Heb je een legale versie van XP of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:08 schreef draude het volgende:
Hahahaha leuke opmerkingen allemaal.
Maar heeft iemand een serieus andwoord op deze vraag?
Ik ben 4 maanden geleden verhuist... die heb ik dus niet meer, ik heb al gezocht e.d .... is hier geen programma voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval even je licentie erbij zoeken, MS bellen en het probleem uitleggen, dan zetten ze het zo weer goed.
Nee want het is zo, mijn harde schijf is gecrasht, toen heb ik de harde schijf uit een oude pc gehaald, en toen begon het gezeikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Goeie kans dat hij ook vermeld staat op een sticker op je computer.
Programma'tjes om 'm terug te vinden heb ik geen ervaring mee, maar hier staan er wel een paar tussen:
http://www.google.nl/#q=windows+xp+retrieve+serial
Dat is dan gelijk de oorzaak. Je hebt een OEM-licentie, die alleen geldig is met de originele hardwareconfiguratie waar je hem bij gekocht hebt. Als die veranderd, pikt windows dat niet zomaar. Maar een harde schijf vervangen is niet zo'n probleem, dus als je dat uitlegt zullen ze je licentie weer heractiveren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef draude het volgende:
[..]
Nee want het is zo, mijn harde schijf is gecrasht, toen heb ik de harde schijf uit een oude pc gehaald, en toen begon het gezeik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |