Mag ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Winston
Of Wendy wegEn Winston presentatie
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo een voedselzoek en dekentjestour houden en dan ga ik er ook maar eens voor zitten.
Echt vreselijk, vanochtend dacht ik serieus: hee, het is vrijdag, vanavond TVOH livetopic.
Ik denk dat er niet eens een sing-off komt en gewoon per team de populairste doorgaat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn ze alweer gestopt met de sing off op zaterdag?
ohw ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij had het gisteravond al. Ik heb bewijs!
Bosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens een sing-off komt en gewoon per team de populairste doorgaat?
Of snap ik het niet?
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens een sing-off komt en gewoon per team de populairste doorgaat?
Of snap ik het niet?
Volgende week al de finale, al verwacht ik gewoon dat Ben de meeste stemmen gaat krijgen helaas. Kim vind ik gewoon leuker qua uitstraling.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ow er zijn er nog maar 2 per team natuurlijk
Ja, maar dat hebben we aan Cee's witte geit? te danken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
* Lutte moet lachen om je ondertitel. Alweer.
Scherp!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ow er zijn er nog maar 2 per team natuurlijk
Witte geit is een keer de carnavalsslogan van ons dorpje geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben we aan Cee's witte geit? te danken.
Maar dat kan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Er zijn sowieso geen sing-offs vandaag. Coach en jury bepalen ieder voor 50% wie er doorgaat.
Na de uitslag zingen de 4 finalisten hun single. Welke meetelt in de uitslag voor de finale
het gaat percentueel... als het publiek zegt 20% anne en 80% leonie en Jeroen zegt 90% anne en 10% leonie dan wint anne met 110 tegen 90quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet?
Als de coach dan de ene zegt en het publiek de ander?
De coach kan 100% verdelen, net als het publiekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet?
Als de coach dan de ene zegt en het publiek de ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |