Tijdens de eerste periode is het altijd een "chaos". Niemand heeft dan de informatie die nodig is om grootschalige beslissingen te nemen. En bv de gemiddelde agent trekt zich weinig aan van bv een bevelvoerder van de brandweer die het advies geeft om weg te gaan. Dit omdat de agent ook zijn werk wil doen. Pas als er officieren van de betrokken diensten ter plaatse zijn komt er meer structuur in het geheel. Maar soms is de schade dan al aangericht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch stom dat die lui niet aan hun eigen veiligheid denken? Dat er niet 1 mannetje zegt "kom, we roepen deze eenheden terug en sturen bepakte eenheden heen" ...
Politie en ambu moet normaal ook altijd een eindje weg staan buiten een bepaalde zone en mogen pas erheen als alles veilig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee je hebt het niet verkeerd.
Probleem ligt op dat moment meer bij bv politie en ambulance personeel. Die lopen in het zelfde gebied zonder de middelen die de brandweer heeft.
Denk maar terug aan de tv beelden. Er liepen enorm veel mensen rond die op een grotere afstand hadden kunnnen werken.
In principe wel (Ik ga er even van uit dat ze daar dezelfde dingen hadden als hier.) als je naar een inzet gaat krijg je te horen waar het is, hoe groot de brand is of het ongeluk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vraag me wel af of de bevelvoerders van de eerste voertuigen op de hoogte waren van de stoffen die in het pand aanwezig waren.
Trustequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en overige aanwezigen. Ik ga maffen.
pff denk dat hij hem wel snaptquote:
Hehe, als je DAT goed kan onderbouwen zal het vast wel goed wezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet een motivatiebrief schrijven voor de Marine, met daarin o.a. een schets van mijn ideale loopbaan.
Over 20 jaar CDS?
Na de opleiding (1,5 tot 2 jaar) 4 jaar. Dus inderdaad 6 jaar zuipen en 'm dan aftaaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef jankaas020 het volgende:
of wacht, voor wachtsofficieren is het zeker 12 jaar?
Dat sowieso hè, hoewel ik natuurlijk al de beste studie ter wereld heb afgerondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Dan zou ik wel een door de baas betaalde opleiding of 2 meepikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |