Snap jij dat 'achter de schermen' dan in de tweede post?quote:
Die is dweilenquote:
Nee, en tóch vind ik het schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij dat 'achter de schermen' dan in de tweede post?
Ik kon weer es niet kiezen en besloot toch maar tot knalpaarse zijkanten, roodroze binnenkantjes, knalblauw voor mijn posts en wat was het ook alweer voor de TS ? o ja, oranjegeelquote:
Ik wel. FHF heeft namelijk vertrouwenspersonen, waaronder onze Elies, die ook benaderd kunnen worden. Of ze kan de mods PMmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
ja. dat ze aan degene die de bon neemt zegt dat ze die bon van 20 euro erbij wil geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat kon nog wel eens verrassend leuk worden
Maar wel een beetje raar idd
Of kennis van de manieren waarop je hulp kunt vragen.aanbieden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Ynske het volgende:
lol iedereen leest t anders
iets met referentiekaders
Ik zal hem idd meer nat voer geven. Die tt vind ik trouwens wel erg leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en voorlopig zacht (blik)voer geven, of brokjes in water geweekt...
en als je hebt baby-hoestdrank in zn drinken doen
Ah, weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik wel. FHF heeft namelijk vertrouwenspersonen, waaronder onze Elies, die ook benaderd kunnen worden. Of ze kan de mods PMmen.
Dat laatste scheelt al de helft natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop het!Zal wel goed komen, denk niet dat hij ineens met een saai muurbloempje heeft
![]()
En tussendoor hebben we gewoon comedy
ik vind dat echt zo'n kutnummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef Ynske het volgende:
Zing een liedje voor me, Zing een liedje voor me Frans
DAT is pas echt een liedje waar ik van moet kotstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef Ynske het volgende:
Zing een liedje voor me, Zing een liedje voor me Frans
Je kunt de spullen ook brengen. Kan errug gezellig zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, weer iets geleerd.![]()
Ik heb ook nog wel wat dingen om weg te geven, maar heb niet zo'n zin in ongewassen failliete fokkers over de vloer
Is dat kotsen in het kwadraat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DAT is pas echt een liedje waar ik van moet kotsten
k vind die stem die dat stukje Zing een liedje voor me zo mooi klinkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat echt zo'n kutnummer
en dan, ehh, wat rijmt er ook alweer op Frans...
oh ja, ik weet het al, Frans!
Desnoodsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef Strega het volgende:
Jij wilt knokken met iemand die momenteel maar één hand kan gebruiken!
Yups, dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik vatte het "ik ben na het lezen van gisteren weer begonnen met roken" als een belediging/verwijt op
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
Nee, we hebben gewoon ontzagwekkend veel zooi hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
Die foto was enorm leuk!![]()
Puinruimen? Heb je zoveel kapot geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |