quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:31 schreef catwaezle het volgende:
We moeten Dean gewoon verder loslaten mensen. Dat is maar een popstars deelnemertje. Popstars kan iedere lul winnen. Dean Saunders kan aardig zingen maar daar houdt het ook op. Ben Saunders heeft wél de X factor en ook nog eens een geweldige soul stem. Dat is een artiest van wie we over 5 jaar misschien nog steeds horen. Hij heeft de potentie een nieuwe Borsato te worden, maar net als Borsato is daar wat geluk bij nodig. Onze Marco scoorde ook eerst totaal niet... totdat hij het Italiaans op gaf en Nederlandstalig ging zingen.
dat is Jamie jaquote:Op maandag 31 januari 2011 08:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij "Ik Ben Saunders" loopt 1 knakker de hele tijd in beeld is dat de onbekende broer die via deze wijze bekend wil worden?
Hij is erg leuk en voelt zich waarschijnlijk gewoon op z'n plaats. De broers doen volgens mij veel samen. Ik vind hem qua verschijning niet onder doen voor de andere broers.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij zet zichzelf wel ontzettend op de voorgrond. Maar ja ik zapte erlangs. Jij bent er waarschijnlijk voor gaan zitten. Das een verschil in leefwereld.
quote:Agenda Ben Saunders met 165 optredens vol in 2011
De agenda van Ben Saunders zit ramvol voor 2011. Naast het opnemen van een album, optreden bij de concerten van Marco Borsato en een mogelijk Amerika-tripje om The Voice of America te promoten zijn er voor dit jaar 165 optredens gepland. Wie Ben in 2011 nog wil boeken moet kunnen lullen als Brugman, want in principe is de eerstvolgende mogelijkheid pas in 2012, meldt Het Parool. Opmerkelijk is dat Ben veelal niet met een band zal optreden, maar in te huren is als tapeact met een orkestbandje.
Niets ten nadele van de artiesten die nu met een orkestband het land doorgaan en daarmee een goede boterham verdienen, maar een dergelijke show is naar mijn smaak toch weggelegd voor de laagdrempelige Top 40-muziek of de b-artiest die zichzelf geen volwaardige band kan veroorloven.
Nu zal ik ook niet ontkennen dat Ben muziek maakt – of in elk geval heeft laten horen in The Voice of Holland – die uitermate goed past in de Top 40. Maar ik meende toch in de woorden van producent John de Mol te horen dat hij een winnaar wilde die langdurig, blijvend succes zou overhouden. Een artiest die een carrière krijgt waarbij stadions worden uitverkocht en honderdduizenden platen verkocht worden.
Wie daar op inzet, doet er verstandig aan zijn talent als serieuze artiest in de markt te zetten. Want de ervaring leert dat Idols en X Factor-winnaars die snel cashten met optredens met orkestband, een kort leven als a-artiest beschoren was. Je moet toch een merk in de markt zetten waar de consument in gelooft en – misschien net zo belangrijk – deejays ook in geloven. Zij bepalen de playlist van hun station en dus ook de airplay. Daarbij is het essentieel dat de grote stations meegaan. Of dat nu ook zal gebeuren…
Update 17.30 uur: Artiestenbureau AT Productions meldt dat Ben Saunders vanaf april met liveband is te boeken. Ook staan er al enkele optredens met liveband gepland. Boekingen als tapeact verlopen via dochter Het Boekingsburo.
http://www.lb-entertainme(...)af_nu_te_boeken.htmlquote:De boekingen van Ben Saunders gaan vooralsnog op aanvraag want de agenda is nog gesloten De gage bedraagt 6975 euro voor openbare optredens en 8475 euro voor besloten optredens. Uiteraard zijn deze prijzen excl. 6% BTW (voor optredens voor 1 juli en 19% voor optredens na 1 juli a.s.) Er zijn vrijblijvend optie-aanvragen te plaatsen!
De gage van Dean Saunders is vandaag bekend geworden en bedraagt 2975 exclusief BTW en 7% Buma.
quote:Internationale platendeal voor Ben Saunders ?
AMSTERDAM - Ben Saunders gaat sky high! Hij is nu in Engeland omdat een grote platenmaatschappij interesse in hem heeft!
De winnaar van The Voice Of Holland twittert: "Straks naar Engeland... misschien een van de meest belangrijke dagen van mijn leven. Grote platenmaatschappij is geïnteresseerd. Voor Europa of misschien wereldwijd... :-)"
Eerder liet ook John de Mol al merken dat hij Ben internationale allure vindt hebben. Hij gaf aan dat, ook al had Ben niet gewonnen, hij de Hoornse tattoo-koning mee wilde nemen naar de VS om te zingen in de Amerikaanse versie van The Voice.
Dat zou ik er niet uitgehaald hebben. Maar hij ziet er wel gevaarlijk en bedacht uit. Met die kleding, haar, blik. Ik zou liever tegen die andere 2 gaan staan.quote:
Dat zullen een heleboel kijkers niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Alles is beter dan boer zoekt vrouw.
quote:Optreden Ben Saunders plots afgelast
van onze redactie
AMSTERDAM - Ben Saunders was minder gewild in carnavallend Brabant dan van tevoren gedacht...
Foto: BrunoPress
De winnaar van The Voice of Holland zou vrijdagavond optreden in Den Bosch, maar er waren te weinig kaarten verkocht waardoor het optreden werd afgelast. Dat meldt omroep Brabant.
Voor het half uur durende optreden van Ben werden slechts enkele tientallen kaarten à 17,50 euro verkocht. Een medewerker van het café verklaart aan de omroep: 'Misschien ligt het aan de avond, misschien aan de artiest.'
Tsja, hij is niet echt een carnavalskraker, snap het wel. Het feit dat men de uitdossing flink aangeschaft heeft, zegt toch wel dat hij nog goed in de markt ligt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik ben blij dat die idiote Saunders hype eindelijk op z'n retour is![]()
Optreden Ben Saunders boeit carnavalsvierders niet
[ afbeelding ]
FOTO BRUNOPRESS/EDWIN JANSSEN
DEN BOSCH - Goed een maand na zijn spetterende overwinning in The Voice of Holland lijkt de populariteit van Ben Saunders tanende. Wat de aftrap van het Bossche carnaval had moeten zijn, eindigde voor de zanger vanavond in een deceptie. Zijn optreden in grand café Silva Ducis is afgelast.
Terwijl de petjes, neptatoeages en gouden tanden, de afgelopen dagen als warme broodjes over de toonbank gingen, lijkt voor veel carnavalsvierders 17 euro 50 toch te veel gevraagd voor een half uurtje Ben Saunders.
Handjevol kaarten
In januari verzamelden zich nog duizenden enthousiaste fans bij de huldiging van Ben, maar nu kwamen er slechts enkele tientallen op de uitspanning in Den Bosch af. Voor het feestelijke optreden werd uiteindelijk maar een handjevol kaarten verkocht.
Het miniconcert werd daarop afgelast. Een medewerker van Silva Ducis in Den Bosch weet ook niet waar het gebrek aan belangstelling aan te wijten is. "Misschien ligt het aan de avond, misschien aan de artiest," laat hij Omroep Brabant weten. (DVDH)
Bron: ad.nl
Ja alleen zijn, ahum, markante "tattoo" kop ligt nog goed in de markt. Maar dan als grapquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, hij is niet echt een carnavalskraker, snap het wel. Het feit dat men de uitdossing flink aangeschaft heeft, zegt toch wel dat hij nog goed in de markt ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |