Mjah, wel iets beter, wb koorts, maar nog wel ziek, hij ligt nu op de bank te soezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het met zoonlief?
Beterschap voor de kleine.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, wel iets beter, wb koorts, maar nog wel ziek, hij ligt nu op de bank te soezen.
Dankjewelquote:
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n kind moet je gewoon tegen een muur aan slingeren.
Misschien wel, het zou juist een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.
Nope, nog steeds ziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DankjewelIs de grote sterke Q al beter?
Waar ik vandaan kom hebben ze geen muren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.
Als hij maar drinkt, dat is veel belangrijker bij koortsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Hij eet alleen helemaal niks, al dagen niet
Ja, dat gaat redelijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hij maar drinkt, dat is veel belangrijker bij koorts
Ook niet in de kerk en stiekeme SM-kelders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben ze geen muren.
Ik ook.. precies dezelfde redenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de stad in maar het wordt een beetje donker buiten
Ik ga ook liever met iemand anders, maar alleen vind ik ook geen probleem....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
en ik had stiekem toch al niet zo'n zin om alleen te gaan
Wat ga je vandaag nog doen?quote:
'nu al'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
Je ligt in bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |