Er is zo weinig aan te zien. Maar het voordeel vind ik weer dat er niet bij wordt geschreeuwd door de commentatorenquote:
Jawel hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
1,5 liter lijkt me te doen, Disana
Voor bierdrinkers zou het misschien een probleem zijn.quote:
quote:Er zit een tijgertje op mijn monitor, ik was hem een aantal dagen kwijt en hij bleek onder een stoel te liggen; ongetwijfeld was het een kat die zich eraan vergreep!
Geen behoefte aan. Serven zijn ook niet allemaal de grootste lieverdjes hè, dus je had het aan de hand van de beschrijving kunnen wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even naar een hier op Fok! aangeprezen film zitten kijken, "Srpski film". Weerzinwekkende en afgrijselijke beelden. De makers hiervan mogen van mij direct opgepakt worden. En degene die die filmtip hier op Fok! plaatste, een ban voor het leven.
Ik ben volgens mij best wel wat gewend, maar dit....!!![]()
Dit had ik echt niet verwacht, ook niet n.a.v. de beschrijving (al zat er wel een waarschuwing bij m.b.t. kinderen). Zo ontzettend expliciet, te ziek voor woorden. Wat mij betreft wordt in ieder geval die filmtip weggehaald. Het kan echt nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Serven zijn ook niet allemaal de grootste lieverdjes hè, dus je had het aan de hand van de beschrijving kunnen weten
Ik ben ooit, voor de oorlog, op vakantie in Ulcinj geweest in het uiterste puntje van Montenegro. Daar waren Russen en Serviërs niet erg populair maar maakten wel de dienst uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Haha.
Ik zit trouwens naar een VPRO documentaire te kijken, over hoe grond in de Balkan en met name Montenegro verkocht wordt aan rijke Russen. Ik vind dat zo moeilijk: enerzijds is het goed voor de welvaart van sommigen, anderzijds duwt het oude bewoners opzij. Van die patserige boten word ik trouwens helemaal niet goed.
Er staat anders duidelijk dat veel mensen de film uitkotsen en dat het geweld extreem ver gaat. Je was dus gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit had ik echt niet verwacht, ook niet n.a.v. de beschrijving (al zat er wel een waarschuwing bij m.b.t. kinderen). Zo ontzettend expliciet, te ziek voor woorden. Wat mij betreft wordt in ieder geval die filmtip weggehaald. Het kan echt niet
Voor het eerst in mijn leven ook dat ik niet een film af kan kijken
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLX
Hier in Amsterdam zien ze ze graag komen. Ka-tsjing.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef Dementor het volgende:
Russen met veel geld gedragen zich nog steeds als beesten.
Maar Disana, dat is met het hele oostblok gebeurt. Polen, Roemenië, etc. Allemaal westerlingen die er overheen vallen en de autochtonen hebben het nakijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Haha.
Ik zit trouwens naar een VPRO documentaire te kijken, over hoe grond in de Balkan en met name Montenegro verkocht wordt aan rijke Russen. Ik vind dat zo moeilijk: enerzijds is het goed voor de welvaart van sommigen, anderzijds duwt het oude bewoners opzij. Van die patserige boten word ik trouwens helemaal niet goed.
Toen ook al? Er wordt hier ook steeds opgemerkt dat de Russen bot zijn en niet fijn met de lokale bevolking omgaan. Nieuwe rijken hè, dan kun je dat krijgen. Ik vind het wel sneu dat er op sommige plaatsen geen originele bewoner meer over is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ooit, voor de oorlog, op vakantie in Ulcinj geweest in het uiterste puntje van Montenegro. Daar waren Russen en Serviërs niet erg populair maar maakten wel de dienst uit.
Je moet je alleen niet afvragen waar dat geld vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam zien ze ze graag komen. Ka-tsjing.
waar gaat het dan over teun?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even naar een hier op Fok! aangeprezen film zitten kijken, "Srpski film". Weerzinwekkende en afgrijselijke beelden. De makers hiervan mogen van mij direct opgepakt worden. En degene die die filmtip hier op Fok! plaatste, een ban voor het leven.
Maar dat is ook mijn dilemma: het is goed voor hun economie maar weinig mensen profiteren ervan en lokale bewoners hebben het nakijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar Disana, dat is met het hele oostblok gebeurt. Polen, Roemenië, etc. Allemaal westerlingen die er overheen vallen en de autochtonen hebben het nakijken.
Ja, maar ik dacht wel wat te kunnen hebben. Dit gaat echt alle verwachting in negatieve zin te boven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat anders duidelijk dat veel mensen de film uitkotsen en dat het geweld extreem ver gaat. Je was dus gewaarschuwd.
Gek ook dat die Fokker de film een 8 geeft. Ofwel hij heeft een ijzeren maag, ofwel jij bent een overjarige softiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht wel wat te kunnen hebben. Dit gaat echt alle verwachting in negatieve zin te boven.
Ulcinj ligt vlak tegen de grens van Albanië. De bevolking daar is etnisch Albanees maar alle gezag was Servisch. Wij zijn daar beroofd door drie Servische dienstplichtige soldaten maar omdat de getuigen Albanees waren hadden we geen pot om op te staan. Albanezen werden als minder dan beesten beschouwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ook al? Er wordt hier ook steeds opgemerkt dat de Russen bot zijn en niet fijn met de lokale bevolking omgaan. Nieuwe rijken hè, dan kun je dat krijgen. Ik vind het wel sneu dat er op sommige plaatsen geen originele bewoner meer over is.
Ik weet het niet, maar ik denk dat wanneer iemand van Fok! er naar kijkt dat hij die link onmiddellijk weghaalt. Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit soort beelden niet strafbaar zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek ook dat die Fokker de film een 8 geeft. Ofwel hij heeft een ijzeren maag, ofwel jij bent een overjarige softie
Ik weet het, Albanezen staan niet veel hoger aangeschreven dan zigeuners. En Serviërs zijn niet altijd fijne mensen, dat weet ik van mijn buren die moesten vluchten in de oorlog - mind you, de buurvrouw is zelf Servisch.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ulcinj ligt vlak tegen de grens van Albanië. De bevolking daar is etnisch Albanees maar alle gezag was Servisch. Wij zijn daar beroofd door drie Servische dienstplichtige soldaten maar omdat de getuigen Albanees waren hadden we geen pot om op te staan. Albanezen werden als minder dan beesten beschouwd.
Strafbaar, waarom? Zolang het geen echte scènes zijn, kan vrijwel alles.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik denk dat wanneer iemand van Fok! er naar kijkt dat hij die link onmiddellijk weghaalt. Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit soort beelden niet strafbaar zijn.
En dan niet zeggen welke film het is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gaf laatst ook een filmtip. Nou, reken maar dat degenen die die tip opvolgen een groot deel van die film zitten te janken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan niet zeggen welke film het is?Ik huil niet zo gauw bij films, dus laat maar zien.
Seks met kinderen ook denk je? Zelfs als het gespeeld is (wat trouwens niet zo overkomt)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Strafbaar, waarom? Zolang het geen echte scènes zijn, kan vrijwel alles.
Vorige week nog specifiek naar gevraagd, maar niet op voorraad. Ga ik hem nu e-bestellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gaf laatst ook een filmtip. Nou, reken maar dat degenen die die tip opvolgen een groot deel van die film zitten te janken.
Ja ik ook. Het viel mij op dat het personeel in de hotels en andere horeca zo ongelofelijk ongeinteresseerd was en dat ze zoveel zopen! Maar ja werken voor de staat was dat toen nog.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ooit, voor de oorlog, op vakantie in Ulcinj geweest in het uiterste puntje van Montenegro. Daar waren Russen en Serviërs niet erg populair maar maakten wel de dienst uit.
Oh wacht, daar had je het laatst met iemand anders over. De kritieken onder de trailer zijn allemaal goed, mij lijkt het thema ook wel aantrekkelijk.quote:
Bij het Joegoslavië-tribunaal hoor je bij rechtszaken tegen uitvoerders bijna dagelijks dat soort verhalen. Hele creatieve martelaars daarzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Seks met kinderen ook denk je? Zelfs als het gespeeld is (wat trouwens niet zo overkomt)
Of een vrouw, hangend aan het plafond, alle tanden uit haar mond rammen (bloed, bloed en nog eens bloed), vervolgens een deepthroat plus neus dichtknijpen totdat ze gestikt is?
Hier kan een normaal mens niet naar kijken, alleen sicko's kijken zoiets af.
Ik weet het niet Teun maar met special effects en goede acteurs is heel veel mogelijk. Maar goed, de film is er nou eenmaal en kennelijk is hij niet verboden. Probeer maar gauw aan iets anders te denken, je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Seks met kinderen ook denk je? Zelfs als het gespeeld is (wat trouwens niet zo overkomt)
Of een vrouw, hangend aan het plafond, alle tanden uit haar mond rammen (bloed, bloed en nog eens bloed), vervolgens een deepthroat plus neus dichtknijpen totdat ze gestikt is?
Waarom ga je überhaupt naar zoiets kijken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De moeite waard. Ik had de mijne aan iemand gegeven, heb 'm toch zelf ook maar weer gekocht. Het is voor een goed doel, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorige week nog specifiek naar gevraagd, maar niet op voorraad. Ga ik hem nu e-bestellen.
Nou als jij het al zegt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die beschrijving hier op Fok liet echt niets te wensen over. Ik weet in elk geval dat ik hem niet wil zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom ga je überhaupt naar zoiets kijken?
Of heb je geen korte review gelezen?
Nieuwsgierigheid hè, wil altijd alles weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom ga je überhaupt naar zoiets kijken?
Of heb je geen korte review gelezen?
Alleen het lezen maakt me al misselijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet ook dat er beelden zijn opgedoken van de bevrijding van concentratiekampen in Europa, ik heb wel stukjes gezien maar ik zou niet het geheel willen bekijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid hè, wil altijd alles weten.
Dat ligt er maar aan. Er kan heel veel in een film, ook volgens die beschrijving, nog best het aanzien waard zijn. Maar dit was heel erg expliciet. Dat de meesten er met walging naar gekeken hebben, zoals daar geschreven, zeg mij meestal niet zo heel veel. Maar dit begrijp ik wel van ze.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die beschrijving hier op Fok liet echt niets te wensen over. Ik weet in elk geval dat ik hem niet wil zien.
Als er veel gezopen werd moest je ook niet te lang blijven hangen, dan gingen ze met halve-liter flessen Pivo gooien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het viel mij op dat het personeel in de hotels en andere horeca zo ongelofelijk ongeinteresseerd was en dat ze zoveel zopen! Maar ja werken voor de staat was dat toen nog.
En al die half-afgebouwde (belastingwetgeving) huizen. Het meer van Shkoder (of zoiets) was ook prachtig maar je mocht daar buiten de dorpen de auto niet uit.quote:edit: en dat het zo smerig was overal. Ieder huis zijn eigen vuilnisbelt en miljoenen plastiszakken en tasjes in de op zich best mooie natuur.
Hoe erg dat ook is, daar kan ik heel rustig naar kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet ook dat er beelden zijn opgedoken van de bevrijding van concentratiekampen in Europa, ik heb wel stukjes gezien maar ik zou niet het geheel willen bekijken.
Soldaten die met bulldozers een stapel lijken in een gat duwen...
Zulke beelden laten sporen na, ik geloof ook niet dat films als Saw goed voor een mens zijn.
Ik kan er wel naar kijken maar ik wil het niet, het laat sporen na.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe erg dat ook is, daar kan ik heel rustig naar kijken
Staan in Roemenië ook, die half afgebouwde huizen. Maar dat is van expats die vooral in Italië en Spanje werken. Zodra ze weer wat geld hebben wordt er weer een deel afgebouwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
En al die half-afgebouwde (belastingwetgeving) huizen. Het meer van Shkoder (of zoiets) was ook prachtig maar je mocht daar buiten de dorpen de auto niet uit.
Vaak hoeven ze pas belasting te betalen als het huis af is en wordt de bovenste verdieping nooit afgebouwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staan in Roemenië ook, die half afgebouwde huizen. Maar dat is van expats die vooral in Italië en Spanje werken. Zodra ze weer wat geld hebben wordt er weer een deel afgebouwd.
dien dan een klacht in bij FOK Teun, dat ze de link verwijderenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Dementor het volgende:
De heksen in Roemenië moeten nu ook belasting gaan betalen, wat een bizar land blijft dat zeg.
Moeten waarzeggers hier toch ook? En ja, het is een bizar land, dat wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Dementor het volgende:
De heksen in Roemenië moeten nu ook belasting gaan betalen, wat een bizar land blijft dat zeg.
Ik vind het niet vreemd dat iedereen belasting moet betalen maar dat daar echt mensen wonen die zichzelf als heks zien en ook zo noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moeten waarzeggers hier toch ook? En ja, het is een bizar land, dat wel.
Neuh, feedback wordt in 99 van de 100 gevallen niet gewaardeerd door Danny en veel van zijn companen. Ik kijk wel link uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dien dan een klacht in bij FOK Teun, dat ze de link verwijderen
Op welke gronden? Het is geen verboden film. Er staat overal overduidelijk dat het heel expliciete beelden betreft. Dan is het echt je eigen verantwoordelijkheid als je toch besluit te gaan kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Toverheks het volgende:
dien dan een klacht in bij FOK Teun, dat ze de link verwijderen
Het was trouwens Ada Bojanaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er veel gezopen werd moest je ook niet te lang blijven hangen, dan gingen ze met halve-liter flessen Pivo gooien.
[..]
En al die half-afgebouwde (belastingwetgeving) huizen. Het meer van Shkoder (of zoiets) was ook prachtig maar je mocht daar buiten de dorpen de auto niet uit.
Rroma zigeuners hebben daar in die dorpen ook veelal nog een eigen rechtspraak. Dat is nog veel gekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd dat iedereen belasting moet betalen maar dat daar echt mensen wonen die zichzelf als heks zien en ook zo noemen.
Vanmorgen wat youtube filmpjes bekeken over Roemenië en Vlad (daar wist ik al wat van).
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak hoeven ze pas belasting te betalen als het huis af is en wordt de bovenste verdieping nooit afgebouwd.
Die vergelijking is onzin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Is net zoiets als gaan klagen dat vuur pijn doet als je je vingers in de open haard steekt.
De Sinti in Nederland kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rroma zigeuners hebben daar in die dorpen ook veelal nog een eigen rechtspraak. Dat is nog veel gekker.
Ik dat dat het hier ook stiekem wel gebeurt, maar daar is het "out in the open"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Sinti in Nederland kunnen er ook wat van.
Mwoah ik zie hem wel, er zijn zat kinderen die toch minstens 1 keer even hun vinger in vuur steken uit nieuwsgierigheid. Ook al zeggen alle ouders dat ze het niet moeten doen.quote:
Omdat heel veel mensen bij het minste of geringste gelijk brand roepen, terwijl ik het dan nog goed naar kan kijken. Ik brand mijn vingers niet zo heel snel. Sterker nog, dit is de allereerste keer in mijn leven, dat ik iets niet af kan kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah ik zie hem wel, er zijn zat kinderen die toch minstens 1 keer even hun vinger in vuur steken uit nieuwsgierigheid. Ook al zeggen alle ouders dat ze het niet moeten doen.
Waarom vind je die vergelijking onzin?
Ik zeg ook nergens dat jij een kind bent, maar ik trok de vergelijking door. Dat jij het vaak niet als schokkend ervaart terwijl het merendeel van de mensen dat wel vindt zegt toch denk ik meer iets over jou dan over de brand roepers. Want voor de meeste mensen doet vuur gewoon wel pijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen bij het minste of geringste gelijk brand roepen, terwijl ik het dan nog goed naar kan kijken. Ik brand mijn vingers niet zo heel snel. Sterker nog, dit is de allereerste keer in mijn leven, dat ik iets niet af kan kijken.
Er wordt vaker geroepen dat de beelden schokkend kunnen zijn, bij alle keren dat dat geroepen werd, ervoer ik ze niet als schokkend maar als triest.
Tot slot: ik ben geen kind meer en mijn ouders zijn bijna kinds. Jouw voorbeeld is dan ook nog vreemder.
Ok misschien klopt de vergelijking niet, ook goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die vergelijking klopt logisch gezien ook voor geen meter.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al hadden ze erbij gezet, deze film is heel schokkend, zelfs voor Teun had je waarschijnlijk nog steeds gekeken.
Ga maar gewoon kijken en oordeel dan zelf of zo'n film überhaupt het levenslicht zou mogen zien. Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om die film te kijken en de waarschuwingen in de wind te slaan dat het schokkend is. Waarschijnlijk door je ervaring dat het je vaak wel meevalt. Al hadden ze erbij gezet, deze film is heel schokkend, zelfs voor Teun had je waarschijnlijk nog steeds gekeken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al hadden ze erbij gezet, deze film is heel schokkend, zelfs voor Teun had je waarschijnlijk nog steeds gekeken.
Nee ik ga niet kijken want ik ben gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga maar gewoon kijken en oordeel dan zelf of zo'n film überhaupt het levenslicht zou mogen zien. Ik vind van niet.
Jep, maar dat schreef ik al een paar keer. Ik denk dat ik redelijk veel aankan omdat ik al 48 jaar geen enkel beeld uit de weg ben gegaan. Niet in real en niet in film.quote:
zodra er echte doden en gewonden vallen: doe maar niet. De vraag is dan, is dit toegestaan onder het mom 'tis trucage', blijkbaar wel. . .?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga maar gewoon kijken en oordeel dan zelf of zo'n film überhaupt het levenslicht zou mogen zien. Ik vind van niet.
Ja, ook tegen (soft)drugs en tegen een zondig leven, maar daar trek je je dan weer niet zo heel veel van aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet kijken want ik ben gewaarschuwd.
Een zondig leven, toe zeg!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook tegen (soft)drugs en tegen een zondig leven, maar daar trek je je dan weer niet zo heel veel van aan
nou ik ben al dagen van slag door het kijken naar p r de vries, dus ik ben gaan maatstaf. Jouw referentiekader is veel groter, er zijn er genoeg met jou die er onpasselijk van worden, maar ja, t mag blijkbaar wel. . .quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar dat schreef ik al een paar keer. Ik denk dat ik redelijk veel aankan omdat ik al 48 jaar geen enkel beeld uit de weg ben gegaan. Niet in real en niet in film.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook tegen (soft)drugs en tegen een zondig leven, maar daar trek je je dan weer niet zo heel veel van aan
Ik weet het niet Marrije, maar een gedrogeerde vader die niet weet dat hij zijn eigen kind (die onder een deken ligt) anaal aan het verkrachten is en waarbij je het bloed uit dat kind z'n anus ziet lopen en waarbij aan het einde de veroorzaker de deken van het kind afhaalt zodat hij plots met z'n zoon wordt geconfronteerd. En naast dat kind ligt z'n vrouw en de moeder van dat kind, ook afgedekt met een deken, en die wordt door de gedrogeerde broer uitgewoond, dat krijgt hij op het eind ook plots te zien. Nou ja, de tekst is maar tekst, de beelden zeggen veel meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodra er echte doden en gewonden vallen: doe maar niet. De vraag is dan, is dit toegestaan onder het mom 'tis trucage', blijkbaar wel. . .?
Het heeft er zoveel mee te maken dat jij zegt dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. Ik zet daar tegenover dat iedereen gewaarschuwd wordt op velerlei gebieden, zich daar niet zoveel van aantrekt en een eigen inschatting maakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Jij loopt hier te klagen over een film en ik geef aan dat je er zelf voor kiest om te kijken.
Als ik hier ga lopen klagen over (soft) drugs en mijn zondige leven mag jij zeggen dat ik gewaarschuwd was. Ok?
Mensen die dergelijke dingen bedenken hebben toch wel een verdomd zieke geest! Mensen die genieten door ernaar te kijken zo mogelijk een nog ziekere.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet Marrije, maar een gedrogeerde vader die niet weet dat hij zijn eigen kind (die onder een deken ligt) anaal aan het verkrachten is en waarbij je het bloed uit dat kind z'n anus ziet lopen en waarbij aan het einde de veroorzaker de deken van het kind afhaalt zodat hij plots met z'n zoon wordt geconfronteerd. En naast dat kind ligt z'n vrouw en de moeder van dat kind, ook afgedekt met een deken, en die wordt door de gedrogeerde moeder uitgewoond, dat krijgt hij op het eind ook plots te zien. Nou ja, de tekst is maar tekst, de beelden zeggen veel meer.
Of een bevalling waarbij het kind uit de baarmoeder gehaald wordt en gelijk na een tik op de billen om hem te laten huilen wordt verkracht, terwijl de moeder toe zit te kijken. Alles redelijk pontificaal in beeld.
Ik denk er het mijne over.
En ik heb het over de mensen die daarna gaan lopen klagen omdat ze vonden dat de waarschuwingen wel eens niet op hun zouden kunnen slaan omdat ze wel wat gewend zouden zijn. Ik rook, en ik weet dat dat risico's met zich mee brengt. Mocht ik longkanker krijgen dan zal ik er wel ontzettend van balen maar ik denk niet dat ik dan ga roepen: oh maar ze waarschuwen wel vaker ergens voor maar dat gaat 9 van de 10 keer niet voor mij op.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het heeft er zoveel mee te maken dat jij zegt dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. Ik zet daar tegenover dat iedereen gewaarschuwd wordt op velerlei gebieden, zich daar niet zoveel van aantrekt en een eigen inschatting maakt.
Ik word er echt een beetje misselijk van, maar ik hou mezelf maar voor dat het een wassen pop was oid. Want als het echt was geweest dan was de film wel verboden geweest. Ok, blijft ziek natuurlijk maar niet waar gebeurd. En ergens op de wereld gebeurt het misschien wel echt. . .je kunt het tenslotte zo gek niet bedenken of het gebeurtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet Marrije, maar een gedrogeerde vader die niet weet dat hij zijn eigen kind (die onder een deken ligt) anaal aan het verkrachten is en waarbij je het bloed uit dat kind z'n anus ziet lopen en waarbij aan het einde de veroorzaker de deken van het kind afhaalt zodat hij plots met z'n zoon wordt geconfronteerd. En naast dat kind ligt z'n vrouw en de moeder van dat kind, ook afgedekt met een deken, en die wordt door de gedrogeerde broer uitgewoond, dat krijgt hij op het eind ook plots te zien. Nou ja, de tekst is maar tekst, de beelden zeggen veel meer.
Of een bevalling waarbij het kind uit de baarmoeder gehaald wordt en gelijk na een tik op de billen om hem te laten huilen wordt verkracht, terwijl de moeder toe zit te kijken. Alles redelijk pontificaal in beeld.
Wat zeur je toch over klagen. Ik zeg dat ik niet begrijp dat die film hier geplaatst mag worden omdat hij heel erg is. Ik zeg dat ik hem niet af kon kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik heb het over de mensen die daarna gaan lopen klagen omdat ze vonden dat de waarschuwingen wel eens niet op hun zouden kunnen slaan omdat ze wel wat gewend zouden zijn. Ik rook, en ik weet dat dat risico's met zich mee brengt. Mocht ik longkanker krijgen dan zal ik er wel ontzettend van balen maar ik denk niet dat ik dan ga roepen: oh maar ze waarschuwen wel vaker ergens voor maar dat gaat 9 van de 10 keer niet voor mij op.
Jep, ik ga de volgende film kijken, Greenbergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:02 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we het ook over iets leuks hebben?
ik ook. . .quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kuch... ik ga effe iets anders doen
okequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, feedback wordt in 99 van de 100 gevallen niet gewaardeerd door Danny en veel van zijn companen. Ik kijk wel link uit.
Het is best warm buiten, vandaagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:02 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we het ook over iets leuks hebben?
zieke mensen en het doodschoppen niet waard walgelijk gewoonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet Marrije, maar een gedrogeerde vader die niet weet dat hij zijn eigen kind (die onder een deken ligt) anaal aan het verkrachten is en waarbij je het bloed uit dat kind z'n anus ziet lopen en waarbij aan het einde de veroorzaker de deken van het kind afhaalt zodat hij plots met z'n zoon wordt geconfronteerd. En naast dat kind ligt z'n vrouw en de moeder van dat kind, ook afgedekt met een deken, en die wordt door de gedrogeerde broer uitgewoond, dat krijgt hij op het eind ook plots te zien. Nou ja, de tekst is maar tekst, de beelden zeggen veel meer.
Hier gisteren 14 graden! Was een hele overgang na al die kouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is best warm buiten, vandaag
Ja lekker makkelijk om het zo af te doen. Jij verbaast je erover dat die film mag, want als jij hem al niet af kan kijken.. Nou kennelijk mag die film. Dan rest alleen nog de waarschuwingen te lezen en te besluiten of je hem wel of niet kijkt. Jij keek hem wel. En dan moet de link opeens weg?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zeur je toch over klagen. Ik zeg dat ik niet begrijp dat die film hier geplaatst mag worden omdat hij heel erg is. Ik zeg dat ik hem niet af kon kijken.
Julie zeuren over degene die die tekst plaatst en ik kan mij niet aan de indruk omtrekken dat je er vooral daarom op doorgaat.
Ieder ander die hetzelfde gepost zou hebben zou met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid compleet andere reacties hebben gekregen, maar sommigen beginnen gelijk over mij in plaats van over die film zelf.
Wat heeft Mart weer een afzichtelijke trui aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
wat was dat vroeger een lekker ding die Rintje Ritsma, maar ook voor hem helaas hij wordt ook een dagje ouder, al is het nog wel steeds een lekker ding
De mensen hier leven gelijk weer op straat. Ik liep me af te vragen hoeveel nationaliteiten ik op dat kleine stukje tegengekomen ben. Ik denk wel een stuk of 40.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier gisteren 14 graden! Was een hele overgang na al die kou
is toch een vest???/ oh ff gluren straks wat een leuke meid is die Annie he, spontaan enzo maar wil Ria helemaal geen side kick meer wezen van Mart????quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat heeft Mart weer een afzichtelijke trui aan
Anniquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch een vest???/ oh ff gluren straks wat een leuke meid is die Annie he, spontaan enzo maar wil Ria helemaal geen side kick meer wezen van Mart????
ik schrijf het op zijn Fries he hahahah ja ze woond nu tussen de koeien met haar its.quote:
Daar is een toepasselijke motivational voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan er wel naar kijken maar ik wil het niet, het laat sporen na.
Ids is net zo'n Fries als ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik schrijf het op zijn Fries he hahahah ja ze woond nu tussen de koeien met haar its.
Schrijf ik Ids ook nog verkeerd of is Its/Ids geen fries.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ids is net zo'n Fries als ik.
What has been seen cannot be...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is een toepasselijke motivational voor.
Ids, da's wel een Friese naam.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schrijf ik Ids ook nog verkeerd of is Its/Ids geen fries.
Welnee, bij de kersteditie van het DvhN zat een bijlage met reportages over verschillende mensen. En dus ook eentje over haar. Ze woont en werkt ongeveer drie weken per maand in Salzburg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik schrijf het op zijn Fries he hahahah ja ze woond nu tussen de koeien met haar its.
Net een tikkie aangenamer dan die film hierboven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
What has been seen cannot be...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Net een tikkie aangenamer dan die film hierboven.
Hey, hoe laat bende gij in die pub dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Net een tikkie aangenamer dan die film hierboven.
Nog 1 kind hier, die vertrekt morgen weer richting Groningen en hoopt nu eens zonder vertragingen aan te komen. Volgende week ben ik veel alleen dus dan ga ik er eens lekker voor zitten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef Toverheks het volgende:
al de doornvogels gekeken Spuitje?? of zijn de kinderen er nog.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nog 1 kind hier, die vertrekt morgen weer richting Groningen en hoopt nu eens zonder vertragingen aan te komen. Volgende week ben ik veel alleen dus dan ga ik er eens lekker voor zitten!
U bent duidelijk niet op de hoogte van het werk van Uwe Boll.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor het eerst in mijn leven ook dat ik niet een film af kan kijken
Maar lelijk is het welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
Schrutzzzzzzzzzzzz Mart heeft een vest aan geen trui heb ff goed gekeken
Gast, doe een rondje internet en je komt ziekere shit tegen die NIET in scene is gezetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, doe een rondje internet en je komt ziekere shit tegen die NIET in scene is gezet![]()
Ik raad je bij deze ten zeerste af Ichi The Killer te kijken, die overigens netjes tussen mijn dvd's staat hier.
Dat komt omdat de gemiddelde filmkijkert een fucking pussy is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er wordt vaker geroepen dat de beelden schokkend kunnen zijn, bij alle keren dat dat geroepen werd, ervoer ik ze niet als schokkend maar als triest.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, doe een rondje internet en je komt ziekere shit tegen die NIET in scene is gezet![]()
Ik raad je bij deze ten zeerste af Ichi The Killer te kijken, die overigens netjes tussen mijn dvd's staat hier.
Ik heb 1730 afgesproken, dan gaan we iets eten en daarna naar Herr O'Connells stulpje!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hoe laat bende gij in die pub dan?
Zo heb ik onlangs een fleece-trui gekocht, die zou ik het liefst iedere dag aan hebben, zo lekker warm is die.quote:
Vest of jas en ik vind het een lelijk ding. Doet me aan een postzak denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
Schrutzzzzzzzzzzzz Mart heeft een vest aan geen trui heb ff goed gekeken
Ik check net de trailer, ik zie iets van een verkrachting en iemand met stokjes in zijn voorhoofd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je Ichi The Killer? Omdat het een toffe film is.
Hoe laat schat je daar zo'n beetje aan te komen met de dames? Uurtje of zeven/half acht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb 1730 afgesproken, dan gaan we iets eten en daarna naar Herr O'Connells stulpje!
Kecke film toch? Als je in de eerste 5 minuten iemand zit klaarkomen op een vrouw die in elkaar gebeukt wordt door haar man weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik weet er weinig meer van behalve dat ie wel smerig was, maar wat teun hierboven beschrijft tart alles. Want dat was zo te lezen: brainstormen wat het állerziekste is wat je kan bedenken, en daar dan een film over maken. En dan nog hopen dat het allemaal in scene is gezet trouwens..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar zolang je niet zo een trekmaaraandeken van Blokker koopt is ook fleece, FANN heeft zo een snuggelding met bijpassende slofjes hahah en elke keer als ik zo een ding zie liggen in de winkel moet ik aan FANN denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs een fleece-trui gekocht, die zou ik het liefst iedere dag aan hebben, zo lekker warm is die.
Ze hangen ook een gast op met haken in zijn rug en gieten vervolgens frituurvet over zijn kop.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik check net de trailer, ik zie iets van een verkrachting en iemand met stokjes in zijn voorhoofd.
KPN is de hoofdsponsor, zeker?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vest of jas en ik vind het een lelijk ding. Doet me aan een postzak denken
Ja zoiets! Zal wel eerder half acht worden denk ik, want meerdere desserts.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe laat schat je daar zo'n beetje aan te komen met de dames? Uurtje of zeven/half acht?
Als je daar voor de lol naar kijkt spoor je echt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hangen ook een gast op met haken in zijn rug en gieten vervolgens frituurvet over zijn kop.
Ach, het is allemaal martelporno. Net als Hostel en helaas sinds deel 3 ook Saw. Pukkelpuberts vinden dat stoer enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet er weinig meer van behalve dat ie wel smerig was, maar wat teun hierboven beschrijft tart alles. Want dat was zo te lezen: brainstormen wat het állerziekste is wat je kan bedenken, en daar dan een film over maken. En dan nog hopen dat het allemaal in scene is gezet trouwens..
Zo denk ik over Champions League voetbal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je daar voor de lol naar kijkt spoor je echt niet.
Het is wel de dag van kromme vergelijkingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo denk ik over Champions League voetbal.
Ik moet 'm nog steeds kijken. Nog niet de juiste stemming ervoor gehad. Maar is in zijn genre wel een klassieker die ik wil bezitten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kecke film toch? Als je in de eerste 5 minuten iemand zit klaarkomen op een vrouw die in elkaar gebeukt wordt door haar man weet je tenminste waar je aan toe bent.
Niets voor softe Teuntje though :3
Ja..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal martelporno. Net als Hostel en helaas sinds deel 3 ook Saw. Pukkelpuberts vinden dat stoer enzo.
Dat was geen vergelijking, ik denk letterlijk "Als je daar voor de lol naar kijkt spoor je echt niet" als ik zie hoe mensen moeilijk zitten doen om zo'n raar nietszeggend toernooitje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is wel de dag van kromme vergelijkingen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik volgens mij ook bijzonder weinig gore/horror films heb gezien waar pedofilie een grote rol speelt. Maar qua abartige martel/verkrachtings shit denk ik dat die film van Teun geen hol voorstelt bij de gemiddelde Japhorror.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja..
Maar ook hostel komt nog niet in de búúrt van wat hierboven staat.
Anyway: het is nooit echt mijn genre geweest, tenminste niet als er de hele film om martelen draait.
Nou, je bent dus gewaarschuwd. Een van de eerste dingen die je ziet is een chick die helemaal verrot geslagen wordt door haar vriendje en iemand die daar buiten naar staat te kijken terwijl hij wild staat te worstsjorren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds kijken. Nog niet de juiste stemming ervoor gehad. Maar is in zijn genre wel een klassieker die ik wil bezitten.
Ik vind het kijken naar voetbal toch echt iets anders dan naar die troep kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was geen vergelijking, ik denk letterlijk "Als je daar voor de lol naar kijkt spoor je echt niet" als ik zie hoe mensen moeilijk zitten doen om zo'n raar nietszeggend toernooitje.
Ach, het zijn maar films. En meestal zijn de effecten zo bagger dat het eerder humoristisch dan ranzig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het kijken naar voetbal toch echt iets anders dan naar die troep kijken.
Dat mensen obsessief over 22 man en een leren bal kunnen worden kan ik wel begrijpen.
Het is dat je "(de originele uiteraard)" er récht achteraan hebt gezet anders was ik ontzettend gaan scheldenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Hij staat nu nog heel braaf tussen House of Wax (de originele uiteraard) en In cold blood. Ja, ik alfabetiseer mijn films.
Heb je voor een beetje verkrachting dan nog effecten nodig?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar films. En meestal zijn de effecten zo bagger dat het eerder humoristisch dan ranzig is.
Ik zal me er binnenkort op een donkere avond eens aan wagen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, je bent dus gewaarschuwd. Een van de eerste dingen die je ziet is een chick die helemaal verrot geslagen wordt door haar vriendje en iemand die daar buiten naar staat te kijken terwijl hij wild staat te worstsjorren.
Niveautje hoor, die film. Ik heb 'm denk ik een keer of 5 gezien
Vandaar. Voordat iemand denkt dat ik een Paris Hilton vehikel in mijn collectie heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is dat je "(de originele uiteraard)" er récht achteraan hebt gezet anders was ik ontzettend gaan schelden
Wat is de juiste stemming dan voor zo'n film?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds kijken. Nog niet de juiste stemming ervoor gehad. Maar is in zijn genre wel een klassieker die ik wil bezitten.
Nou die zal ook wel grof zijn, maar "geen hol voorstelt".... ik bedoel, hoeveel erger kun je het nog maken dan een pasgeboren baby verkrachten, een vrouw laten stikken in een stijve pik terwijl ze niet kan bijten omdat haar tanden uit haar mond zijn geramd, en inzoemen op een bloedende anus van een jongetje dat net door zijn vader is verkacht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik volgens mij ook bijzonder weinig gore/horror films heb gezien waar pedofilie een grote rol speelt. Maar qua abartige martel/verkrachtings shit denk ik dat die film van Teun geen hol voorstelt bij de gemiddelde Japhorror.
Als je al niet tegen een ruige verkrachting kan vallen er ook een hoop niet gore/horror films af. Hoe de hell moet een film je emotioneel meeslepen als ze geen afgrijselijke dingen in beeld mogen brengen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je voor een beetje verkrachting dan nog effecten nodig?
Lijkt me niet toch?
Of is de angst op het gezicht van het slachtoffer gemaakt met CGI?
Ach, al staat Alone in the Dark van fucking Uwe Boll erop, Vincent Price negates all negative effects.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar. Voordat iemand denkt dat ik een Paris Hilton vehikel in mijn collectie heb.
Het is trouwens wel een double billing. De fifties House of Wax met Vincent Price en de nog originelere versie uit 1933.
Hurr durrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:58 schreef hondjes het volgende:
En daar haal je plezier uit..gatverdamme.
Ben weg, gewoon naar mijn kleinkinderen, en wie ze aanraakt kan een kogel door zijn kop krijgen.
doei
Exact datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet er weinig meer van behalve dat ie wel smerig was, maar wat teun hierboven beschrijft tart alles. Want dat was zo te lezen: brainstormen wat het állerziekste is wat je kan bedenken, en daar dan een film over maken. En dan nog hopen dat het allemaal in scene is gezet trouwens..
Een kratje bier en een paar vrienden naast je op de bank.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is de juiste stemming dan voor zo'n film?
Prima?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Ian, ga hem kijken en zeg dan of je het verantwoord beeldmateriaal vindt
Ik heb laatst nog een tv serie gezien met een verkrachtingsscène, daar was ik niet echt blij mee maar het kon niet anders vanwege de verhaallijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je al niet tegen een ruige verkrachting kan vallen er ook een hoop niet gore/horror films af. Hoe de hell moet een film je emotioneel meeslepen als ze geen afgrijselijke dingen in beeld mogen brengen?
Ga dan gewoon lekker Leslie Nielssen films zitten kijken.
Zwart! Of zin in over the top-gedoe waar ik de humor dan ook wel weer in zie want het is fillum ome Willem. Maar de synopsis van die eerder genoemde film zou me echt geen trigger geven die te willen zien. Ziekmakende pedofilie vind ik ook fake ziekmakend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
Wat is de juiste stemming dan voor zo'n film?
500 honderd soldaten dood kan ik naar kijken, maar zo'n enkele scene maakt gelukkig nog wel genoeg indruk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook een watje hoor qua geweld in films, ik vond de verkrachtingsscene in Irriversible met Monica Bellucci al verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]
Nog niet gezien maar ik weet wel dat die scène ook heel veel stof heeft doen opwaaien. Niet zo vreemd dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook een watje hoor qua geweld in films, ik vond de verkrachtingsscene in Irriversible met Monica Bellucci al verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]
Want dat ik dat soort films heb gezien betekent automagisch dat jij een oordeel kan vellen over wat ik allemaal kijk, hurr durrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een tv serie gezien met een verkrachtingsscène, daar was ik niet echt blij mee maar het kon niet anders vanwege de verhaallijn.
Maar blijf vooral dat soort rommel kijken, het zal je enorm goed doen.
Voor zover ik me kan herinneren wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart! Of zin in over the top-gedoe waar ik de humor dan ook wel weer in zie want het is fillum ome Willem. Maar de synopsis van die eerder genoemde film zou me echt geen trigger geven die te willen zien. Ziekmakende pedofilie vind ik ook fake ziekmakend.
Dat soort scènes laat Itchi achterwege, Ian?
Schijnbaar kijk jij naar dat soort films en heb je er nog verstand van ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want dat ik dat soort films heb gezien betekent automagisch dat jij een oordeel kan vellen over wat ik allemaal kijk, hurr durr
Ik wil graag weten waar ik het over heb voordat ik serieus een raar oordeel ga zitten schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar kijk jij naar dat soort films en heb je er nog verstand van ook.
Dan mag ik aannemen dat je er meer hebt gezien.
Ik hoef dat soort troep niet volledig te zien om te weten dat het schadelijk is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag weten waar ik het over heb voordat ik serieus een raar oordeel ga zitten schreeuwen.
Graag zelfs, helaas doen die het niet zo goed meer tegenwoordig. Ik zou ook graag weer (heb ik al een tijd lang gedaan) in een bioscoop werken, maar die zitten hier niet in de buurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Dementor het volgende:
Je kunt nog altijd in een videotheek gaan werken!
Jij denkt dat ik na 5x Ichi The Killer damaged goods ben?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoef dat soort troep niet volledig te zien om te weten dat het schadelijk is.
Breda.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag zelfs, helaas doen die het niet zo goed meer tegenwoordig. Ik zou ook graag weer (heb ik al een tijd lang gedaan) in een bioscoop werken, maar die zitten hier niet in de buurt.
Nee, maar ik denk wel dat als iemand genoeg van dat soort films ziet er wat aan over houd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik na 5x Ichi The Killer damaged goods ben?
Dan werk je toch gewoon minder uur per dag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet te doen als ik om 1 uur 's nachts nog naar huis wil.
Ja, want die bioscoop eigenaar gaat nóg iemand aannemen voor de laatste 2 uur werken omdat meneer _Nick op tijd naar huis wil.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon minder uur per dag?
Ik denk van niet, je zou enorm op je flikker krijgen van Meraquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik na 5x Ichi The Killer damaged goods ben?
Onzin, als ik mensen vermoord of martel is dat niet omdat ik Ichi the Killer te vaak heb gekeken. Ik martel en moord omdat het de enige manier is waarop ik nog een erectie kan krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat als iemand genoeg van dat soort films ziet er wat aan over houd.
Al zijn het maar rare gedachtes.
Een beetje bioscoop heeft meerdere mensen in dienst die niet allemaal op dezelfde tijdstippen werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want die bioscoop eigenaar gaat nóg iemand aannemen voor de laatste 2 uur werken omdat meneer _Nick op tijd naar huis wil.
Mwoah, dan moet er toch al aardig iets mis zijn in je hersenpan, wil zo'n film je over the edge jagen. Gezonde mensen kunnen over het algemeen aardig relativeren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Dementor het volgende:
Ik hoef dat soort troep niet volledig te zien om te weten dat het schadelijk is.
De bioscoop meneer kan toch een uur eerder sluiten, misschien dat dan nog niet alle films zijn afgelopen, maar dat is dan jammer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want die bioscoop eigenaar gaat nóg iemand aannemen voor de laatste 2 uur werken omdat meneer _Nick op tijd naar huis wil.
I know, maar ook afwisselende shifts. Dus af en toe ben je vroeg klaar, af en toe laat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een beetje bioscoop heeft meerdere mensen in dienst die niet allemaal op dezelfde tijdstippen werken.
Maar waarom zou je dat soort films willen zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet er toch al aardig iets mis zijn in je hersenpan, wil zo'n film je over the edge jagen. Gezonde mensen kunnen over het algemeen aardig relativeren.
Een van mijn favoriete boeken is American Psycho. Nog nooit de behoefte gevoeld iemand beestachtig af te slachten.
Misschien een idee om naar een stad te verhuizen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I know, maar ook afwisselende shifts. Dus af en toe ben je vroeg klaar, af en toe laat.
Nogmaals, ik heb het al gedaan dus ik weet enigszins hoe het werkt.
Ik heb American Psycho 2 nog liggen, met Mila Kunis in de hoofdrolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet er toch al aardig iets mis zijn in je hersenpan, wil zo'n film je over the edge jagen. Gezonde mensen kunnen over het algemeen aardig relativeren.
Een van mijn favoriete boeken is American Psycho. Nog nooit de behoefte gevoeld iemand beestachtig af te slachten.
*zuchtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een beetje bioscoop heeft meerdere mensen in dienst die niet allemaal op dezelfde tijdstippen werken.
Ik zit net lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien een idee om naar een stad te verhuizen?
Dat we daar nooit aan hebben gedacht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien een idee om naar een stad te verhuizen?
Het zag er hier vanochtend/vanmiddag echt uit alsof we naast Mount Doom wonen maar het is bijgetrokken en best lekker nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Laysa het volgende:
wat een verademing dit weer...letterlijk en figuurlijk...Ik kan gewoon weer beter ademhalen buiten
Hey, hoe is het met jou en met je kleine man?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh, 1066... slag bij Hastings, reden genoeg voor een post
Ja dat zal best, mijn COPD-zus zei dat ook alquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Laysa het volgende:
wat een verademing dit weer...letterlijk en figuurlijk...Ik kan gewoon weer beter ademhalen buiten
In Zweden, of dichter bij huis: Groot Brittannië?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutweer![]()
Het is potdomme 8 januari en maar liefst 10 graden buiten, waar blijft de sneeuw?
De inval door Willem de Bastaard, de zoon van Robert de Duivel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh, 1066... slag bij Hastings, reden genoeg voor een post
Omdat mensen van nature nieuwsgierig zijn? Naar alles? Ik in ieder geval wel, wil graag van zaken die ik tegenkom dingen weten. Natuurlijk heb je dan drempels die je behoeden voor het één en ander, maar het hangt van de persoon af waar ze liggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat soort films willen zien?
Het is gewoon warmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zag er hier vanochtend/vanmiddag echt uit alsof we naast Mount Doom wonen maar het is bijgetrokken en best lekker nu
Ja zo is het geen straf om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zal best, mijn COPD-zus zei dat ook al
Ik denk vooral dat laatste, ik ben ook nieuwsgierig maar lang niet naar alles.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat mensen van nature nieuwsgierig zijn? Naar alles? Ik in ieder geval wel, wil graag van zaken die ik tegenkom dingen weten. Natuurlijk heb je dan drempels die je behoeden voor het één en ander, maar het hangt van de persoon af waar ze liggen.
Waarom wil jij oorlogfilms kijken? Is toch ook niet leuk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah, ik vind het wel even lekker dit weer. Vooral met die wind, ik hou van windquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
In Zweden, of dichter bij huis: Groot Brittannië?
Ik kijk niet alle oorlogsfilms, er moet een goed verhaal inzitten wat de film kan dragen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom wil jij oorlogfilms kijken? Is toch ook niet leuk?
Waarom niet? Omdat het genre je fascineert, bijvoorbeeld. Omdat het zo over de top is dat het weer grappig wordt. Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel beweegredenen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Dementor het volgende:
Om de dwaasheid ervan in te zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom wil jij oorlogfilms kijken? Is toch ook niet leuk?
Die van mij bij peter r de vries, ik kijk niet eens naar boksen, afgrijselijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat mensen van nature nieuwsgierig zijn? Naar alles? Ik in ieder geval wel, wil graag van zaken die ik tegenkom dingen weten. Natuurlijk heb je dan drempels die je behoeden voor het één en ander, maar het hangt van de persoon af waar ze liggen.
Bij de uitvaart van Bobby Farell?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
JVlemmix Ben in amsterdam het bananenlied aan het zingen. ..lekker. Lekker http://twitpic.com/3o5ftq
2 minutes ago
Mwah ik kan iets als de stoeprandscene in American History X met de beste wil van de wereld niet grappig vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het genre je fascineert, bijvoorbeeld. Omdat het zo over de top is dat het weer grappig wordt. Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel beweegredenen.
Ik heb ook een morbide fascinatie voor serial killers. Maar ik word echt geen Rostov Ripper.
En ik vind heftige films boeiend maar kan ook wegzwijmelen bij It's a wonderful life. Ook dat is allemaal niet zo zwart/wit. Die laatste film is dat dan weer wel.
Dat weet je ook niet van tevoren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk niet alle oorlogsfilms, er moet een goed verhaal inzitten wat de film kan dragen.
Heb je het boek al eens gelezen? Zoveel beter dan de film.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb American Psycho 2 nog liggen, met Mila Kunis in de hoofdrol
Ik ben een beetje bang om te gaan kijken omdat je gewoon wéét dat het een kut sequel is
Daarom vind ik Kill Bill ook geweldig, die is zo over de top dat het grappig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het genre je fascineert, bijvoorbeeld. Omdat het zo over de top is dat het weer grappig wordt. Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel beweegredenen.
Ik heb ook een morbide fascinatie voor serial killers. Maar ik word echt geen Rostov Ripper.
En ik vind heftige films boeiend maar kan ook wegzwijmelen bij It's a wonderful life. Ook dat is allemaal niet zo zwart/wit. Die laatste film is dat dan weer wel.
Jawel, IMDB.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet je ook niet van tevoren.
Totaal andere film, ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
Mwah ik kan iets als de stoeprandscene in American History X met de beste wil van de wereld niet grappig vinden
Da's natuurlijk prima, en dan kijk je gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Marrije het volgende:
Ik ben echt een ei op dat gebied, ik kan er gewoon niet tegen
Dat vond ik ook een afschuwelijke scène maar een film als "Salo, de 120 dagen van Sodom" van Passolini, vond ik dan wel weer fascinerend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah ik kan iets als de stoeprandscene in American History X met de beste wil van de wereld niet grappig vinden
niet via pm verder gaan dames, ik wil het ook wel wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met jou en met je kleine man?
En hoe is de grote man met zijn kleine broer?
Het werd vannacht al gezegd, Teun is eigenlijk een watjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's natuurlijk prima, en dan kijk je gewoon niet.
Iets wat Teun had moeten doen
Niet eens een béétje te vergelijken met het soort gore wat we bespreken. Daar heeft de afgrijselijke agressie een héél ander doel en is het m.i. perfect gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik check films op o.a IMDB voordat ik ze kijk.quote:
Mag ik je een héél eerlijke tip geven? Kijk deel 1 en laat het daarbij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vind ik Kill Bill ook geweldig, die is zo over de top dat het grappig is.
Ik moest nooit iets van de Saw-films hebben, maar ik zal laatst een stukje, volgens mij was het Saw 4 en ik ga ze binnekort toch allemaal maar kijken, ben gefascineerd.
Doet hij er dan ook een dansje bij?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de uitvaart van Bobby Farell?
Ja, die film is echt cult. Decadentie ten top. Net als Calligula trouwens, waar penissen worden afgesneden voor je ogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een afschuwelijke scène maar een film als "Salo, de 120 dagen van Sodom" van Passolini, vond ik dan wel weer fascinerend.
ik kijk er inderdaad gewoon niet naar want dagen, wat zeg ik, weken later spookt het nog door mn hoofd. Ik ben er niet tegenop gewassen. Maar ik krijg hier wel het idee dat ik de enige ben hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit gezien bij een kinderprogramma met Yvon Jaspers, zo'n co-productie met België was dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vanochtend kokhalsneigingen toen ik een scène uit Metropolis zag (het televisieprogramma, niet de geweldige film) waarin een vrouw haar ochtendurine opdronk.
Ik bedoel maar.
Halloween2001 heb ik nooit gezien, misschien moet ik die eerst kijken danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik je een héél eerlijke tip geven? Kijk deel 1 en laat het daarbij.
Of je moet het niveau van HALLOWEEN2001 leuk vinden.
Rare, half gemene, opmerking. Dementor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik check films op o.a IMDB voordat ik ze kijk.
Ik heb namelijk niet de hele dag de tijd om zomaar wat te kijken.
Waterworld nog nooit gezien? Eerste wat Kevin doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vanochtend kokhalsneigingen toen ik een scène uit Metropolis zag (het televisieprogramma, niet de geweldige film) waarin een vrouw haar ochtendurine opdronk.
Ik bedoel maar.
Ik laat IMDB niet het eindoordeel vellen wat betreft het wel/niet kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rare, half gemene, opmerking. Dementor.
Ik raad je aan om even een film die je zelf geweldig vind op te zoeken op IMDB en dán even de reviews te lezen. IMDB is m.i. een héél slechte manier om een film in te schatten.
Handiger is bijvoorbeeld een reviewer te vinden die een beetje dezelfde smaak heeft als jij en dáár op of te gaan
¿Que?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rare, half gemene, opmerking. Dementor.
Dat had ik dus met Titanic, dagenlang ben ik verdrietig en depressief geweest en zag ik Jack naar de bodem van de zee zakken. "Don't let go".quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk er inderdaad gewoon niet naar want dagen, wat zeg ik, weken later spookt het nog door mn hoofd. Ik ben er niet tegenop gewassen. Maar ik krijg hier wel het idee dat ik de enige ben hier
Jij en Teunquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk er inderdaad gewoon niet naar want dagen, wat zeg ik, weken later spookt het nog door mn hoofd. Ik ben er niet tegenop gewassen. Maar ik krijg hier wel het idee dat ik de enige ben hier
Voor het carnaval? Daar had hij toch al een liedje voor met een toiletbril of zo iets?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
JVlemmix Ben in amsterdam het bananenlied aan het zingen. ..lekker. Lekker http://twitpic.com/3o5ftq
2 minutes ago
Ik vond die scene van die madamme in haar dure witte jurk die deaudt door de operazaal drijft het meeste impact hebben. In combinatie met de muziek en het feit dat ik 12 was ofzeaux.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik dus met Titanic, dagenlang ben ik verdrietig en depressief geweest en zag ik Jack naar de bodem van de zee zakken. "Don't let go".
Druk met voedingen vooral, en gisteren dacht ik even te gaan winkelen: denkfoutquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met jou en met je kleine man?
En hoe is de grote man met zijn kleine broer?
Ik mis hem, net als de rest van de film discussie, compleet!quote:
En die kindertjes op dat stapelbed, die met papa en mama op de dood gingen liggen wachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond die scene van die madamme in haar dure witte jurk die deaudt door de operazaal drijft het meeste impact hebben. In combinatie met de muziek en het feit dat ik 12 was ofzeaux.
Nee hoor, ik kan er ook niet tegen. Ook niet met series, als het al te eng en bloederig gaat worden kijk ik niet meer en vraag mijn man om me te waarschuwen als het enge voorbij isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je Leslie Nielssen grappig vindt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis hem, net als de rest van de film discussie, compleet!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey....ik moest het echt uitleggen...niet alles zo negatief opvatten meneerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hurrdurrdurr, terug in je kooitje.
Geen PM te zien hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet via pm verder gaan dames, ik wil het ook wel weten
Was de eerste keer écht naar de bioscoop voor mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die kindertjes op dat stapelbed, die met papa en mama op de dood gingen liggen wachten![]()
Ik schiet nog steeds vol van de muziek.
Zei ze, terwijl ze mijn post negatief opvattequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ey....ik moest het echt uitleggen...niet alles zo negatief opvatten meneer
Ofcoursequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ze, terwijl ze mijn post negatief opvatte
Doe je ook even een sneer naar Deisyy dan? Die vatte hem ook verkeerd op, zo te lezenquote:
Dat moet je binnenkort dan maar eens doen, je hebt er toch de tijd voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was de eerste keer écht naar de bioscoop voor mijIk wil 'm ook nog steeds op DVD, "The Titanic", hoewel ik denk dat ik er nu eerder ontzettende facepalm momenten bij ga hebben.
dat deed ik maar fok liet het niet toe....ik werd er uit geflikkerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je ook even een sneer naar Deissy dan? Die vatte hem ook verkeerd op, zo te lezen
Dat het orkest blijft spelen, dat zie je nog wel eens vaker terug in films.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die kindertjes op dat stapelbed, die met papa en mama op de dood gingen liggen wachten![]()
Ik schiet nog steeds vol van de muziek.
Ik ben benieuwd. Ik kan erg kritisch zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je binnenkort dan maar eens doen, je hebt er toch de tijd voor![]()
Ik denk dat het wel mee zal vallen met de facepalm-momenten omdat die film je echt meeneemt naar toen.
Goede muziek in de film vind ik wel essentieel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat het orkest blijft spelen, dat zie je nog wel eens vaker terug in films.
Dat vind ik een mooie scene.
Uitstekend, 's avonds vaak moe en ik moet op tijd slapen. Maar verder geen klachten en het groeit allemaal prima. Maandag weer een check-up bij de VK, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Druk met voedingen vooral, en gisteren dacht ik even te gaan winkelen: denkfout![]()
Vandaag doet m'n lijf het niet meer, gisteren kennelijk toch iets te makkelijk doorgewandeld met de kinderwagen als rollator![]()
Voordeel: het is weekend, dus N. is thuis en kan zoonlief voor me tillen![]()
De grote man is heel voorzichtig met z'n kleine broer maar zit wel heel relaxed met hem op schoot.
Hoe is het met jou, en met je zwangerschap?
Hm...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou ja, ik had niet eens door dat het een sneer was. Ik kan als ik wil de hele dag films kijken, maar ik imdb de films meestal ook voor ze ik kijk. Iemand is hier snel op zijn teentjes getrapt zeg.
quote:
Aan wie zou het hebben gelegen.quote:
Dementor dan eerder?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm...
[..]
[..]
Aan wie zou het hebben gelegen.
Oh je noemt mij een dwaas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dementor dan eerder?![]()
Ga je nu een dwaas beschuldigen van domheid?
Absoluut! Goed voorbeeld vind ik Requiem for a Dream. Fantastische muziek die ze perfect met visuele montages ondersteunen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goede muziek in de film vind ik wel essentieel eigenlijk.
Oeh, een meisjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Uitstekend, 's avonds vaak moe en ik moet op tijd slapen. Maar verder geen klachten en het groeit allemaal prima. Maandag weer een check-up bij de VK, dus ben benieuwd.
Afgelopen maandag een pretecho gehad en we krijgen een meisje.
Fijn dat het op zich goed gaat! En ja, winkelen achter de kinderwagen loopt lekker weg.![]()
Wij zijn er nu vandoor, een vd oppasmeiden speelt in de musical 'Peter Pan', die hebben uitvoering, dus daar gaan we even naar kijken.
Nee, ik noemde mezelf een dwaas, maar als jij je aangesproken voelt, wie ben ik dan om er tegenin te gaan?quote:
quote:
Een cocktail van morpheus en hypnos maakt de geest veel minder scherp. Net als de pijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En verder, waar gaat dit nou over? Ik dacht dat de immer zo scherpe D_K de grap wel had begrepen en hem toch nog even uitgelegd wilde zien.
Mea culpa van mijn kant dan maar
Hoewel die laatste volgens mij wel een retedure OST had, wat ik me ervan herinner.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut! Goed voorbeeld vind ik Requiem for a Dream. Fantastische muziek die ze perfect met visuele montages ondersteunen.
Dat soort kwaliteiten hoef je dan bijvoorbeeld echt niet te zoeken bij Ichi The Killer_!
Heb jij weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoho! Ik ben de domste hier, en nog een linkse uitvreter bovendien
2 namen die overigens niet zouden misstaan in de lijst van 350 nieuwe Pokemonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cocktail van morpheus en hypnos maakt de geest veel minder scherp. Net als de pijn
waar?? in de banenenBarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
2 minutes ago
Dat laatste is dan wel een voordeelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cocktail van morpheus en hypnos maakt de geest veel minder scherp. Net als de pijn
Sta ik boven jou danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoho! Ik ben de domste hier, en nog een linkse uitvreter bovendien
De kip in de frietpan en de friet in de braadpan ;Pquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk de frietenpan en braadpan maar eens uittesten
Is een film over pedofilie niet sowieso "kinderspel"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dappere dodo. Je hoeft die film dan ook niet meer te bekijken, want je gaat hoe dan ook zeggen dat het "kinderspel" is
nee Marrije ik kijk ook niet naar zulke films, echt het woord verkrachting al laat staan bij kinderen, echt als je zulke films maakt ben je ziek en verrot in je hoofd en als je nog in zulke films ook gaat *acteren* net zo ziek in je hoofd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom!?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Marrije ik kijk ook niet naar zulke films, echt het woord verkrachting al laat staan bij kinderen, echt als je zulke films maakt ben je ziek en verrot in je hoofd en als je nog in zulke films ook gaat *acteren* net zo ziek in je hoofd.
Het stompt natuurlijk wel af. 2 Vandaag heeft altijd beelden van dood en verderf tijdens de maaltijd. 20 jaar geleden vond ik het maar zo zo, nu kijk ik er niet eens meer naar. t Zal allemaal wel.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1020885/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verkrachting is niet mijn porno-genre! Doe mij maar gewoon lesbische porno! Twee keer zoveel tieten en de helft minder gelul!
moet ik hier nog serieus antwoord op geven Ian, denk toch eens na, als je al zo een script gaat verzinnen voor een film, dan ben je al ziek hoor, laat staan het laten Acteren, echt ik kan met me hoofd er niet bij dat je zulke films normaal vind.quote:
Ik vind het pure onzin. Het ligt aan het "waarom" het in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik hier nog serieus antwoord op geven Ian, denk toch eens na, als je al zo een script gaat verzinnen voor een film, dan ben je al ziek hoor, laat staan het laten Acteren, echt ik kan met me hoofd er niet bij dat je zulke films normaal vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |