En ook op alle andere tijdstippen ben je heel erg irritant aanwezig. Jammer.quote:
Hahaha ohh zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Miauw... Zn team is aan het korfballenof naja.. Was ze hebben verloren
nee, we zijn in t openbaar, en hij moet door naar friesland nu :pquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ohh zo![]()
Nou troost hem maar lekker zometeen
Oh maar wat lief dat je dan even bent gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, we zijn in t openbaar, en hij moet door naar friesland nu :p
Wat liev.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, ik kwam vanochtend voorbij de Stadsschouwburg op het Leidseplein. Om 10 uur stonden er al fans van Bobby Farrell
Tuurlijk.. Is om de hoek bij mij.. ( ik heb er vrij voor genomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar wat lief dat je dan even bent gaan kijken
Waarom was ie pissig?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Is om de hoek bij mij.. ( ik heb er vrij voor genomen)
Eindelijk kwam ie bij me... en hij was best pissig...maar vond het wel leuk dat ik er was!
Ik hoop zo dat morgen doorgaat..
Dan snap ik dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat tegenpartije C'tjes in het veld had staan, terwijl het een D wedstrijd was..
Oh hij is coachquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat tegenpartije C'tjes in het veld had staan, terwijl het een D wedstrijd was..
Hij is 12, wat is dit?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hij is coachIk twijfelde even over zijn leeftijd
![]()
Wat gaan jullie morgen, eventueel, doen?
Ja, hij is coach, maar speelt zelf ook hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hij is coachIk twijfelde even over zijn leeftijd
![]()
Wat gaan jullie morgen, eventueel, doen?
Oh het is er ook van dat weer voor. Stormy weather en binnen in bed met kaarsjes, goede films, hapjes (kruumelloos graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij is coach, maar speelt zelf ook hoorHij is 20
Bij mij chillen.. in bed.. lekker filmpjes kijken beetje kusjekroel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |