Snap jij dat 'achter de schermen' dan in de tweede post?quote:
Die is dweilenquote:
Nee, en tóch vind ik het schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij dat 'achter de schermen' dan in de tweede post?
Ik kon weer es niet kiezen en besloot toch maar tot knalpaarse zijkanten, roodroze binnenkantjes, knalblauw voor mijn posts en wat was het ook alweer voor de TS ? o ja, oranjegeelquote:
Ik wel. FHF heeft namelijk vertrouwenspersonen, waaronder onze Elies, die ook benaderd kunnen worden. Of ze kan de mods PMmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
ja. dat ze aan degene die de bon neemt zegt dat ze die bon van 20 euro erbij wil geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat kon nog wel eens verrassend leuk worden
Maar wel een beetje raar idd
Of kennis van de manieren waarop je hulp kunt vragen.aanbieden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Ynske het volgende:
lol iedereen leest t anders
iets met referentiekaders
Ik zal hem idd meer nat voer geven. Die tt vind ik trouwens wel erg leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en voorlopig zacht (blik)voer geven, of brokjes in water geweekt...
en als je hebt baby-hoestdrank in zn drinken doen
Ah, weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik wel. FHF heeft namelijk vertrouwenspersonen, waaronder onze Elies, die ook benaderd kunnen worden. Of ze kan de mods PMmen.
Dat laatste scheelt al de helft natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop het!Zal wel goed komen, denk niet dat hij ineens met een saai muurbloempje heeft
![]()
En tussendoor hebben we gewoon comedy
ik vind dat echt zo'n kutnummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef Ynske het volgende:
Zing een liedje voor me, Zing een liedje voor me Frans
DAT is pas echt een liedje waar ik van moet kotstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef Ynske het volgende:
Zing een liedje voor me, Zing een liedje voor me Frans
Je kunt de spullen ook brengen. Kan errug gezellig zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, weer iets geleerd.![]()
Ik heb ook nog wel wat dingen om weg te geven, maar heb niet zo'n zin in ongewassen failliete fokkers over de vloer
Is dat kotsen in het kwadraat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DAT is pas echt een liedje waar ik van moet kotsten
k vind die stem die dat stukje Zing een liedje voor me zo mooi klinkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat echt zo'n kutnummer
en dan, ehh, wat rijmt er ook alweer op Frans...
oh ja, ik weet het al, Frans!
Desnoodsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef Strega het volgende:
Jij wilt knokken met iemand die momenteel maar één hand kan gebruiken!
Yups, dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik vatte het "ik ben na het lezen van gisteren weer begonnen met roken" als een belediging/verwijt op
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
Nee, we hebben gewoon ontzagwekkend veel zooi hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
Die foto was enorm leuk!![]()
Puinruimen? Heb je zoveel kapot geslagen?
Je gaat er zelfs fout van schrijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DAT is pas echt een liedje waar ik van moet kotsten
Dooie mieren!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, weer iets geleerd.![]()
Ik heb ook nog wel wat dingen om weg te geven, maar heb niet zo'n zin in ongewassen failliete fokkers over de vloer
Lekker!!!! Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zal hem idd meer nat voer geven. Die tt vind ik trouwens wel erg leuk![]()
Ik ga nu even uiteten met vriendlief
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs fout van schrijven.
Maar ik vind hem ook hel erg. Slaat naar mijn idee gewoon nergens op.![]()
Pffttttt...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Ynske het volgende:
ELIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES ander topic
Ja, kun je nagaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat kotsen in het kwadraat?
Da's wel héél erg dan!
Nu ga ik er zelfs letters van vergeten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb de rest van de tekst niet eens meegekregen
Jij ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs fout van schrijven.
Maar ik vind hem ook hel erg. Slaat naar mijn idee gewoon nergens op.![]()
oh die stem is wel mooi jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind die stem die dat stukje Zing een liedje voor me zo mooi klinken
maar goed dat vind ik ook van Boudewijn de Groot enzo
quote:
Ja, de stem is mooi idd, maar als je niet kan rijmen moet je het niet doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die stem is wel mooi ja![]()
verder een kutnummer
Jah, hoest met Conny met de groeistoornis?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
APK, hebben al je planten het eigenlijk overleefd in je afwezigheid?
Ik heb geen autoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt de spullen ook brengen. Kan errug gezellig zijn.
Ja, ik ben er hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Elies, als je dan straks eindelijk de weg naar het nieuwe deel gevonden hebt ()...
Je schijnt toch echt 'ja' te moeten zeggenquote:Zitten daar echt van die strenge regels aan, aan dat trouwen, wat je dan zegt?
Wel lief, wat je Beeb zeiHad dat een probleem geweest als ze dat 's middags had gezegd denk je?
Als je een topic opent met: na een maand vakantie in een tropisch land ben ik blut en zoek ik... dan slot ik hem meteen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen auto![]()
Ben zelf trouwens volgens mij ook bijna failliet
Of spiesjaal voor mij een scriptje schrijven zodat mijn posts sowieso op de goede plek terecht komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Ynske het volgende:
ze moeten ook gewoon een linkje in die laatste post gooien
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik ben er hoor
[..]
Je schijnt toch echt 'ja' te moeten zeggenIk geloof dat het 's middags ook niet veel uitgemaakt had. De ambtenaar is een vriendin van mij, dus die had elke hick-up wel akkoord bevonden
Oehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:
en oewwwww, wij gaan morgen ontbijten in de sauna en daarna een halve dag in ons blote gat ronddobberen in bubbelbadjes en zweten
Misschien dat ik dan maandag wel weer wat energie heb.
lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:
en oewwwww, wij gaan morgen ontbijten in de sauna en daarna een halve dag in ons blote gat ronddobberen in bubbelbadjes en zweten
Misschien dat ik dan maandag wel weer wat energie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |