Wat is er goed aan dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
`
[..]
Hij keek echt héél vuil naar mij hoor!
//--
Goedemorgen Huppel!
Oh dan is het goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was een toewensing, geen constatering.
Werk zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het regent niet, sneeuw is weg.
En ik ben aan het werk
Moet ik me naar jou terug werken?quote:
Dat zal idd schelen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, nog maar 6,5 uur.
Scheelt dat ik eigen baas ben.
The voices in his headquote:
Ik dacht, ik vraag het even voor de zekerheidquote:
Groot gelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het even voor de zekerheid
Dat kan, maar ik weet niet of je mijn schattigheid aankan natuurlijk.quote:
Ik werk met jonge poesjes, doe eens een gokquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik weet niet of je mijn schattigheid aankan natuurlijk.
Samzz is Pedobearquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk met jonge poesjes, doe eens een gok
Wat lief!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Werden om 9 uur wakker van de deurbel. Had iemand gewoon enorm leuk en lief en schattig een kado voor Peuter via de post verstuurd, geweldig.
Vanmiddagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan je naar de IKEA?
Wat voor een soort werk doet je broertje nu dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Inmiddels is er een poule gaande.
Hoe lang houdt mn broertje het vol op zn werk![]()
Ik heb 5 euro ingezet op 2 weken.
Wat een vertrouwen hebben we in hem he
Is zn eerste baantje, bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk doet je broertje nu dan?
Het zal erg stimulerend werken voor hem ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Inmiddels is er een poule gaande.
Hoe lang houdt mn broertje het vol op zn werk![]()
Ik heb 5 euro ingezet op 2 weken.
Wat een vertrouwen hebben we in hem he
Hij weet nog van niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal erg stimulerend werken voor hem ook.
Nee, de vloerquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de vloerKatten borstel en kroel je
En dan maar klagen dat het kind zoveel kotstquote:
Mjah, wel iets beter, wb koorts, maar nog wel ziek, hij ligt nu op de bank te soezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het met zoonlief?
Beterschap voor de kleine.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, wel iets beter, wb koorts, maar nog wel ziek, hij ligt nu op de bank te soezen.
Dankjewelquote:
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n kind moet je gewoon tegen een muur aan slingeren.
Misschien wel, het zou juist een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.
Nope, nog steeds ziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DankjewelIs de grote sterke Q al beter?
Waar ik vandaan kom hebben ze geen muren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders maar van die briljante ideeën gehad.
Als hij maar drinkt, dat is veel belangrijker bij koortsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Hij eet alleen helemaal niks, al dagen niet
Ja, dat gaat redelijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hij maar drinkt, dat is veel belangrijker bij koorts
Ook niet in de kerk en stiekeme SM-kelders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben ze geen muren.
Ik ook.. precies dezelfde redenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de stad in maar het wordt een beetje donker buiten
Ik ga ook liever met iemand anders, maar alleen vind ik ook geen probleem....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
en ik had stiekem toch al niet zo'n zin om alleen te gaan
Wat ga je vandaag nog doen?quote:
'nu al'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
Je ligt in bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Bleh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij weinigMoet eigenlijk schoonmaken.
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.quote:
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.
OKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uit
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..quote:
Oh, maar ik slaap niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Weet ik. Maar als ik wakker ben, dan wil ik ook snel uit bed!quote:
Woon je dichtbij de stad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga ik zo wel weer het bed in met een goed boekMaar ik wilde eigenlijk de stad in
Op mijn programma voor vandaag staat: kaas halen in de stad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn programma voor vandaag staat: kaas halen in de stad.
Nou, tijd zat.
Ziek geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
Ja, ik lig in bed. Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen, heb flink wat in te halen wat dat aangaat
Ik heb eigenlijk wel zin in een lekker patatje vandaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Sam-x het volgende:
[..]
DaaromWinkels zijn nog wel even open. Mijn programma voor vandaag: niet veel.
Hutspot!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een lekker patatje vandaag.
Vandaag friet, morgen pizza?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet nog eten voor vanavond en morgen halen.
Auch. Wel kunnen bijrusten, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik werd echt veel te vroeg wakker gemaakt door kleine man, die begon al om half acht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |