Ik kreeg een bericht van Danny dat het verstandig is om die kloontje niets te sturen. Die zal tisikke ook wel hebben gehadquote:
Maar als aan het IP-adres te zien is dat het een kloon is van een Fok!ker die al een slechte reputatie of iets dergelijks hier heeft, dan wordt ie natuurlijk meteen verwijderd.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef loecje het volgende:
Daar zit wat in.
maarja sommige mensen willen anoniem blijven. en niet iedereen weet van het bestaan van een vertrouwenspersoon.
als ze een kloon aanmaken en dit later nog melden bij ElisaB is dit toch gewoon goed?
Ik heb ook geen PM gekregen, maar Danny kennende, bant ie niet voor niets. Zeker niet met de melding 'oplichter' erbij. Maar de keuze is geheel aan jou zelfquote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef tisikke het volgende:
Nou das ook wat
dus wat zal ik doen
vind het wel gek dat papabear mail krijgt en ik niet?
Idem.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef loecje het volgende:
ElisaB, welke spellen heb jij nog dan? misschien handig om te vermelden?
Ik heb best interesse in spellen(voor mezelf of voor de meiden) maar hangt wel af welke spellen het zijn
Volgens mij heb ik die afgelopen vrijdag in de opruimingsbak bij de gamestore vlakbij m'n werk zien liggen. Ik zal morgenmiddag tijdens de lunchpauze even kijken, dan neem ik hem wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand toevallig deze liggen die weg mag?
Tomb Raider - Angel of Darkness?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die afgelopen vrijdag in de opruimingsbak bij de gamestore vlakbij m'n werk zien liggen. Ik zal morgenmiddag tijdens de lunchpauze even kijken, dan neem ik hem wel mee.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Ireth het volgende:
Mooi, niet meenemenDie zoeken we nie
![]()
( Thanks! )
Fantastisch, dank je wel! Laat je nog wel even weten waar de vergoeding naartoe moet?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef tisikke het volgende:
Ok jongelui
spelletjes zijn met de post mee
Helaasquote:
Heel lief, maar niet doen hoor! Ik ben ook bezig met verhuizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef tisikke het volgende:
geloof niet dat de rest erg in trek is hoor dus voel je niet bezwaard
en wie weet als ik nog wat opstuur komt de rest misschien ook nog boven water
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef tisikke het volgende:
spelletjes voor de play station 2 tegen pak en verzendkosten ( nog geen idee hoeveel dat is ) dus roept u maar
gran turismo 3
diver parallel lines
grand theft auto 3
the gateway
the getaway black monday
tom clauncy's ghost recon
tom clancy's splintercell
conspiracy weapons of mass destruction
socom us navy seals
socom 2
syphonfilter the omega strain
max payne
commandos strike force
try crime streeds of la
hitman 2
owja de meeste zijn voor 16 jaar en ouder hoor
met dank aan de zoon
hoi,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef tisikke het volgende:
Jammer Motar, je bent net te laat,
zijn vandaag op de post gegaan
zal even de op aanpassen , misschien iets anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |