quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
je bent gewoon een overloper
Ik ben veel actiever in GCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
22 slechts hier, Maar als ik dadelijk terug kom van die sudoku, zal ik er wel weer wat meer gaan maken waarschijnlijk.quote:
We hadden gister gewoon een percussieband in de kroegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij die kans niet zou aangrijpen![]()
Was gewoon heerlijk weer hier vanmiddag, flauw zonnetje en 15 graden![]()
Alle terassen zaten barstensvol
8 Januari
Mwa kan niet echt zeggen dat ik me lekker voel nu. maar ook weer niet zwaar somberquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We hadden gister gewoon een percussieband in de kroeg
Beeld en geluid is wel slecht (komt door camera van fotocamera)
kijk je uitquote:
iddquote:
dan is het goed. Hoe is manniequote:
Dat je het volgende jaar dus een hoger tarief betaaldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
hmmm, krijg een aanbieding van mijn bank om mijn creditcard gratis te upgraden voor een jaar, ben benieuwd naar het addertje of de kosten.
maar eens even de translate aangooien
zuip zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
was echt super gaaf man
maar mensen, ik ga me omkleden en dan fietsen naar het 2de feest van deze week
Doe ik nooitquote:
zoiets waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je het volgende jaar dus een hoger tarief betaald
Ja, ik lees graag maar alleen Engelstalige boeken en bijna alleen over WOII en heel soms WOIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Stuart Lees jij dan ook graag, omdat je net naar mijn boek vroeg.?
Vandaag zag ik bij de AH weer wat boeken liggen voor 7 euro. Heb er 3 gekocht![]()
Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel VII
Wat lief van hemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefik heb een iPad van hem gehad
Hij voelt zich al wat beter
Dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heey bossie....en speciaal voor jou een:
[ afbeelding ]
Om je wat op te vrolijken
dan had ie wat goed te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefik heb een iPad van hem gehad
Hij voelt zich al wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Okeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik lees graag maar alleen Engelstalige boeken en bijna alleen over WOII en heel soms WOI
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
dan had ie wat goed te maken![]()
![]()
Nee hoor, kadootje omdat ik al 12 kilo ben afgevallen ben en omdat hij de komende 2/3 weken weer op pad moet voor ze werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof dat je me er even op wees thoughquote:
Net een ventquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Die hamster echt he, ik dek zal hem een paar stukjes komkommer geven, en ik wou hem even aaien, gillen tegen me en bijten
Is het niet toevallig een piranhaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Die hamster echt he, ik dek zal hem een paar stukjes komkommer geven, en ik wou hem even aaien, gillen tegen me en bijten
geweldig!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Tenminste, zo ken ik ze.quote:
quote:
Het is gewoon een stom beest, maar ja van de kinderenquote:
Ik ook, alleen ben ik degene die bijtquote:
Ja, altijd als ik ze een stukje van mijn komkommer geef dan gaan ze ook gillen en in een kussen bijten.quote:
Ik wil niet weten waar die spareribs vandaan kwamenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik degene die bijt
OMGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik ze een stukje van mijn komkommer geef dan gaan ze ook gillen en in een kussen bijten.
gelijk de frituur inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Nou vet is ze wel, dus vlees heb je er wel vanquote:
vet is geen vleesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vet is ze wel, dus vlees heb je er wel van
Maar het maakt vlees wel malsquote:
Het is een vreselijke vreetzakquote:
zonder bal lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een vreselijke vreetzak
Als ik ze in die bal stop waar ze in rond kan rennen (moet voor de katten) dan ligt hij helemaal vol met eten uit die wangen
Wat heb je 'gevonden' ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff de kast overhoop gehaald om wat lekkers te zoeken
je komt niet al te vaak in die kast ?quote:
quote:
Ja is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel een beetje een Rauzeriaans grapje van mezelf.
Is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel een beetje een Rauzeriaans grapje van mezelf.
Dat komt omdat wij geen 17 zijnquote:
Kut ik lachtequote:
Dan ben je dus gelukkig! Want je hebt alles wat je wil al!quote:
Ik wel, in spareribs en dat komt door Kallyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, in spareribs en dat komt door Kally
Tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik nestel me voor de TV. Tot later.
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik nestel me voor de TV. Tot later.
Ja ik kan het niet helpen dat het regent enzoquote:
Dat is waar. En ook ik HAAT regenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet helpen dat het regent enzo
Hey Koentjequote:
was dat maar waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben je dus gelukkig! Want je hebt alles wat je wil al!
quote:
Niet zo somber crvquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |