Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdomme Artic, peu staat onze romance in de weg
Zulks een dramaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdomme Artic, peu staat onze romance in de weg
Ja maar jij hebt m al niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!
En wat als ik achter J-K sta?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt m al niet meer
RZ de tweedequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!
Het zou zo mooi geweest zijn, wij, de bedlampjesquote:
Ik kan Peu bellen en smsen, en msnen, dus ik kan hem zo zeggen m niet mee te brengenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt m al niet meer
Ja maar ik kan tietenbots doen met samzz!quote:
Het mocht niet zo zijn....Romeo, Julia en de bedlampjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou zo mooi geweest zijn, wij, de bedlampjes
Oke, dat wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik kan tietenbots doen met samzz!
Where are thou, bedlampjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het mocht niet zo zijn....Romeo, Julia en de bedlampjes
Dat dacht ikquote:
Ja hij zit in mijn hoofdquote:
Lama...ik moet eerst denken en dan posten, niet andersomquote:
Ons nummerquote:
Ja he, dat pakken ze ons niet af!quote:
Ik wou net zeggen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lama...ik moet eerst denken en dan posten, niet andersom
Yihaa, vang die yak!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef missbehavin het volgende:Oh er is een Zuid-Koreaanse western op! Nee, ik moet slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |