er is geloof ik gestommel in de keuken jaquote:
Stuur hem ook even deze kant opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen zijn zo handig he.
De vaatwasser wordt nu leeggehaald en gevuld![]()
En hij doet het gewoon vrijwillig en uit zichzelf enz![]()
Zal hem straks even vragen of ie de wasmachine aan wil zetten
Ratten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is geloof ik gestommel in de keuken ja
Met wie lig jij in bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is geloof ik gestommel in de keuken ja
of zwarte pieten, of mn huisgenootquote:
En stofzuigen, dweilen , strijken en opvouwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen zijn zo handig he.
De vaatwasser wordt nu leeggehaald en gevuld![]()
En hij doet het gewoon vrijwillig en uit zichzelf enz![]()
Zal hem straks even vragen of ie de wasmachine aan wil zetten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur hem ook even deze kant op
jemig zo was ik vroeger nooitben het nog steeds niet
Oh ja, dat mis ik welquote:
Niks mis mee. Wordt ie hard vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En stofzuigen, dweilen , strijken en opvouwen.
Kinderarbeid
Die komt later kei onder de duim te zitten bij zijn vriendin, en dat heeft ie zelf niet eens in de gaten omdat hij thuis ook alles moest doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wordt ie hard van
* LDG kijkt onder haar dekentje en zietquote:
Moest doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komt later kei onder de duim te zitten bij zijn vriendin, en dat heeft ie zelf niet eens in de gaten omdat hij thuis ook alles moest doen
En wie is er in de keuken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* LDG kijkt onder haar dekentje en zietniemand
![]()
Het is al zover dat hij denkt het uit vrije wil te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest doen?
Hij doet het uit zichzelf![]()
En hij gaat straks weer naar boven dan kan ik best vragen of hij even de wasmachine aan wil zetten. Als ie nee zegt moet ik zelf naar boven.
Nee zeggen mag namelijk
Ja fijn is dat he?quote:
Helaas mijn zoon heeft een sterk ontwikkelde vrije wil hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is al zover dat hij denkt het uit vrije wil te doen
ik zag net een wit paard voorbijkomenquote:
Missen dat je niet samen kunt uitslapen?quote:
Kun je hem doorsturen naar mij als jij klaar bent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag net een wit paard voorbijkomendus ik gok een prins
Nou zal je maar geloven danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas mijn zoon heeft een sterk ontwikkelde vrije wil hoor![]()
Kan hem echt niet dwingen
Geen idee, hij stond in de file. Hij had er eigenlijk al moeten zijnquote:
je mag het paard alvast hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je hem doorsturen naar mij als jij klaar bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |