quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Twee!
Die ene van jou bij de auto die stuk ging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En die ene dat jullie allebei lachend zitten te luisteren waar ik dacht dat je lipstick op hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 09-01-2011 00:43:04 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Brandt het weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef indaha het volgende:
Mooi Elisa dat is ook meer mijn stijl ipv trouwjurken(die ik bij anderen trouwens prachtig vind)
jullie al gezien dat het op het industrieterrein in Moerdijk weer brandt
Nou volgens mij is het gewoon dat je er serieus over nadenkt of je dat kunt combineren, wat logisch is toch.En daar kom je wel uit volgens mij, zolang je Arie er maar buiten laatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik hoop niet dat mn droom betekent dat ik een baby krijg en dat dat in conflict raakt met mijn werk en studieHelemaal omdat ik aan het eind van mn droom echt dacht "hier heb ik geen energie voor"
![]()
Op de frontpage zie ik alleen dat het betekent dat er meetploegen zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef indaha het volgende:
Ander bedrijf en de tijd is 10.45 (is wegevallen), Het staat op de frontpage van Fok en ook bij de hulpdiensten
Ja ik zag het, maar eronder staat dat dat niet een nieuwe brand is, maar dat er metingen gedaan worden nav de al eerdere brand... Ik ga eens op ned 1 kijken ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef indaha het volgende:
Bij de commentaren en het staat ook op www. alarmeringen .nl van de P2000
Ja zou een goed idee zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Hebben we hier iets van een verjaardagskalender ofzo met de verjaardagen van de F&F SC-ers?
Want bv Q is binnenkort jarig maar nu kan ik niet meer terugvinden wanneer ook alweer
De 16e?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Hebben we hier iets van een verjaardagskalender ofzo met de verjaardagen van de F&F SC-ers?
Want bv Q is binnenkort jarig maar nu kan ik niet meer terugvinden wanneer ook alweer
De 16e?
Volgens mij neem je ieder jaar vingerafdrukken en DNA monsters van je SeSA pakje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |