slaap zequote:
ik heb nooit veel cola gedronken in m'n leven, dus ik wen er niet echt aan...quote:
Ik mocht het niet maar kan het welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nooit veel cola gedronken in m'n leven, dus ik wen er niet echt aan...
Doe ik ook zeker nietquote:
Ik ga niet naar nachtbaggerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is vrijdag nacht...
een topique, voor de geïnteresseerden.
Een nog langer verhaal in ONZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is vrijdag nacht...
een topique, voor de geïnteresseerden.
Kunnen we die gast niet gewoon per woord chargen of zo?quote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we die gast niet gewoon per woord chargen of zo?
Doe mij dan ook een deelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we die gast niet gewoon per woord chargen of zo?
Ga slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik verveel me gewoon kapot, en m'n hersens zijn onder invloed van een bepaald natuurlijk product, ik moet toch íéts doen...?
ONZ is toch primaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik verveel me gewoon kapot, en m'n hersens zijn onder invloed van een bepaald natuurlijk product, ik moet toch íéts doen...?
dus doe ik dat ook, maar jullie zijn het er niet mee eens toch?quote:
Ja, naar buiten lopen en je kop tegen een boom aan beuken. Een keer of achtduizend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
de nacht is nog vroeg.quote:
rot op kut jongquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Jawel, ik vind het prima als je ONZ vol baggertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus doe ik dat ook, maar jullie zijn het er niet mee eens toch?
Welterusten ventjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie hebben gelijk, het spijt me, ik ga wel weg totdat ik normaal kan posten
Slaap ze iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |