Dit verslag, deel 5, als ik het goed heb, gaat over de overvolle, vol met bezwete lichamen van allerlei pubers en puberinnetjes. Jongeren die praten, over hoeveel drank ze wel of niet op hebben, welke films ze al hebben gezien of gaan kijken, en wat ze allemaal gaan doen op seksueel gebied.
Het deel van de desbetreffende nachtbaquer is onbekend, omdat het niet vermeld staat in de TT, maar ik geloof dat het nummer twee is.
Het ironische is, dat ik nummer één zelf heb geopend. Normaliter spendeer ik ongeveer een kwartier aan een mooie OP, met prachtige lichamen voor zowel vrouwen als mannen. Veel drank en mooie sneeuwlandschappen. Vrolijke ballonnen en schattige dieren.
Maar nu, was ik te lui, had ik teveel hoofdpijn en was te moe.
Tevens waren de nerds aan het meelezen met mijn bezigheden op deze laptop, dus had ik geen zin om uit te leggen waarom ik een mannelijk sixpack opzocht op Google, om opmerkingen zoals 'HAHA, JIJ BENT ZO TOTALY GAY' en dergelijke.
Momenteel kun je in dit topique terecht:
Nachbagger originalé: 00:00, bier, tieten en zulkshet is waarschijnlijk een vergeten eerste NB topique, die om 0:00 geopend was, maar nooit gesloten is. Mogelijk door luie Moderators, of gewoon, omdat er zo'n moeite in de OP gestoken is.
De eerste Users die ik zie baggeren, zijn de volgende:
Furdinand,
GGMM,
JanPiraat en
sharr.
Breaking news: Rechtermuisklik gaat slapen, dat vermeld hij op de volgende manier, zoals dat wel vaker word gebeurd in NachtBaquer.
quote:
Trouwens, voor de geïnteresseerde users, Family Guy staat nu aan. Ook al kijk ik er niet echt naar.
De mentaliteit in NachtBaquer is over het algemeen:
Bier en Tietun, lalalalala.
Om de paar posts zie je dan een ontbloot vrouwen lichaam verschijnen, of een stel tongende mannen, door de humorvolle personen die het effect om willen draaien.
Ik ben zelf een aardig fanatieke nachtbaggeraar, sinds mijn begin op Fok!.
Maar ik blijf liever bescheiden, mijn naam zegt namelijk al genoeg.
Ik neem nog een slok van mijn Appelsientje.