quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
niks om je zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
Dat hoort niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Gekregen van Robquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Miranda heb je een iPad gekocht?
Hou opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
uhu... niks om me zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?
Nou en, die zal ook wel veel duurder wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar over een paar weken komt die nieuwe uit.
Okeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... niks om me zorgen over te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou en, die zal ook wel veel duurder worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |