Gegroet!
Tijdens het opruimen van mijn kamer, stuitte ik op verschillende zaken die ik niet meer gebruik, en waar ik hoogstwaarschijnlijk nog wel een FOK!ker blij mee kan maken.
Het gaat om de volgende producten:
Apple Magic Mouse![2qals9d.jpg]()
Ik heb deze muis ooit in een opwelling gekocht

Het is een Multi-Touch muis en alle functies zijn helemaal naar wens in te stellen. Hij werkt via Bluetooth, dus je hebt geen last van overbodige kabels. Hij is slechts een aantal keer gebruikt, maar omdat ik té gehecht ben aan het trackpad van mijn MacBook Pro, ligt 'ie helaas te verstoffen en dat is doodzonde. Hij verkeerd in perfecte staat, inclusief batterijen en originele verpakking.
Richtprijs: ¤40,-
Wacom Bamboo Fun Pen & Touch (Small)![1e45rb.jpg]()
Ik heb dit tekentablet een jaar geleden gekocht omdat hij toen erg van pas kwam tijdens mijn studie (CMD). Inmiddels doe ik een andere studie en sindsdien ligt dit prachtige stukje techniek stof te verzamelen.
Hij is ideaal voor gebruik in programma's zoals Photoshop en Illustrator, en ook handig om RSI-klachten te voorkomen. Hij werkt op zowel Windows als Mac OS X machines, en is aan te sluiten via USB 2.0. Hij is helemaal compleet, inclusief de originele verpakking, software en documentatie. Naast de meegeleverde pen is het tablet, zoals de naam al aangeeft, ook aan de hand van een aantal Multi-Touch gebaren met de vingers te bedienen, en is hij geschikt voor zowel links- als rechtshandigen.
Richtprijs: ¤65,00
Western Digital My Passport Essential II 320 GB (Zilver)![263u911.jpg]()
Deze handzame externe harde schijf spreekt redelijk voor zich. De opslagcapaciteit van 320 GB leek mij in eerste instantie voldoende, maar achteraf leek dat toch niet zo te zijn. Vanwege de aanschaf van een grotere externe harde schijf, is deze nu overbodig. Het is plug & play via USB 2.0, en hij werkt op zowel Windows als Mac OS X.
Richtprijs: ¤45,-