Dat wil nog niet zeggen dat ze rekening met jou moet houden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou en, asl je iemand leuk vind heb je ook gevoel voor die persoon
En als jij die persoon was geweest waarmee ze gezoend had? Was het dan ook een slet geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor. Ik vind t gewoon een sletten actie van haar maar beter dat ze het heeft gedaan, ik vind haar meteen een stuk minder
Nee das anders want ik ken haar al lang.. en ik vind haar al 1 jaar leuk en die Mohammed ws niet eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als jij die persoon was geweest waarmee ze gezoend had? Was het dan ook een slet geweest?
Ja ga ik doen, een bericht op facebook met hoe en wat en waaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef LikeEmDead het volgende:
Ts is een psychotische stalker. Zet je er nou maar over heen of vraag haar voor de laatste keer uit, als ze nee zegt dan kan je dit afsluiten.
Deel facebook page.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ja doei trolletje
volgens haar facebook heeft ze nog steeds dezelfde vriend en zelfs een nieuwe foto sinds een paar dagen
Is gewoon grappig. Trollen maken FOK! leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Spartacus911 het volgende:
ik heb het idee dat die iwannabehigh die facebook nog zelf aangemaakt heeft ook
te achterlijk om dit nog allemaal serieus te nemen
Point takenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Lees postgeschiedenis van TS.
Spartacus is een baas, hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Spartacus haal die facebook weg, ik ben serieus. Denk wat je wilt maar haal dat weg
Yep, trolling gone epic.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Eclaire84 het volgende:
TS brengt trollen naar nieuw level. Waarvoor hulde
Ik zou niet posten maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LikeEmDead het volgende:
LOL, nu ineens verandert haar foto weer of facebook.
Vraag in R&P feedback.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha maar als ik dat ben, waarom heeft ze dan allemaal berichten onder haar foto's van mensen die ze kent? Hoedan.. Spartacus HAAAAL WEG... serieus IK BEN DAT NIET EN NU ZET JE GEWOON ALLES VAN AHAR OPENBAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |