quote:
Dankjulliewel, was serieus al een mes aant pakken om nog een snee erbij te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
ik heb je fobo gezien en je bent niet lelijk.
HVJ neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
ben jij stiekem niet een man die trollt?
keilelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef Djahani het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel, was serieus al een mes aant pakken om nog een snee erbij te maken
kijk dan in mijn fotoboek eikelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef laptoptas het volgende:
[..]
Gooi jezelf in een gracht want je bent het lekker zelf
Je bent best leuk, je moet alleen nog wat aan je onderkin doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Prinsesje15 het volgende:
ik kan elke man krijgen in de kroeg hihi
hihihi HJVquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je bent best leuk, je moet alleen nog wat aan je onderkin doen.
No offence, maar je kijkt als een zombie op die foto! Of iig, het meisje dat op die foto staat, maar dat ben jij alleen niet. Doei Hans.quote:
getroll? wij proberen jou sociaal leven uit een dal te halen en je waardeert het niet eens,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef schouderklopje het volgende:
Topic naar de klote door getroll.
OT graag.
jij hebt helemaal geen vrienden HJVquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
No offence, maar je kijkt als een zombie op die foto! Of iig, het meisje dat op die foto staat, maar dat ben jij alleen niet. Doei Hans.
Kom op zeg, niet zo onbeschoft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
No offence, maar je kijkt als een zombie op die foto! Of iig, het meisje dat op die foto staat, maar dat ben jij alleen niet. Doei Hans.
Prinsesje15 is een troll toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef laptoptas het volgende:
[..]
getroll? wij proberen jou sociaal leven uit een dal te halen en je waardeert het niet eens,
wie is hier de troll?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef laptoptas het volgende:
[..]
Gooi jezelf in een gracht want je bent het lekker zelf
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Prinsesje15 het volgende:
[..]
meid ik bef je zo de hemel in
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Prinsesje15 het volgende:
ik kan elke man krijgen in de kroeg hihi
quote:
je mag me vanavond wel pakken hihi HJVquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo is deze moraalridder.
dan verkracht je haar zeker ? HJVquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef laptoptas het volgende:
WAAROM STAAT ER EEN QUOTE VAN MIJ TUSSEN JOU LIJSTJE?????
ga je nou nog mee vanavond?
dit bedoel ik dus. Rot op, ga naar de WC en ga rukken ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Prinsesje15 het volgende:
[..]
je mag me vanavond wel pakken hihi HJV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |