Falafel heb ik ook nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat samen met falafel heb ik nog niet gegeten. Maar je kunt ook niet alles etentrouwens; grappige naam voor zo'n zaak
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te starenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker! Maar die heb ik nu aan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
echt waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
koriander? Laat maar dan, wil t niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
misschien maar verder wel degelijk gekleedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
Ik ging denk ik voor de grill!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Hmm een multifunctionele grill of 3 kaartjes voor Pathe.......
Moeilijk je eigen kerstpakket kiezen....
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
er zit hier een familie zn eigen brood te eten, incl mandarijnen en keukenpapiertjes haha
Picknickenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!
Koriander vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
Het komt neer op wijn en wraps langs de snelweg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PicknickenWijn langs de haven
Of beter Pommeaux langs de haven
Visioenen van Normandie 2009
Water genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden die afvaarten nu ook nog gaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stond een bordje van niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zouden die afvaarten nu ook nog gaan?
Doe je goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. 9,5 km in 1 uur en 50 minuten dus 5,2 km/h of 12000 stappen afgelegdHeerlijk!
Was hier en daar een grote ijsbaan in het bos, moest dus echt van de paden af lopen grote stukken. En er zaten lekker veel klimmetjes in! Het leek wel sporten
Nattig daarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pee, wat is dat nou? Je laat je door een beetje wind en regen tegenhouden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik wilde gaan wandelen, maar het regent hier. Geen zin in. Morgen nieuwe kans
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee, wat is dat nou? Je laat je door een beetje wind en regen tegenhouden?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, je hebt net een post geliked van mij naar een kerel die vrouw wil zijn.
Confguratiescherm - systeemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Hey, domme vraag misschien, maar ik heb momenteel met die IT-gek in huis geen idee meer wat er allemaal op mijn pc staat (hij houdt van installeren en verwijderen geloof ik) en ik weet niet eens wat voor Windows versie ik draaiWaar kan ik die info zien?
Control Panel bedoel je. Je denkt toch niet dat hij ergens Nederlandse versies van installeertquote:
Zoete tranen / tranen van blijdschapquote:
Nah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoete tranen / tranen van blijdschap
Trouwens, de kontfoto's moeten even wachten. Heb m'n nieuwe spijkerbroek een paar dagen aan en ik denk dat ik nog een maatje kleiner kan (W31) ivm ruimte over aan de buik en kont terwijl dit een slim model is, dus die heb ik inmiddels besteld.
Photoshop knippen en plakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Ik wil binnenkort ook eindelijk wel eens een hoge spiegel!
Kan nooit goed kijken of iets leuk bij elkaar staat, want in de douche zie ik mezelf alleen vanaf m'n middel en hoger
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef rijsttafel het volgende:
Nou steer ik kan niet wachten op de foto's.
Drool you a river
Wow, beetje veel waterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's zo'n gedoe elke ochtend om even te kijken of iets leuk staatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef rijsttafel het volgende:
Als je toch foto's gaat nemen, kan je netzogoed de timerfunctie gebruiken.
Een spiegel ophangen ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's zo'n gedoe elke ochtend om even te kijken of iets leuk staat
O, maar dat is waar ook! Kan hij dan niet gewoon zeggen of het goed staat?quote:
Hij zegt toch altijd jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
O, maar dat is waar ook! Kan hij dan niet gewoon zeggen of het goed staat?
Dus waarom nog een spiegel nodig hebben?quote:
Omdat ie vaak al weg is als ik uit bed kom!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus waarom nog een spiegel nodig hebben?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat ie vaak al weg is als ik uit bed kom!
Heb nog me eigen zwembandjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Das veel water idd steer, leg je opblaasboot maar vast klaar
Busje komt zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nog steeds aan t wachten op auto
jij ook! Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:51 schreef DarkElf het volgende:
Bezoek komt er zo aan, fijne middag en avond allemaal verder
Meer eten. Dan gebeurd dat nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
haha waaide net echt 2 meter naar achteren
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Het waait hard hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik moest toch ook nog even een album maken:Y
[ afbeelding ]
In repen snijden, roerbakken in wat olie, schepje bruine suiker erbij, een paar minuten op hoog vuur carameliseren en afblussen met een beetje balsamico, minuutje doorroeren en op het (warme) bordquote:
Ja P. superquote:
njamnjamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Even naar Borisztown gereden om daar bij de zeevishandel Waasdorp een lekker stuk zeebaars te scoren.
Volgende week hebben ze daar verse Skrei. Dus volgende week nog maar eens heen gaan.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Even naar Borisztown gereden om daar bij de zeevishandel Waasdorp een lekker stuk zeebaars te scoren.
Volgende week hebben ze daar verse Skrei. Dus volgende week nog maar eens heen gaan.
lekker op hoog vuur roerbakken en niet te lang...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Keuken gefatsoeneerdWassen opgeborgen in de kast. Kattenbakken verschoond. Woonkamer gefatsoeneerd. Nu ff zitten en dan maar gaan koken. Ben benieuwd naar de spruiten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef AnneX het volgende:
Heerlijke geur van zojuist gebakken Snickerdoodles.
ga je kranten lopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lekker op hoog vuur roerbakken en niet te lang...
Krantentijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |