abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91613619
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wiep _O-

Dat was het :o
Nee joh, Wiep heeft een al een (andere) vriend :s)

Kiki bedoel je :')
pi_91613639
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nee joh, Wiep heeft een al een (andere) vriend :s)

Kiki bedoel je :')
ja die!!!

Ik bedoel Kiki _O-
pi_91613669
Kiki en Lenny hebben ook niks hoor :P
pi_91613707
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
Kiki en Lenny hebben ook niks hoor :P
hoe weet je dat zo zeker ;)
pi_91613735
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoe weet je dat zo zeker ;)
Omdat Twitter :s)
pi_91613784
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Omdat Twitter :s)
twitter van wie?
pi_91613788

[ Bericht 100% gewijzigd door miep63 op 20-01-2011 15:11:12 ]
pi_91613855
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

twitter van wie?
Van Kiki. Tijdje terug.
pi_91613997
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:

[..]

Van Kiki. Tijdje terug.
Heeft ze daar serieus op gereageerd? Wat schattig. :)
pi_91689022
De winnaar... ! *O*

Komt natuurlijk als een volkome verrassing :')
pi_91689304
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_91689365
... Ben.... gewonnen....???

I'm in shock.... :z Welterusten!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_91689397
Had liever Kim gezien als winnaar, omdat Ben al favo van vele was vanaf het begin.
Maar gun het Ben zekers ook *O*
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:31:45 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91690200
Oja, Ben nog even feliciteren hier.... Ben You dit it!!!!!!! ^O^ *O*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:39:19 #65
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_91690505
Ben gewonnen ? Wie had dat gedacht ?
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:40:40 #66
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91690566
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Overtuigend dus. Hij heeft de verwachtingen waargemaakt.
pi_91690628
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik niet, veel van dit soort programma's hebben een favoriet, en winnen vaak net niet.
Vaak kom je dan bedrogen uit aan het einde dat mensen gaan zeggen er is gesjoemeld enz.
Ben terecht gewonnen om zijn stem en nonchalance wat hij over kon brengen.
Had het Kim gegund om haar veelzijdigheid en stem.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_91690713
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Ik niet, veel van dit soort programma's hebben een favoriet, en winnen vaak net niet.
Vaak kom je dan bedrogen uit aan het einde dat mensen gaan zeggen er is gesjoemeld enz.
Ben terecht gewonnen om zijn stem en nonchalance wat hij over kon brengen.
Had het Kim gegund om haar veelzijdigheid en stem.
Ach, Boris bij Idols was ook meteen al favoriet en heeft het ook ruimschoots waargemaakt. Wat dat betreft was Ben wel met Boris te vergelijken.

Ik gunde Kim trouwens de 4e plaats en niets meer. Leonie en Pearl vond ik stukken beter zingen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 13:13:02 #69
163650 Greys
pi_91702670
quote:
Leuk artikel!
Dit is overigens wel een opvallende quote:

quote:
De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 13:24:09 #71
163650 Greys
pi_91702830
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Leuk artikel!
Dit is overigens wel een opvallende quote:

[..]

Dat viel mij ook direct op :Y
Ik weet niet of dat nou zo slim is, dat de Ewbankjes dat hebben afgesproken. Of het is een briljante zet, omdat er meestal van de andere kandidaten niet zoveel terecht komt, maar aan de andere kant... De Mol heeft volgens mij veel meer invloed om die lui in tv programma's en bij platenmaatschappijen te krijgen dan broer Ewbank.

Deze nog even hoor O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:56:31 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91704299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat nou zo slim is, dat de Ewbankjes dat hebben afgesproken. Of het is een briljante zet, omdat er meestal van de andere kandidaten niet zoveel terecht komt, maar aan de andere kant... De Mol heeft volgens mij veel meer invloed om die lui in tv programma's en bij platenmaatschappijen te krijgen dan broer Ewbank.

Deze nog even hoor O+

Wauw, ik vind het nog geweldiger klinken dan gisteren. Ben is een baas. *O*
pi_91705132
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze nog even hoor O+

Mooiste optreden van de avond :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:36:41 #74
163650 Greys
pi_91705816
Winnaar reist direct na finale door naar Ahoy voor uniek gastoptreden

THE VOICE WINNAAR BEN SAUNDERS OP DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE!

Amsterdam, 22 januari 2011 – De kersverse winnaar van The Voice Of Holland Ben Saunders maakt vanavond al zijn debuut tijdens De Vrienden van Amstel LIVE!. Nog geen 24 uur na het winnen van de finale zal de zanger zijn opwachting maken voor 15.000 bezoekers in een uitverkocht Ahoy. Geheel in stijl van het evenement zingt Ben Saunders een duet met een van de artiesten. De bloedstollende finale van The Voice Of Holland werd gister door ruim 3,7 miljoen mensen bekeken.
Het is voor het eerst dat de winnaar van een talentenshow direct optreedt op een grootschalig evenement als De Vrienden van Amstel LIVE!. Bierbrouwer Amstel vindt het succes van tv-programma en het daaruit voortvloeiende talent zo uitzonderlijk, dat besloten is de winnaar uit te nodigen voor de resterende zes shows in het vernieuwde Ahoy.

Ben Saunders verheugt zicht op zijn eerste optreden bij De Vrienden van Amstel LIVE!: “Direct na de show hoorde ik dat Amstel mij heeft gevraagd om vanavond naar Ahoy te komen. Daar hoef je natuurlijk niet lang over na te denken. Optreden voor 15.000 mensen in Ahoy is natuurlijk de droom van elke artiest. En je staat ook nog eens op het podium naast de beste artiesten van Nederland, heel erg cool!”

De Vrienden van Amstel LIVE! begon gisteren aan de 13e editie van de concertreeks. In de grootste kroeg van Nederland zijn optredens te zien van onder meer Guus Meeuwis, BLØF, Frank Boeijen, Within Temptation, Acda en de Munnik en Alain Clark. Het evenement is met ruim 90.000 bezoekers verspreid over zeven avonden volledig uitverkocht. De kaartverkoop voor de editie van 2012 is inmiddels gestart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:51:26 #75
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91706364
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Winnaar reist direct na finale door naar Ahoy voor uniek gastoptreden

THE VOICE WINNAAR BEN SAUNDERS OP DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE!

Amsterdam, 22 januari 2011 – De kersverse winnaar van The Voice Of Holland Ben Saunders maakt vanavond al zijn debuut tijdens De Vrienden van Amstel LIVE!. Nog geen 24 uur na het winnen van de finale zal de zanger zijn opwachting maken voor 15.000 bezoekers in een uitverkocht Ahoy. Geheel in stijl van het evenement zingt Ben Saunders een duet met een van de artiesten. De bloedstollende finale van The Voice Of Holland werd gister door ruim 3,7 miljoen mensen bekeken.
Het is voor het eerst dat de winnaar van een talentenshow direct optreedt op een grootschalig evenement als De Vrienden van Amstel LIVE!. Bierbrouwer Amstel vindt het succes van tv-programma en het daaruit voortvloeiende talent zo uitzonderlijk, dat besloten is de winnaar uit te nodigen voor de resterende zes shows in het vernieuwde Ahoy.

Ben Saunders verheugt zicht op zijn eerste optreden bij De Vrienden van Amstel LIVE!: “Direct na de show hoorde ik dat Amstel mij heeft gevraagd om vanavond naar Ahoy te komen. Daar hoef je natuurlijk niet lang over na te denken. Optreden voor 15.000 mensen in Ahoy is natuurlijk de droom van elke artiest. En je staat ook nog eens op het podium naast de beste artiesten van Nederland, heel erg cool!”

De Vrienden van Amstel LIVE! begon gisteren aan de 13e editie van de concertreeks. In de grootste kroeg van Nederland zijn optredens te zien van onder meer Guus Meeuwis, BLØF, Frank Boeijen, Within Temptation, Acda en de Munnik en Alain Clark. Het evenement is met ruim 90.000 bezoekers verspreid over zeven avonden volledig uitverkocht. De kaartverkoop voor de editie van 2012 is inmiddels gestart.
Dan is hij niet bij het optreden van Dean vanavond??? -O-
Wel leuk voor hem natuurlijk.

Weet iemand waar ik de promo van 'the voice of ...'voor Amerika kan vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')