quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
niks om je zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
Dat hoort niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Gekregen van Robquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Miranda heb je een iPad gekocht?
Hou opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
uhu... niks om me zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?
Nou en, die zal ook wel veel duurder wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar over een paar weken komt die nieuwe uit.
Okeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... niks om me zorgen over te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou en, die zal ook wel veel duurder worden
Verbaast me niksquote:
Zie, zei ik tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... niks om me zorgen over te maken
Ik verwacht ook eenzelfde prijs en het zal pas rond april uitkomen denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.
Nee dank jequote:
Oh, dan moet ik nog even wachten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verwacht ook eenzelfde prijs en het zal pas rond april uitkomen denk ik
Doe mijn rug dan ook meteenquote:
Ik vind 3G op een iPad eigenlijk niet nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog even wachten.
Ik vraag me af wat die abonnementen kosten.
OMG he's meltingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
Foto van IBenny toen hij net uit het zwembad kwam:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die seksie body.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 3G op een iPad eigenlijk niet nodig
Hier (Londen) is ook bijna overal wel Wifi. Ik heb 3G op mijn iPhone maar gebruik het maar weinig en vind het ook traagquote:
quote:
hehequote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.
Tof hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Ik heb hem gekregen als kadootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |