullie iets?
datdus en ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef Swomp het volgende:
iemand die ff een site in elkaar kan fixen
ik kan wel ff youtube downloader downloadenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Heeft iemand die AVIO om via email of msn te versturen ?
DM , Piratenbaai heeft hem niet iig
we hebben met die moerdijkse kut gebeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Dhaha het volgende:
Daar ben ik weer, nog iets gemist? nieuwe jingles? gepraat?
Nee toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
we hebben met die moerdijkse kut gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |