Wel makkelijk geoordeeld. Wij hebben geen beelden vanuit alle hoeken gezien. We weten niet eens of Pearl uberhaupt nog op het podium stond etc etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Achteraf vast wel. Maar ik vond ook wel dat hij op zijn minst even naar haar kon glimlachen van 'hey, goed gedaan' ofzo. Jammer dat hij zo met zichzelf bezig was. Ookal had hij gewonnen.
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel makkelijk geoordeeld. Wij hebben geen beelden vanuit alle hoeken gezien. We weten niet eens of Pearl uberhaupt nog op het podium stond etc etc.
Je kan je er maar druk om maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.
Roel sprong meteen bij hem in de armen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
Hij was gewoon blij met z'n overwinning. Ik denk wel dat hij haar daarna nog wat heeft gezegd
Daar hebben de broers natuurlijk zelf niet om gevraagd, dat komt bij de gemeente Hoorn vandaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!
Maar als dat allemaal niet zo was, al die aandacht, dan gaan 'we' weer zaniken dat zo'n wedstrijd winnen in Nederland niets voorstelt en je er daarna nooit meer iets van hoort enzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!
Hoezo? Het is ook niet speciaal, het is maar de zoveelste zangwedstrijdje op een van de vele commerciële Nederlandse zenders. Niks internationaal aan. En als het je mij zegt zwaar overhyped.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als dat allemaal niet zo was, al die aandacht, dan gaan 'we' weer zaniken dat zo'n wedstrijd winnen in Nederland niets voorstelt en je er daarna nooit meer iets van hoort enzo..
Op zich is het best knap dat twee broers elk afzonderlijk in een aparte show winnen, dat ben ik met je eens. Maar ze hebben al een lange geschiedenis met het doelbewust aflopen van songfestivals, dus zo plotseling komt hun succes ook niet uit de blauwe hemel vallen.quote:En het IS toch ook heel bijzonder dat twee broers uit die plaats elk afzonderlijk in een aparte show winnen?
Ik zet ze niet neer als 'futiliteiten', dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef Re het volgende:
apart fenomeen om winnaars neer te zetten als kampers ja... of ze neer te zetten als futiliteiten... dat mag hoor, er is wel een term voor zulk soort gedrag
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Roel sprong meteen bij hem in de armen...Hier had je ook nog coaches die ertussen stonden, niet zoals bij bijvoorbeeld Popstars dat ze al met de armen om elkaar heen stonden. Maar ik snap je punt. Toch zou ik als Ben het het liefst inderdaad eerst met je familie en vrienden willen vieren! Ben zei ook dat hij dat het liefst wilde maar hij werd elke keer overal heen gesleept en toen hij tijd had waren zij al weg.
Mee eens, zowieso komen ze een beetje over als aso's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik zet ze niet neer als 'futiliteiten', dat zijn jouw woordenMaar ik vind al die aandacht van 'bepaalde' zenders voor de zoveelste songfestivalletje wel zwaar overdreven.
En kampers..., kijk nog 'ns goed naar die familie![]()
Kijkcijfers!! Veel mensen keken naar TVOH om Ben Saunders, daarom nu een real life soapquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef UltraR het volgende:
Nou, ze blijven het serieus aanpakken.
Wekelijkse real-life aflevering over Ben Saunders.
Wat een snoepies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Dean-Saunders.dhtml
Misschien is deze al eens gepost hoor maar ik vind Ben hier zo schattig (nog trouwens :p)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |