Falafel heb ik ook nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat samen met falafel heb ik nog niet gegeten. Maar je kunt ook niet alles etentrouwens; grappige naam voor zo'n zaak
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te starenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker! Maar die heb ik nu aan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
echt waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
koriander? Laat maar dan, wil t niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
misschien maar verder wel degelijk gekleedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
Ik ging denk ik voor de grill!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Hmm een multifunctionele grill of 3 kaartjes voor Pathe.......
Moeilijk je eigen kerstpakket kiezen....
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
er zit hier een familie zn eigen brood te eten, incl mandarijnen en keukenpapiertjes haha
Picknickenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!
Koriander vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
Het komt neer op wijn en wraps langs de snelweg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PicknickenWijn langs de haven
Of beter Pommeaux langs de haven
Visioenen van Normandie 2009
Water genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden die afvaarten nu ook nog gaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stond een bordje van niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zouden die afvaarten nu ook nog gaan?
Doe je goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. 9,5 km in 1 uur en 50 minuten dus 5,2 km/h of 12000 stappen afgelegdHeerlijk!
Was hier en daar een grote ijsbaan in het bos, moest dus echt van de paden af lopen grote stukken. En er zaten lekker veel klimmetjes in! Het leek wel sporten
Nattig daarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pee, wat is dat nou? Je laat je door een beetje wind en regen tegenhouden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik wilde gaan wandelen, maar het regent hier. Geen zin in. Morgen nieuwe kans
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee, wat is dat nou? Je laat je door een beetje wind en regen tegenhouden?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, je hebt net een post geliked van mij naar een kerel die vrouw wil zijn.
Confguratiescherm - systeemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Hey, domme vraag misschien, maar ik heb momenteel met die IT-gek in huis geen idee meer wat er allemaal op mijn pc staat (hij houdt van installeren en verwijderen geloof ik) en ik weet niet eens wat voor Windows versie ik draaiWaar kan ik die info zien?
Control Panel bedoel je. Je denkt toch niet dat hij ergens Nederlandse versies van installeertquote:
Zoete tranen / tranen van blijdschapquote:
Nah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoete tranen / tranen van blijdschap
Trouwens, de kontfoto's moeten even wachten. Heb m'n nieuwe spijkerbroek een paar dagen aan en ik denk dat ik nog een maatje kleiner kan (W31) ivm ruimte over aan de buik en kont terwijl dit een slim model is, dus die heb ik inmiddels besteld.
Photoshop knippen en plakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Ik wil binnenkort ook eindelijk wel eens een hoge spiegel!
Kan nooit goed kijken of iets leuk bij elkaar staat, want in de douche zie ik mezelf alleen vanaf m'n middel en hoger
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef rijsttafel het volgende:
Nou steer ik kan niet wachten op de foto's.
Drool you a river
Wow, beetje veel waterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's zo'n gedoe elke ochtend om even te kijken of iets leuk staatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef rijsttafel het volgende:
Als je toch foto's gaat nemen, kan je netzogoed de timerfunctie gebruiken.
Een spiegel ophangen ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's zo'n gedoe elke ochtend om even te kijken of iets leuk staat
O, maar dat is waar ook! Kan hij dan niet gewoon zeggen of het goed staat?quote:
Hij zegt toch altijd jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
O, maar dat is waar ook! Kan hij dan niet gewoon zeggen of het goed staat?
Dus waarom nog een spiegel nodig hebben?quote:
Omdat ie vaak al weg is als ik uit bed kom!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus waarom nog een spiegel nodig hebben?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat ie vaak al weg is als ik uit bed kom!
Heb nog me eigen zwembandjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Das veel water idd steer, leg je opblaasboot maar vast klaar
Busje komt zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nog steeds aan t wachten op auto
jij ook! Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:51 schreef DarkElf het volgende:
Bezoek komt er zo aan, fijne middag en avond allemaal verder
Meer eten. Dan gebeurd dat nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
haha waaide net echt 2 meter naar achteren
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Het waait hard hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik moest toch ook nog even een album maken:Y
[ afbeelding ]
In repen snijden, roerbakken in wat olie, schepje bruine suiker erbij, een paar minuten op hoog vuur carameliseren en afblussen met een beetje balsamico, minuutje doorroeren en op het (warme) bordquote:
Ja P. superquote:
njamnjamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Even naar Borisztown gereden om daar bij de zeevishandel Waasdorp een lekker stuk zeebaars te scoren.
Volgende week hebben ze daar verse Skrei. Dus volgende week nog maar eens heen gaan.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Even naar Borisztown gereden om daar bij de zeevishandel Waasdorp een lekker stuk zeebaars te scoren.
Volgende week hebben ze daar verse Skrei. Dus volgende week nog maar eens heen gaan.
lekker op hoog vuur roerbakken en niet te lang...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Keuken gefatsoeneerdWassen opgeborgen in de kast. Kattenbakken verschoond. Woonkamer gefatsoeneerd. Nu ff zitten en dan maar gaan koken. Ben benieuwd naar de spruiten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef AnneX het volgende:
Heerlijke geur van zojuist gebakken Snickerdoodles.
ga je kranten lopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lekker op hoog vuur roerbakken en niet te lang...
Krantentijd
Zonder zo'n TT ook hoorquote:
Oequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef krakkemieke het volgende:
Boter staat op te warmen, zo een foute cake bakken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef krakkemieke het volgende:
Boter staat op te warmen, zo een foute cake bakken.
nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Snickerdoodles officiele CUL SC koekjes?
mn beste vriendje, rubbereendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Boodschapjes gehaald en je waait idd bijna weg buitenMaar koud vond ik het niet, FFT.
Memo, wie gaat je nu helpen verhuizen met een bus?
Steer, ik heb nog nooit snickerdoodles gebakken en ga het ook niet doen. Vind ze niet zo bijzonder eerlijk gezegd
Wat lief van hemquote:
Maar hij hoeft niet meer te koken nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Ross zei net dat sinds ik elke avond kook het veel meer een teringbende is
Maar hij vond koken leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar hij hoeft niet meer te koken nu
Hm, idd een leuke tent met gemiddelde prijzen. Geen goedkoop studentencafequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
VK Magazine staat weer vol lezenswaardige artikelen en een goede recensie over een eetcafé in Maastricht, Café Sjiek.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook nog nooit snickerdoodles op
Wat Steertje zegt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
idemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet, en het trekt me ook niezoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Ross zei net dat sinds ik elke avond kook het veel meer een teringbende is
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dit wordt weer een typisch P momentje![]()
Spruiten zijn best te eten eigenlijk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dit wordt weer een typisch P momentje![]()
Spruiten zijn best te eten eigenlijk
Gelukkig dat het beter gaat!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef rijsttafel het volgende:
Over teringbende gesproken.. m'n vingerkootje is dichtgegroeid dus ik heb zojuist de afwas van een week staan doen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende stap: mannenliefde proberen Pee
Ik heb gekijkt!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer m'n rechterhand. Ik hou van symmetrie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig dat het beter gaat!
Niet meer doen he, het is hier geen slagersforum!
MENTAL IMAGE!!, wat doe je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bied jij je aan als vrijwilliger of zo?
1equote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef rijsttafel het volgende:
Over teringbende gesproken.. m'n vingerkootje is dichtgegroeid dus ik heb zojuist de afwas van een week staan doen
Goeie verdeling! Ik kook geloof ik nog maar 1X per week, maxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef AnneX het volgende:
Ach, ik wilde iets huiselijks en warms en snels doen en toen werd het snickerdoodles.
Lekker bij de thee en de kranten.
Toen mn. AnneX en AnneX nog ieder ( dezelfde) werkgever hadden, was ik het zoooo zat om iedere avond te koken etc.
Dat werd een weekje op en en weekje af voor hem en voor haar inclusief boodschappen doen en afwas en koffie verzorgen.
Heerlijk thuiskomen was dat als mn. AnneX aan de beurt was: krantje - borreltje : net vakantie.
Dan had ik weer zin om wat creatiever te koken de week daarop.
quote:
Mijn snee (in mijn vingerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, ben er al klaar mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
1e2e oei
nouja ook wel weer zo gedaan toch?
Jeej onze bloedplaatjes hebben hun werk weer goed gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn snee (in mijn vinger)is ook dichtgegroeid, maar heb nog wel littekenweefsel
Lekker hard plekkie die je soms weer open kan knabbelen
Pee and Steer sitting in a tree..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sorry
Mijn excuses. Maar ja....Steer begon er zo over. Ik MOEST het gewoon vragen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee and Steer sitting in a tree..
Het gevoel komt (deels) terug hoor, over een half jaartjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
M'n vinger was toch al grotendeels eelt door het gitaarspelen dus dit stuk kan er dan ook nog wel bijWord ik nog gevoellozer in m'n linkerhand.
Vast niet als ik blijf gitaarspelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gevoel komt (deels) terug hoor, over een half jaartje
Lekker foutquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Cake staat in de oven, hopelijk rijst'ie.....Ik heb geen zin in chocolade koek.
Met kersenvlaaivulling en slagroom. Omdat het rotweer is.quote:
Oe dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met kersenvlaaivulling en slagroom. Omdat het rotweer is.
Zal toch wel goed gaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Cake staat in de oven, hopelijk rijst'ie.....Ik heb geen zin in chocolade koek.
Oeh, jammer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik had vandaag bijna een gitaar gekocht
Niet datik het geld ervoor heb, maar het stond wel op mijn rekening.
Heel goed merk, 12 snarig, 200,-
Jammer dat het verstandiger was om hem niet te kopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Jammerwat, dat ik hem niet gekocht heb?
Goede samenvattingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer dat het verstandiger was om hem niet te kopen.
Watte?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede samenvatting
Ik kwam daar voor een paar nieuwe kazoo'sDie heb ik nu dus ook
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef freecell het volgende:
Dat blijft hoor! De oudste was twee weken geleden nog geirriteerd dat ik 'leeg' was! Zijn peutervriendje dronk bij mama en hij wilde ook even bij zijn eigen mama proberen.
Dus ik: ik denk dat het op is, maar je mag het wel proberen
Het was op en hij was not amused
Ja, snap ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk de kazoo, als ze klein zijn.
Ja doen! Vanaf 6 maanden sowieso heel leuk en te koop vanaf een euro!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk idee idd een kazoo! Ook eens naar kijken voor Babi J
Tja, je weet maar nooit.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, snap ikValt mee overigens, haha
Maar ik vond dit gewoon ook een lollige situatie... Hij was zélf gestopt met drinken toen ik 6 maanden zwanger was van nr 2. Toen was het volgens hem 'op' (logisch ook wel)
En dan een jaar later gewoon nog even checken
snickerdoodles vond ik niks aan. En ik liep bijna een hele middag in de wind en stond 20 min stil, daar kreeg ik t koud vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Boodschapjes gehaald en je waait idd bijna weg buitenMaar koud vond ik het niet, FFT.
Memo, wie gaat je nu helpen verhuizen met een bus?
Steer, ik heb nog nooit snickerdoodles gebakken en ga het ook niet doen. Vind ze niet zo bijzonder eerlijk gezegd
Net gegoogled: koekjes met suiker en kaneel erop.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Zal ik dan maar de eerste (of waarschijnlijk eerder de laatste) zijn die zich nog afvraagt wat Snickerdoodles in wiedanooksnaam zijn?
Wat is er dan met jouw auto aan de hand?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
heb heerlijk gegeten in Leiden! En zeker genoeg. Zit nu in een trein die als ie optrekt remt dus defect. In 3 pogingen zijn we 4 meter verder. Vertragingsduur is onbekend. Ik zit weer eens een keer in de trein
Dat klinkt haast als 'zo'n mannetje'.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
Wat is er dan met jouw auto aan de hand?
Staat die nog in Amsterdam bij jouw bevriende garagehouder?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt haast als 'zo'n mannetje'.
In dat geval is het maar goed dat de NS de rest van de maand van die tegemoetkomende zout-acties heeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het wel zo'n vrouwtje!
Ja, maar wel een bevriend mannetje die haar pas nog 4 nieuwe zomerbanden heeft aangepraat.quote:
Dat lijkt me op dit moment wel handig jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef golfer het volgende:
Ja, maar wel een bevriend mannetje die haar pas nog 4 nieuwe zomerbanden heeft aangepraat.
Ja, maar dan met toonvariatiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt als een kammetje met een vloeipapiertje.
Tegen de tijd dat de auto klaar is, precies op tijd!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar wel een bevriend mannetje die haar pas nog 4 nieuwe zomerbanden heeft aangepraat.
Waar ging je ook alweer hene, niet zo alene?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
Vraag ik me toch weer af hoe het kan dat mensen altijd ruimte tekort hebben in die mega grote koffersIk heb de allerkleinste en elke keer weer zeeën van ruimte over.
Morgen op vakantie jaja.
CUL-vriendjes tot over een week ofzo
2 onderbroeken en 2 paar sokken en een tandenborstel en een dozijn condooms. Meer heb je als student op reis toch niet nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
Vraag ik me toch weer af hoe het kan dat mensen altijd ruimte tekort hebben in die mega grote koffers
Morgen op vakantie jaja.
Ik ga bedrijven bezoekjes brengen, in 't Tsjechische bos, in 't Tsjechische bos.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer hene, niet zo alene?
Heel veel plezier Rijst!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
Vraag ik me toch weer af hoe het kan dat mensen altijd ruimte tekort hebben in die mega grote koffersIk heb de allerkleinste en elke keer weer zeeën van ruimte over. (behalve op wintersport)
Morgen op vakantie jaja.
Check, check, checkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
2 onderbroeken en 2 paar sokken en een tandenborstel en een dozijn condooms. Meer heb je als student op reis toch niet nodig
Heel plezier en zuip ze daar!
thuis. In Leiden is veel afgesloten dus moeilijk om bij parkeerplaats in t centrum te komen. Trein rijdt weer maar de lichten vielen net ff uit hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Niet teruggelezen, maar waar is je auto?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ga bedrijven bezoekjes brengen, in 't Tsjechische bos, in 't Tsjechische bos.
Zomerbandjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thuis. In Leiden is veel afgesloten dus moeilijk om bij parkeerplaats in t centrum te komen. Trein rijdt weer maar de lichten vielen net ff uit haha
was jij niet degene die winterbanden onnodig vond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
heel veel plezier en geniet ervan lieve Rijst!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
Vraag ik me toch weer af hoe het kan dat mensen altijd ruimte tekort hebben in die mega grote koffersIk heb de allerkleinste en elke keer weer zeeën van ruimte over. (behalve op wintersport)
Morgen op vakantie jaja.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
was jij niet degene die winterbanden onnodig vond?
wat moet jij met condooms maagd Rijst?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Check, check, check
Zuipen doe ik niet aan![]()
Thx
mag ik proeven?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
De cake is aardig gelukt!Volgende keer iets meer cacao.
Ben je vast niet op tijd thuis voor de sing off van de VOH straks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Trein rijdt weer maar de lichten vielen net ff uit haha
Nou, hij ziet er daar best koortsig uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef freecell het volgende:
Ja, ik zat te zoeken naar een 'heel klein en met kazoo' filmpje,maar ik kwam alleen maar 'Leander 8 maanden en heel ziek met kazoo' tegen
Dat wil jij allemaal niet weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat moet jij met condooms maagd Rijst?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat wil jij allemaal niet weten.
voel me wel behoorlijk lullig. Heb 5 nwe onderdelen voor totaal € 238,- (kostprijs). Hij is op zn vrije dag 3,5 uur bezig geweest en heb € 250,- gegevenquote:
Das nog niks. Als m'n foto-HD niet gecrasht was kon ik je foto's laten zien van een wintersportvakantie.quote:
De mijne kan ook bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
Bedankt allemaal btw!
In tegenstelling tot jullie stelletje verslaafden wat vanuit de trein enzo zit te fokken, kan mijn telefoon alleen maar SMS-en. Ik zal ik een week niet online zijn, dus geniet van de rust alvast
ja tof! Maar ik weet de uitslag al en ben totaal niet blijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je vast niet op tijd thuis voor de sing off van de VOH straks.
Wat moest er allemaal aan gebeuren dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
voel me wel behoorlijk lullig. Heb 5 nwe onderdelen voor totaal ⬠238,- (kostprijs). Hij is op zn vrije dag 3,5 uur bezig geweest en heb ⬠250,- gegevenvuile krent dat ik ben
Oh, is het straks niet live?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ja tof! Maar ik weet de uitslag al en ben totaal niet blij
ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
Bedankt allemaal btw!
In tegenstelling tot jullie stelletje verslaafden wat vanuit de trein enzo zit te fokken, kan mijn telefoon alleen maar SMS-en. Ik zal ik een week niet online zijn, dus geniet van de rust alvast
Mijne heet 'gaar apparaat wat in de wasmachine heeft gezeten'. Ik heb nog een ander en die heet 'apparaat wat in de gracht is gevallen' en die doet helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mijne kan ook bellenHeet jouw ding wel telefoon?
ik geef em denk n etentjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moest er allemaal aan gebeuren dan?
De rest krijgt ie nog in natura van je?
ze konden er beter van die pogo-punk onder zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef DarkElf het volgende:
bezoek is weg (kleine kindjes bij en ze moeten nog ruim een uur naar huis toen, dus kindjes vast in pyjama gehesen en zo de auto in)
was iig gezellig.
en voor deze zaterdagavond nog even een leuk filmpje voor jullie:
nee was gisteravond al na de liveshow dus is uitgelekt. Er is er een uit die ik echt leuk vondquote:
verzekering is EUR 6,- per maandquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijne heet 'gaar apparaat wat in de wasmachine heeft gezeten'. Ik heb nog een ander en die heet 'apparaat wat in de gracht is gevallen' en die doet helemaal niets meer.![]()
Vandaar dat telefoons van 30 euro koop en niet zo'n ipod. Gaat anders alleen maar slecht aflopen.
Juh, belachelijk..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verzekering is EUR 6,- per maand
Daar kan ik van uit etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verzekering is EUR 6,- per maand
Oh. Maar goed dat ik alle topics over de VOH verder niet lees en het dus nog niet weet. Ik ga onbevooroordeeld kijken nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
nee was gisteravond al na de liveshow dus is uitgelekt. Er is er een uit die ik echt leuk vond
dan is het wel leuk iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Maar goed dat ik alle topics over de VOH verder niet lees en het dus nog niet weet. Ik ga onbevooroordeeld kijken nu.
Dit is gisteravond opgenomen na de uitslagshow.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Maar goed dat ik alle topics over de VOH verder niet lees en het dus nog niet weet. Ik ga onbevooroordeeld kijken nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Las het ja..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
Congreslid in Amerika neergeschoten. 12 slachtoffers, waarschijnlijk een aantal dood.
![]()
Ja, maar daar heb ik dus niks van meegekregen. Ik kijk dus gewoon zonder de uitslag al te weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:08 schreef borisz het volgende:
Dit is gisteravond opgenomen na de uitslagshow.. De uitslag heeft ook al op fok! gesraan
Tja..lang leve het vrije wapenbezit in dat land.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
Congreslid in Amerika neergeschoten. 12 slachtoffers, waarschijnlijk een aantal dood.
![]()
Jammer en saai dat ze dezelfde nrs zingen zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:08 schreef borisz het volgende:
Dit is gisteravond opgenomen na de uitslagshow.. De uitslag heeft ook al op fok! gesraan
Spam eens niet zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Noma. Nee, ik ben er helaas niet zelf geweest, maar zag pics van iemand die er vanmiddag heeft mogen genieten... Prachtig
Zie http://www.mobypicture.com/user/rick_bayless/list
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T congreslid is overleden lees ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
![]()
ja, dat deden wij ook vaak, pyamaatjes aan in de autoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef DarkElf het volgende:
bezoek is weg (kleine kindjes bij en ze moeten nog ruim een uur naar huis toen, dus kindjes vast in pyjama gehesen en zo de auto in)
was iig gezellig.
en voor deze zaterdagavond nog even een leuk filmpje voor jullie:
Yup.quote:
PI van golfer gemist?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
Maar ben weer weg. Is blijkbaar een CUL SC die vooral niet over CUL mag gaan. Ik had iets meer enthousiasme verwacht. Geeft verder niet hoor.
Als je er zelf gegeten had en zelf foto's had gemaakt zou ik erg enthousiast geweest zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup.
Maar ben weer weg. Is blijkbaar een CUL SC die vooral niet over CUL mag gaan. Ik had iets meer enthousiasme verwacht. Geeft verder niet hoor.
Wereldkampioenschappen ansjoviswerpenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
Die vis door die bal, wat is dat dan?Ziet er behoorlijk onsmakelijk uit imo.
Op de site waar Roel die foto's vandaan heeft staat die erbij:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
Die vis door die bal, wat is dat dan?Ziet er behoorlijk onsmakelijk uit imo.
Nee. Viel mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
over the voice; vond Shary An niet eens heel slecht
oh heb ik niet gezien. ok als ze beter was dan is het goed. ik vond haar alleen bij de auditie goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Viel mee.
Tot nu toe ben ik het eens met de keuzes. Zelfs die voor die Jennifer. Die gaat ook steeds beter zingen, het poppedeintje.
KOMTIEEEE,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wereldkampioenschappen ansjoviswerpen
Lenny past totaal niet in het programma en dat weet ie zelf heel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Lenny eruit
wel mooi dat hij zelf aangaf aan Roel dat ie em los mocht laten
*aanloop*quote:
Wat een nonsens! Sinds wanneer moeten posts hier 'iets toevoegen'?? En het gaat nota bene om etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef golfer het volgende:
Als je er zelf gegeten had en zelf foto's had gemaakt zou ik erg enthousiast geweest zijn.
Maar zo maar een paar foto's van Internet plukken van Noma, Kan iedereen en voegt niet veel toe, vind je niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
*aanloop*
*zwaai*
*gooi*
..
..
..
KWAK!![]()
oe..
Okee, nu pizza-discuswerpenquote:
Is ook om te kijken, niet om te eten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt eetbaar uit
Nee. Voedsel moet je ook eten. Niet alleen naar kijken. Da's zonde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Is ook om te kijken, niet om te eten.
Dus het klakkeloos dumpen van foto's van een restaurant waar je niet zelf bent geweest een andere Internetsite kan gewoon?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nonsens! Sinds wanneer moeten posts hier 'iets toevoegen'?? En het gaat nota bene om eten
Beetje aangebrand?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Dus het klakkeloos dumpen van foto's van een restaurant waar je niet zelf bent geweest een andere Internetsite kan gewoon?
Dan weet ik er nog wel tientallen te vinden.
nr 73 graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, ik had toch een hele poos terug een doosje met wijze spreuken gekregen van mamaLein? Ik heb m weer terug gevonden, en ik zal op verzoek nummers 1-244 open maken en overschrijven voor hier
Trappistenbierklooster ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
Eeey, emailtje over m'n volgende vakantie.In de zomer ga ik een weekje meedoen in een klooster.
quote:
quote:
Fanta kleurt idd meer knaloranje dan oranje-geel in de UK en VS! In Nederland heeft wat meer oranje-geel achtige Fanta.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest, maar een vriendin van mij wel en die was er erg enthousiast over!
17quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, ik had toch een hele poos terug een doosje met wijze spreuken gekregen van mamaLein? Ik heb m weer terug gevonden, en ik zal op verzoek nummers 1-244 open maken en overschrijven voor hier
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
Congreslid schijnt nog wel te leven:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-neergeschoten.html
Cool, zo heet de keyboardspeler van Marillion ook.quote:Giffords is getrouwd met de Amerikaanse astronaut Mark Kelly.
Berichten spreken elkaar momenteel erg tegen; ik hoop maar dat deze klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
Congreslid schijnt nog wel te leven:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-neergeschoten.html
Sommige hoeken zitten nu eenmaal in de zomer pas recht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
is het nou al zo laat of begrijp ik niks van dit gesprek
Wel frappant altijd dat soort verschillen. Smaken van hetzelfde merk verschilt vaak ook per land en bijv bij m&m's is het percentage van de verschillende kleuren anders per landquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Fanta kleurt idd meer knaloranje dan oranje-geel in de UK en VS! In Nederland heeft wat meer oranje-geel achtige Fanta.
In china meer rode?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel frappant altijd dat soort verschillen. Smaken van hetzelfde merk verschilt vaak ook per land en bijv bij m&m's is het percentage van de verschillende kleuren anders per land
Echtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel frappant altijd dat soort verschillen. Smaken van hetzelfde merk verschilt vaak ook per land en bijv bij m&m's is het percentage van de verschillende kleuren anders per land
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige hoeken zitten nu eenmaal in de zomer pas recht.
Er zijn wel rode!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
EchtDat wist ik niet van de M&M's
In de UK had de Fanta ook aanmerkelijk minder prik dan hier.
Was het niet zo dat vroeger rode M&M's verboden waren in de VS? Dat er daarom geen rode M&Ms bestaan?
quote:Red candies were eliminated in 1976[9] due to health concerns over the dye amaranth (FD&C Red #2), which was a suspected carcinogen, and were replaced with orange-colored candies. This was done despite the fact that M&M's did not contain the dye; the action was purely to satisfy worried consumers. Red candies were reintroduced later, but they also kept the orange colored M&M's. They currently contain Allura Red AC (FD&C Red #40, E129). In Europe, Allura Red AC (E129) is not recommended for consumption by children. It is banned in Denmark, Belgium, France, Germany, Switzerland, Sweden, Austria, and Norway.[10] Instead, Cochineal (E120) is used in the red shells.
Nederlandquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
welk land heeft veel bruine m&m's? die wil ik niet
Ik zal hem uitprinten en in mijn portefeuille stoppen, als ik die nog ergens in een la kan vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
69: Dit strookje brengt je geluk. Berg het op in je portefeuille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |