Fok Requestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:37 schreef Proletariaat het volgende:
Waar blijft de glazen huis actie ?
zoiets durf ik niet..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Download virtual DJ, en neem de uitzending zometeen over
Stel, ik zou een half uurtje wat willen draaien, hoe zou dat dan moeten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen micquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je virtualDJ hebt, kan je bij "record" de broadcasting info even invullen, en dan lekker draaien en mixenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Stel, ik zou een half uurtje wat willen draaien, hoe zou dat dan moeten?
Je hoeft ook geen mic te hebben, ik ga dat uitzoeken, en tot die tijd is het gewoon ff wat recorden met geluidsrecorder, en het ertussen douwen en dan weer muziekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen mic, ik ga een goedkope zoeken van de week.
Het begint inderdaad wel wat te worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:43 schreef Driepink het volgende:
dit topic is zo baas..
en de radio nog baziger!
MC Cuntfartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef Monopoly het volgende:
Een vies nummer van een onbekende rapper uit Amsterdam, MC Cuntfart
draai ff steen aub !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef Monopoly het volgende:
Een vies nummer van een onbekende rapper uit Amsterdam, MC Cuntfart
Heb je het programma gewoon zelf al werkend ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:50 schreef TWP het volgende:
Mono, wat voor gegevens wil VirtualDJ dat ik in voer?
Nee. En hij zegt dattie em niet kan vinden. Is dit anti-mac ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:50 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Heb je de windows media player plugin?
jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. En hij zegt dattie em niet kan vinden. Is dit anti-mac ofzo?
Volgens mij was er in het eerste topic ook al iemand die het niet aan de praat kreeg met een macquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plugin zelf downloaden. Windows media player plugin via google zoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu bij Record die gegevens in te vullen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je het programma gewoon zelf al werkend ?
Ja , ik zal ff kijken voor je!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu bij Record die gegevens in te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |